Naisen kiinnostus mieheen

miesten osa

Jos nainen kiinnostuu jostain miehestä niin voiko nainen koskaan tehdä aloitetta?
Siis muutenkuin epäsuorasti heittää vihjeitä josta mies voisi päätellä että nainen saattaa olla kiinnostunut, muttei uskalla ehdottaa naiselle mitään koska ei ole 100% varma?

10

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin kotona

      Jos mies näyttää Brat Pittiltä ja on rikas niin kyllä. Muuten ei jos mies on köyhä ja näyttä vaikka minulta tavalliselta tallaajalta.

    • Tottakai voi. Ja tekee.

    • gsfdgshsd

      Kyllä naisetkin niitä aloitteita tekevät, mutta todella harvoin miehiin verrattuna. Siinäpä se.

    • Afaki

      Kyllä, mutta aika harvinaista se on miehiin verrattuna. Itse en ainakaan jäisi odottamaan naisen aloitetta, koska erittäin suurella todennäköisyydellä se jäisi häneltä tekemättä.

      Miehen kannattaa tehdä aloite mikäli joku nainen vaikuttaa kiinnostavalta, eikä jäädä tulkitsemaan ja pohtimaan, että mahtaako kyseinen nainen pitää hänestä.

    • On niitä ollut ihan reippaasti tässä vuosien aikana... että vastaus kysymykseen on kyllä.

    • ja ja ja ja ja

      Pitää olla todella kiinnostunut tai "oikeaa sukua herppeenluoma" että näin tekee.

    • Ujo mies

      Tottakai voi!

      KIITOS KOSI MINUA UJOA MIESTÄ!

    • oP-andr

      Tottakai voi tehdä aloitteen. Kannattaakin.

      Itseäni ei ole koskaan livenä kukaan nainen lähestynyt, mutta sitten netissä naiset ovat kyllä lähestyneet, mikä hieman outoa.

      • mulle ainaki netissä olevat naiset on reilusti mua vanhempia jokka alkaa puhuun


    • Naisen tekemä aloite, fantasia, josta voi vain haaveilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      203
      4582
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1558
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      52
      1450
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      132
      1212
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      65
      1165
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1059
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      1030
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      967
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      113
      963
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      933
    Aihe