Täysin ala-arvoista peliä nuorten MM-kisojen jälkeen. Ei kiinnosta puolustaminen tätä löysää oululaista ollenkaan, huolestuttavaa että nämä edarin jätkät ovat tulossa takaisin, mielessä pyörii vain pullo ja pillu. Turha itkeä siitä että on silti päässyt pisteille säännöllisesti, kakkossyöttöjä suurin osa. Näillä näytöillä ei mitään asiaa kotikisojen joukkueeseen. Matikaisella ei riitä kantti viltittää tätä koko kansan kultapoikaa.
Herää jo, et mahtuisi edes Saipaan.
Granlund Vantaalle/popparikatsomoon loppukaudeksi
5
154
Vastaukset 5
- reiska913
Hyi saatana taas mitä surffailua tältä "ihmepojalta" nähtiin eilen. Tämä hiihtelijä hiuksista vittuun vielä ennen kuin on liian myöhäistä. Pilaa muuten koko joukkueen mestaruushaaveet.
Toivottavasti jo maanantaina kotisivuille pamahtaa tiedote että "sopimus on purettu yhteisymmärryksessä". - Siis?
Mikke onkin nyt oululainen juntti, kun peli ei kulje?
Kun peli kulki, niin hän oli niin stadilasta h.urria että! ;) - kukkahattusetä
taitaa joku ollu katkera ku mikke ei pelaa omassa mieleisessään joukkueessa ja luulee tietävänsä lätkästä nii paljo
- Aly-713
Grana pyörittää ifkoota kuin mikä ja taitavasti. Grana hoitaa ifkoota hyvin
- Huhhuh
Tuo on niin perussettiä, kun kulkee niin kaikki käy. Kun ei kulje niin ei olekaan stadilainen. Urpot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509