6 vkoa kulunut ilman sua

Anonyymi-ap

…ihme että olen vielä hengissä. 😔
Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken joka muistuttaa susta.
Oikea tietää 🔥

23

3209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harmi homma teille

Sivusta

• Anonyymi

Mikä projekti ja kenelle viesti?

• Anonyymi

Palstaäijä eli aloittaja kehrää varmaan piarua

• Anonyymi

Miehelle ja iso työprojekti ❤️

• Anonyymi

7vkoa kulunut💔 Itse aiheutin epätoivon hetkellä ettei meistä koskaan tule mitään😢nyt kärsin, itken ja ikävöin😥
      Toivoen sitä hetkeä että nähdään ja saadaan juteltua. Olet edelleen rakas❤️❤️❤️❤️
      Naiselta

• Anonyymi

Oletko palstaäijä eli aloittaja jäänyt pienenä äidin hoivaa vaille kun kirjoittelet itsellesi näitä narsistisia lohtulauseita? Vähän överiksi heität kyllä, hörhöt tykkää kyllä

• Anonyymi

Ei tarvisi odottaa jos soittaisit...❤️ Voidaan jutella vaikka tänään jos haluat...

• Anonyymi

Ei tarvisi odottaa jos soittaisit...❤️ Voidaan jutella vaikka tänään jos haluat...

• Anonyymi

En kyllä tosiaan tiedä kuka oot ja mikä projekti. Mutta joo taitaa olla jotakuinkin 6 viikkoa kun muutin lopullisesti pois.

• Anonyymi

🚬😔

Ikuisen ikävän jätit ❤️

• Anonyymi

Odottanu että palaat

🚬😔

• Anonyymi

Ootko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko nainen vai mies?

Minä joka muutin oon nainen.
        Kuinka niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚬😔

Ikuisen ikävän jätit ❤️

Onpa jännä juttu että just sun ukkos muutti pois sillon kun mäkin muutin ja noh joo.....

• Anonyymi

Voiko siis k naista onnitella oman itsensä pelastamisesta?

• Anonyymi

Kristiina i saw you in a magaziina

• Anonyymi

Jos kuviot ei toimi niin kandee erota.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Annoin sydämeni sun käsiin❤️

• Anonyymi

Harmi että patoat tunteitasi jos välität... En osaa neuvoa mitä sinun kannattaisi tehdä. Toivoisin rohkeutta että laittaisit viestiä tai soittaisit. Ehkä olen sitten niin hankala että on vaikeaa lähestyä... Olet tärkeä ja rakas ❤️

• Anonyymi

Tuo surutyösi koskettaa kyllä syvästi tällaista järjestysmiestä. Joka ei pidä asioista väärissä paikoissa.

• Anonyymi

Minuakin vähän ahdisti mutta sain eilen imuroitua sekä vaihdettua lakanat.
      Ens viikolla on kauppa-maratoni päivä.
      Naapuri kuntaan tällä kertaa, koska minun pitää ostaa TUOKSU TUIKKUJA.
      Siitä on kohta 2kuukautta, kun minä kävin ostamassa.
      Minä ostin melkeen 100 tuikkua, mutta ei ole kun 9 jäljellä ja minua ahdistaa, koska minun pihtailla ja polttaa vain yhtä tuoksu kynttilää kerralla!
      Vetyperoksidi kuuri pitää ostaa myös, koska minä olen huomannut että se vaikuttaa minun AIVOJENI TOIMINTAAN!

• Anonyymi

Toisen omistaminen ja lahkeessa roikkuminen ei varmasti ainakaan lisää hänen halua palata takaisin. Hankippa vaikka elämä!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7477
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3713
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      48
      3573
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      66
      3346
    5. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      52
      3180
    6. 51
      3034
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      36
      2842
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2494
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      196
      1935
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1561
    Aihe