Vertailen tässä mielenkiintoni vuoksi nyt kahta erilaista naislaulajakokelasta. Ensiksi Diandraa, jolla on ilmeisen puhdas, voimakas ja vibraava ääni. Hän on ollut ilmeisesti myös Staraoke-skabassa hyvällä menestyksellä. Hänellä on ennakkosuosikin asetelmat koossa. Sitten on tämä pienikokoinen Tiina, joka on tuppukylästä, ja jota ei ole paljon näkynyt tv:ssä ja otsikoissa Diandraan nähden, eikä varmaankaan siksi ole ennakkosuosikin asemassa. Silti hän kuuluu töp 15:een, ehkäpä finaaliinkin. Tiinassa mainittavaa on kuitenkin myös nämä hänen ulkomusiikilliset piirteensä lavalla - kumpi osaa ottaa yleisön paremmin haltuun ja esiintyä?
Diandra:
http://www.katsomo.fi/?progId=108188
Tiina:
http://www.katsomo.fi/?progId=108179
Diandra Flores vs Tiina Puska
5
849
Vastaukset
- Einari Heppi
Mietin vaan, että millainen puska Puskalla mahtaa olla...
- mix max mux
Jos Tiinan ja Diandran yhdistäisi, siinä olisi jo voittajan ainesta. Tiina esiintyy, Diandra laulaa.
- tähtityttö on!
Diandra vie tämän. Kun katsoi sunnuntain lähetystä niin Diandra oli kuin suoraan American Idolista. Hienoa työtä 17-vuotiaalta tytöltä. Luotettava ja rauhallinen katse, ihana varma ote omaan esiintymiseen, silti niin nöyrä. Kosketti.
- Entäs Tiina sitten?
Vai onko sinulla tapana katsella vain suosikkejasi, jolloin vedät harhaisen johtopäätöksen, että juuri he ja vain he olisivat parhaita?
- Pajar1110
Miksi juuri Tiina Puska?? Hänessä ei löydy särmää, äänessä ei persoonallisuutta, aika heikko ääni.. Kaikki muut naisfinalistit parempia ja potentiaalisempia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818