Koska alkoholia jää myös suolistoon, niin ulostaminen helpottaa oloa.
Minulla oli kerran kova päänsärky ja mietin, että mitä pitäisi tehdä kun lääkkeet ei auttanut. No tietty helpotus tuli kun istahdin pöntölle, tyhjennin suoliston ja pääsärky lähti aika äkkiä pois.
Yhden kerran olen mennyt karapulassa töihin ja olo oli aika kauhee. No silloinkin tapahtui niin, että kun kävin vessassa tyhjentämässä suolen, niin johan olokin tuli äkkiä paremmaksi.
Päänsärky ei välttämättä tule jos illalla syö kunnolla ja välillä juo vettä,siis silloin jos ottaa alkoholia.
Ulostaminen auttaa
3
920
Vastaukset
- että näin
Paskantamisesi jälkeen sitten kaikilla muilla alkoi päätä särkeä, koska haju oli niin törkeän paha. Tämän seurauksena piti lähteä ostamaan kaljaa.
- olen rapulainen
Ainakin hajun perusteella on mahdollsita, että alkoholia jää suolistoon. Nimittäin on melko kitkerän hajuista jättöä ja tummaa silloin, jos on tullut juotua punaviiniä. Ainakin se turvottava olo häviää, kun käy rykäisemässä. Niin ja useimmiten se krapulapaska on vielä erittäin runsasta tyyliin "mistä sitä riittää..". Kannattaa sitä darrapiereskelyä välttää ennenkuin menee istunnolle, muuten voi olla savet housussa.
- Anonyymi
Voiko darrasta oikeesti parantua, vai onko otettava sitte lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873472Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41564Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51352- 261216
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47866Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t33802Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47790Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4737