oon 14v bi poika ja haluuisin mesee 13-17v ikäsii poikii bi homo tai hetero lisätkää mun mese: [email protected]
Bi/homo/hetero poikia meseen
37
911
Vastaukset
- Bi boy
Mullekkin voi laittaa viestii oon 14 v
[email protected] - -95
Käy kattoo sähköpostisi
- Homo99
Mulle voi myös laittaa viestii (:
[email protected]
Oon hauska, itsepäinen ja iha hyvää seuraa (:
Ja oon homo..- NoNameNoIdentity
Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : [email protected] . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.
- NoNameNoIdentity
Moi. 14v bi poika etsii poikia Hesingin seudulta säh : [email protected] . Jos kiinnoistuit lähetä sähköpostia.
NoNameNoIdentity kirjoitti:
Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel
- Yksiiiin!
Jos jotain kiinnostaa 14 v piirtäjä poika niin laitasähkäri. Etsin seurustelukumppania 13-15 vuotiasta poikaa. [email protected] haluaisin tutustua mieluiten mesessä. :)
- Yksiiin
Ja etsin poikia Iisalmesta.
- homopoika.
moi etsin pietarsaarest homo seuraa oon ite 12 mut täytän pian 13 mun sähköpostion [email protected] ps.ensiks voitais vaik jutel fb
- homopoika.
ainiin käyn kerran päiväs katoon sähköpostin
- homopoika.
siis ny heti munkaa joku meseen jutteleen tai jonnekin muualle sähköposti on [email protected]
- wolowitz98
oon 14 v homopoika kymenlaaksosta. jos kiinnostaa niin viestiä osoitteeseen:
[email protected]
Mielellään muita suunnilleen samanikäisiä (plus-miinus 2 v.). Plussaa tietysti olisi jos asuisit lähellä mutta ihan missä vaan asuvat käyvät. Ainiin, olisi hyvä jos oisit homo tai bi, haluun jutella samanlaisten kanssa!!- wolowitz98
tarkennus: asun Kotkassa ja olisi todella hienoa tavata muita homoja tältä seudulta!
- Biboy1996
1996 syntyny bi-poika pääkaupunkiseudulta juttuseuraa vailla :)
Itse olen 15v bi-kokeilunhaluinen poika hesast, itsekkin etsin panoseuraa, Laita vaikka viestiä mulle : skype jose miguel
- mpoxqdcwinå
oon tämmänen sinisilmänen blondi tyttö kerron paljon lisää jos kirjotatte tähän
[email protected] - Kaksutin 112
jos teitä kiinnostaa 20v kiva poika, niin [email protected] :)
- art5
Jos kiinnostaa niin tääl ois 15v homo helsingistä. Laita sähköpostii [email protected]
Mielellään suht samanikäisii etsisin (13-17v) bi tai homoja. - Biboy99
Lisäsin sut oon 13 v bi poika oulusta
- jasu95
[email protected] 18v saa lisätä
- Vanhakunnon16
Ite etsin semmosta 14 - 16 vuotiasta homo seuraa kokkolan läheltä. Voitais jutella vaikka Facebookissa ensimmäiseks :) . Laittakaa viestii alas jos ootte kiinnostunu.
- treffä
Ite myös 16 v oulusta, voisin päästä kokkolaan! Tutkisin mielellään vehkeesi ;) fb?
- tröö trii tröö
oon 14v poika etin jotaa toista 14-15v poikaa ja asun Kotkassa jos jotakuta kiinnostaa
- jonttu17v
-96 syntyny poika pk-seudulta etsii seuraa max 17 v pojista ;) Lisätkää skypessä jonttu.96
- jeij
oon 17 homopoika Turusta kattelen juttuseuraa ainakin. [email protected] saa lisätä =)
moro olen 14v boy
mut tekstaa jos sua kiinnostaa- cnrryfg
oon 14v homo etin jotaa toista homoo kotkasta tai täst lähelt
- Gayboy1999JKL
Olen 13-vuotias homopoika Jyväskylästä,jos kiinnostuit,lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ;)
- licjnf
oisko vie jotakuta tääl kotkas joka ois kiinnostunu
- JamiLarinen
Joo. Oon 11.v Poika joka on homo ja etsin 11-13 Vuotiaita homoja oon oulusta :) laittakaa viestii joa kiinnostaa [email protected]
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019