HERÄTYS!!!

NYT ON AIKA!!!

Uskovat kanssasisaret ja -veljet. Kaikki kristityt, seurakuntaan katsomatta.

Te tiedätte että maailma muuttuu koko ajan. Jäämmekö me maailman jalkoihin, mukaudummeko sen menoon vai seuraammeko Jeesusta? Nyt on korkea aika yhdistyä Jeesuksen nimessä ja veressä suurena seurakuntana muurin aukkoja vahvistamaan. Missä ikinä näette uskovan sisaren taikka veljen joka on luhistumassa taistelussa, tukekaa häntä ja kannustakaa häntä. Ryhdytään kaikki suureen rukoustaisteluun.

Miksi me enää keskenämme riitelemme?! Eikö meidän tule ennemmin nousta Herraamme puolustamaan ja Häntä seuraamaan?!

Mutta aloitetaan kukin ensin omasta ruumiin temppelistämme, uskonvaelluksestamme, sitten ja siten seurakunnistamme ja seurakuntayhteyksistämme. Laitetaan pois se kaikki paha, mikä ei Jumalan Sanan mukaista ole. Jos on tarvis niin siivotaan vaikka seurakuntasäädöksiä jotka ihmisistä ovat lähtöisin. Kunhan Herran nimi saa kirkastua ja Hänen tahtonsa tapahtua elämissämme, tahtomisissamme ja tekemisissämme!

Yksin emme mitään voi, mutta yhdessä Herrassamme me voimme vastustaa ja taistella henkivaltoja vastaan!

6

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOMMITAAPERTAJA

      Pois kaikki vanha hapantunut
      Uusi verenkierto nyt voimaan
      Laitetaan kaikki pasuunat happea
      Jokaiseen jäseneen toitottamaan

      Kasaannutaan ruumiiseen roimaan
      Jää Golgatan veri vain soimaan
      Meidät kaikki yhteen tiukasti liimaamaan
      Jeesuksen paluuta tarkkaamaan

      Tukittu reikä ei läpi vuoda
      Viholliselle voittoa eikä Valtakuntaa suoda
      Isä Taivainen, Jumala Armahtavainen
      TOTISESTI, TOTISESTI
      Tule heti :)

    • mattijamaija3

      Vautsi! Tätä me tarvitaan. "Nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."
      Kaikki kaverit mukaan ja taivaaseen.

    • nyt on aika
      Tosiaan on kaika herätä,sillä se vihollinen on raivonkohde on jotka tunnutamme olevmme jeesuksen seuraajia,joten ottakaamme sana todesta,elämään sen mukaan.
      Minä vaimonikanssa huomasimme yhdessä mennään eteen päin,seminaaari.
      Antoisa viikon loppu,avioliiton tarkastelus päivän valossa mitämeissä on jota toinen ei aina näe.
      Kolmi säikeinen lanka ei hevin katkea,kun siinä on jeesus johtamassa meidän matkaamme.

      • vahvista avioliittoa

        moniko pariskunta rukoilee yhdessä? Rukouselämä paranee, kun totuttelee rukoilemaan yhdessä ja hengellinen uskonelämä kasvaa ja vahvistuu


    • vahvista ...
      Avio parien yhteiset rukoushetket on selvää että se vahvistaa liiton kestävyyttä.
      Mennään eteenpäin,joka on tarkoitettu vain kahden keskiseen keskusteluun,seminaari,suomessa heitä on jo käynyt runsasjoukko.
      On myös osaltaa eheyttämään jo rikkonaisia suhteita,mikä on sangen tärkeää.

    • reperäpeltäjä

      Erähiihtoon pariskunnat
      On Herramme lumen varastoista laskenut
      Puhtaat valkeet kunnaat
      Maksoi Jeesus Golgatalla arvokkaat lunnaat

      Suksikaa, suksikaa
      Ei suohon
      Vaan valmista uraa Iankaikkiseen elämään
      Visertää linnutkin HURAA, HURAA

      Jos menevätkin porkat ristiin
      Sikinsokin sekaisin
      Onhan se sävysävyyn jo Evankeliuminkin
      Pyhään puuhun lopulta
      Kaiken stopata pitääkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe