Koska alkoholia jää myös suolistoon, niin ulostaminen helpottaa oloa.
Minulla oli kerran kova päänsärky ja mietin, että mitä pitäisi tehdä kun lääkkeet ei auttanut. No tietty helpotus tuli kun istahdin pöntölle, tyhjennin suoliston ja pääsärky lähti aika äkkiä pois.
Yhden kerran olen mennyt karapulassa töihin ja olo oli aika kauhee. No silloinkin tapahtui niin, että kun kävin vessassa tyhjentämässä suolen, niin johan olokin tuli äkkiä paremmaksi.
Päänsärky ei välttämättä tule jos illalla syö kunnolla ja välillä juo vettä,siis silloin jos ottaa alkoholia.
Ulostaminen auttaa
3
987
Vastaukset 3
- että näin
Paskantamisesi jälkeen sitten kaikilla muilla alkoi päätä särkeä, koska haju oli niin törkeän paha. Tämän seurauksena piti lähteä ostamaan kaljaa.
- olen rapulainen
Ainakin hajun perusteella on mahdollsita, että alkoholia jää suolistoon. Nimittäin on melko kitkerän hajuista jättöä ja tummaa silloin, jos on tullut juotua punaviiniä. Ainakin se turvottava olo häviää, kun käy rykäisemässä. Niin ja useimmiten se krapulapaska on vielä erittäin runsasta tyyliin "mistä sitä riittää..". Kannattaa sitä darrapiereskelyä välttää ennenkuin menee istunnolle, muuten voi olla savet housussa.
- Anonyymi
Voiko darrasta oikeesti parantua, vai onko otettava sitte lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611630- 281245
- 851098
- 42907
- 67845
- 92814
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15789Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19735- 116701
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151649- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76603- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25551Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19512