Millaisia summia olisitte vailla?

21

Olen miettinyt että satasen vippi riittää taviksille ja yritystoiminasssa olen huomannut että kerroin on 10 taviksiin verrattuna. Pieni haju on siitä mitä kokoluokkaa ovat vekseli tarpeet.

Ajattelin että voisihan sitä kokeilla hajoittaa sijoituksiaan moiseen toimintaan. Lähinnä vakuudettomien pk-yrityksien pienlainamuodossa (yrityksen nimiin otettujen).

Eli heittelkää summia joita akuutisti tarvisisitte ja mahdollinen takaisin maksuaika. ja korko jonka olisitte valmis maksamaan ilman mitään avauskuluja.

15

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki muuten hyv

      40 000 e 2 vuotta maksuaika tarve pian. 5% korko lyhennykset jokatoinen kk.

    • M et a

      600 000€ 4 vuoden maksuajalla 8% korolla.

      • lv. 50 000

        Taitaa olla aika iso firma. pitäisi jäädä viivan alle 150 000 euroa vuodessa että pystyisi maksamaan lainan.


      • löytyykö Elvis?
        lv. 50 000 kirjoitti:

        Taitaa olla aika iso firma. pitäisi jäädä viivan alle 150 000 euroa vuodessa että pystyisi maksamaan lainan.

        1miljoona 10vuodeks korko 3% ei vakuuksia!


      • M et a
        lv. 50 000 kirjoitti:

        Taitaa olla aika iso firma. pitäisi jäädä viivan alle 150 000 euroa vuodessa että pystyisi maksamaan lainan.

        Liikevaihto on 4M€, viivan alle jää 300-500k€ vuodessa.


      • plääpläää
        M et a kirjoitti:

        Liikevaihto on 4M€, viivan alle jää 300-500k€ vuodessa.

        Ota pari keskaria, niin jää miljoona.


    • josvakavasti

      2000€ .... maksuaika 5kk, korko 15%

    • hththy

      30 000€
      Maksuaika 5-6v
      Korko 5-8%

      En jaksa tätä varten luoda uutta sähköpostia enkä viitsi omaani tähän pistää. Mut jos tämä nyt olisi todellinen juttu ja voisi noilla ehdoilla toteutua niin ehkä sitten jaksankin luoda sähköpostin jonka kehtaan suomi24:lle pistää.

    • palotipu67

      700 euroa takaisin viimeistään 10 kesäkuuta ja koron saa antaja itse määrätä.

    • Yhyy-yrittäjä

      Arvon Joulupukki!

      Toivoisin tällä hetkellä tällaista lainapakettia:

      20 000€. 5 vuotta ja kiinteäksi koroksi 7%/vuosi. Lyhennykset lainanottajan omaan tahtiin (ideana kai maksaa tuossa 5 vuodessa takaisin). Ilman vakuuksia luonnollisesti...

      T: Ihan ok yrittäjä

    • shamaani11111

      40 000€ 4 v 8 %

    • Peukutan

      Tämä on ehkä laadukkain viestiketju ikinä!

    • Pankki-Iiri

      Ei kai tuollaisia summia kukaan hullu lainaa ilman vakuuksia.

    • Tiedokas!

      Ehkä sun kannattais pyytää rojalteja kun ideas on jo toteutettu :)

    • jokosaa

      10000, maksuaika 5v. korko 15%, no?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe