Diandra Flores vs Tiina Puska

Yhden voimalla

Vertailen tässä mielenkiintoni vuoksi nyt kahta erilaista naislaulajakokelasta. Ensiksi Diandraa, jolla on ilmeisen puhdas, voimakas ja vibraava ääni. Hän on ollut ilmeisesti myös Staraoke-skabassa hyvällä menestyksellä. Hänellä on ennakkosuosikin asetelmat koossa. Sitten on tämä pienikokoinen Tiina, joka on tuppukylästä, ja jota ei ole paljon näkynyt tv:ssä ja otsikoissa Diandraan nähden, eikä varmaankaan siksi ole ennakkosuosikin asemassa. Silti hän kuuluu töp 15:een, ehkäpä finaaliinkin. Tiinassa mainittavaa on kuitenkin myös nämä hänen ulkomusiikilliset piirteensä lavalla - kumpi osaa ottaa yleisön paremmin haltuun ja esiintyä?

Diandra:
http://www.katsomo.fi/?progId=108188

Tiina:
http://www.katsomo.fi/?progId=108179

5

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Einari Heppi

      Mietin vaan, että millainen puska Puskalla mahtaa olla...

    • mix max mux

      Jos Tiinan ja Diandran yhdistäisi, siinä olisi jo voittajan ainesta. Tiina esiintyy, Diandra laulaa.

    • tähtityttö on!

      Diandra vie tämän. Kun katsoi sunnuntain lähetystä niin Diandra oli kuin suoraan American Idolista. Hienoa työtä 17-vuotiaalta tytöltä. Luotettava ja rauhallinen katse, ihana varma ote omaan esiintymiseen, silti niin nöyrä. Kosketti.

      • Entäs Tiina sitten?

        Vai onko sinulla tapana katsella vain suosikkejasi, jolloin vedät harhaisen johtopäätöksen, että juuri he ja vain he olisivat parhaita?


    • Pajar1110

      Miksi juuri Tiina Puska?? Hänessä ei löydy särmää, äänessä ei persoonallisuutta, aika heikko ääni.. Kaikki muut naisfinalistit parempia ja potentiaalisempia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe