Omistan 18-vuotiaan shettiksen. Olen liian pitkä ratsastaan sillä. Olisko teillä mitään liikutus vinkkejä? Asutaan maalla joten päästään maastoon ,mutta maastossa ongelma on se et poni tarha kaveri sekoo ja alkaa hirnua niin silloin myös shettis alkaa pukitella ja nousee usein pystyyn.
Vastaukset 2
- ponikoni
mullakin on shettis maalla, 17 w. ite liikutan sitä kärryillä ympäri vuoden. ketään hevosta ei pitäisi jättää yksin tarhaan/ laitumelle. vie hevonen talliin ja anna heinää, kyllä se siitä rauhottuu ja tottuu, jos ei talliin niin heinää tarhaan/ laitumelle ja totutat vähitellen olemaan yksin ( pieniä aikoja kerrallaan) jolloin heppa oppii luottamaan että palaatte:)
- shettis<3
4 vuotta oon yrittäny ,mut ei oo toiminy. Ponit ollu samassa tarhassa/laitumella 15 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404