Bi/homo/hetero poikia meseen

oon 14v bi poika ja haluuisin mesee 13-17v ikäsii poikii bi homo tai hetero lisätkää mun mese: [email protected]

37

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bi boy
    • -95

      Käy kattoo sähköpostisi

    • Homo99

      Mulle voi myös laittaa viestii (:
      [email protected]

      Oon hauska, itsepäinen ja iha hyvää seuraa (:
      Ja oon homo..

      • NoNameNoIdentity

        Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : [email protected] . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.


      • NoNameNoIdentity

        Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : [email protected] . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.


      • NoNameNoIdentity kirjoitti:

        Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : [email protected] . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.

        Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel


    • Yksiiiin!

      Jos jotain kiinnostaa 14 v piirtäjä poika niin laitasähkäri. Etsin seurustelukumppania 13-15 vuotiasta poikaa. [email protected] haluaisin tutustua mieluiten mesessä. :)

      • Yksiiin

        Ja etsin poikia Iisalmesta.


      • etelä suomesta

    • homopoika.

      moi etsin pietarsaarest homo seuraa oon ite 12 mut täytän pian 13 mun sähköpostion [email protected] ps.ensiks voitais vaik jutel fb

      • homopoika.

        ainiin käyn kerran päiväs katoon sähköpostin


    • homopoika.

      siis ny heti munkaa joku meseen jutteleen tai jonnekin muualle sähköposti on [email protected]

    • wolowitz98

      oon 14 v homopoika kymenlaaksosta. jos kiinnostaa niin viestiä osoitteeseen:

      [email protected]

      Mielellään muita suunnilleen samanikäisiä (plus-miinus 2 v.). Plussaa tietysti olisi jos asuisit lähellä mutta ihan missä vaan asuvat käyvät. Ainiin, olisi hyvä jos oisit homo tai bi, haluun jutella samanlaisten kanssa!!

      • wolowitz98

        tarkennus: asun Kotkassa ja olisi todella hienoa tavata muita homoja tältä seudulta!


    • Biboy1996

      1996 syntyny bi-poika pääkaupunkiseudulta juttuseuraa vailla :)

      • Biboy1996

      • Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel


    • mpoxqdcwinå

      oon tämmänen sinisilmänen blondi tyttö kerron paljon lisää jos kirjotatte tähän
      [email protected]

    • Kaksutin 112
    • art5

      Jos kiinnostaa niin tääl ois 15v homo helsingistä. Laita sähköpostii [email protected]
      Mielellään suht samanikäisii etsisin (13-17v) bi tai homoja.

    • Biboy99

      Lisäsin sut oon 13 v bi poika oulusta

      • Biboy99

      • -96

      • JamiLarinen

    • jasu95
    • Vanhakunnon16

      Ite etsin semmosta 14 - 16 vuotiasta homo seuraa kokkolan läheltä. Voitais jutella vaikka Facebookissa ensimmäiseks :) . Laittakaa viestii alas jos ootte kiinnostunu.

      • treffä

        Ite myös 16 v oulusta, voisin päästä kokkolaan! Tutkisin mielellään vehkeesi ;) fb?


    • tröö trii tröö

      oon 14v poika etin jotaa toista 14-15v poikaa ja asun Kotkassa jos jotakuta kiinnostaa

    • jonttu17v

      -96 syntyny poika pk-seudulta etsii seuraa max 17 v pojista ;) Lisätkää skypessä jonttu.96

    • jeij
      • jos kiinnostaa niin tosa olis mun skype sepi_85


    • moro olen 14v boy
      mut tekstaa jos sua kiinnostaa

    • cnrryfg

      oon 14v homo etin jotaa toista homoo kotkasta tai täst lähelt

    • Gayboy1999JKL

      Olen 13-vuotias homopoika Jyväskylästä,jos kiinnostuit,lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ;)

    • licjnf

      oisko vie jotakuta tääl kotkas joka ois kiinnostunu

      • JamiLarinen

        Joo. Oon 11.v Poika joka on homo ja etsin 11-13 Vuotiaita homoja oon oulusta :) laittakaa viestii joa kiinnostaa [email protected]


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe