Olen luskellut sun idioottimaista puolustelua netkasinoiden ym satunnaisuuksista ja voin sanoa ette tiedä hevon vi*** asiasta !!!!!
Olet kertakaikkisen tyhmä ja ulkona kuviosta.
Kaikki netkasinot pelittävät täysin säädetysti ja systemaattisesti.
Isot tuplaukset kosahtavat todennäköisemmin kuin pienet ja pienellä panoksilla saa
paremmin pelejä ja todennäköisyys anto% toteutuu paremmin.
Onko näin säädetyt netkasinot mielestäsi ( tai kolikkokoneet ) satunnaisia ??!!
Sulla ei todellakaan ole kaikki "muumit laaksossa " ole saa**** yksinkertainen,
älä lässytä asioista joista sulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta !!
Olet ärsyttävä ja älä vaan tule koskaan pimeällä kujalla vastaan... voitais väiteillä kovasti asiasta. Kasinolta sinut varmasti tavoittaa....
kaykämblerille
15
120
Vastaukset
- HeliPullu
Joopa joo... Kolikkokoneet antavat pienellä panoksella pelatessa mukavasti pelejä ja tuplauksetkin onnistuvat playtech softalla mukavan tuntuisesti.
Mutta nostappa panosta ja kokeile tuplauksia------------
E R O O N AIVAN käsittämätön !!!!
No ajatus on varmasti se että aloittelijat ja RPO laiset pelaavat "mikki hiiri " panoksilla ajankuluksi. Jotkut sitten luulevat pelien pyörivän samalla lailla kun nostaa panostaa...
Yllätys yllätys ... Siinä se karu todellisuus iskee ja peli vie aivan eri lailla rahat.
Tästä olisi hyvä tehdä dokumentti , tästä karseasta KUSETUKSESTA !!!!
Mutta eihän kukaan uskalla. Mutta tämä on 100 % tosi miten kasinot ja peliautomaatit toimivat.
Kyllä se on niin säädettyä "satunnaisuutta" kuin vain voi olla.
Jollekin vajakille se tosin olla satunnaista, ja yksinkertaiselle riittää toteamus että pelin anto on alle 100 % .
Oli miten oli mutta ei edes satunnaisesti vaan säädetysti ja systemaattisesti !!!! - HG1=trolli
Gambler on täysin puolueellinen sanomaan mihinkään mitään, ja kaikki fiksut jättävätkin gamblerin jutut omaan arvoonsa. Tähän ketjuunkin laittoi heti nuo surkuhupaisat ja puolueelliset linkkinsä mihin ei varmasti usko itsekään. Trolli/reiskan työntekijä koko tyyppi.
- Kokemusta on
Kellivoiden kanssa samaa mieltä.
Mutta itse en lähde tälle linjalle:
Olet ärsyttävä ja älä vaan tule koskaan pimeällä kujalla vastaan...
Koska ns. "GayGämbler" ei ole sen arvoinen minulle - Kokemusta on
Kuka tää mystinen Gkampler oikein mahtaa olla!!?
- huomaaja
Kasinoiden kumppanuusohjelmilla itsensä elättävä huijari, ylläpitää pelikassa.com -sivustoa. Todennäköisesti tekemisissä myös RAY:n kanssa, vuosia jo täällä jaellut RAY:n linkkejä absoluuttisena totuutena.
Mulla ei ole mitään tekemistä tuon pelikassa sivuston kanssa. Laiton vaan likin kun googlella löysin. Enkä ole myöskään ray:n puolesta puhuja. Satunnainen peli 90%:n palautuksella tuo idioottivarman tappion pitkässjuokussa. Se ei ole puolesta puhumista. Olen normaali pokeriammattilainen. casinolla näkee usein pokeripoydässä. ei nyt ihan joka ilta, mutta pari kertaa viikossa.
- 87k
Aivan varmana kaikki nettieplit on satunnaisia, mutta esim ruletissa vain arvotaan voittaako tai ei, eli ei arvota kuulan pysähdyspaikkaa, samaten hedelmäpeleissä katsotaan tuleeko voitto tai ei.
Tällä voitto/tappio arvonnalla yritetään(estetään) kaikkien kaavojen ja poppaskonsiten käyttö, meinaan jos esim ruletissa tulee "ei voittoa" niin silloin sitä voittoa ei tule, vaikka pelaisit 35 numerolla, tai tuplaisit vaikka miljoonaan asti.
Eli mielestäni aika reilua toimintaa, vai mitä?
Mutta moniko haluaisi pelata sellaista tylsää nettipeliä, johon aina ekaksi ilmestyy voittosumma (joka arvotaan) ja sitten voitit/hävisit teksti sen jälkeen?
Niimpä, ei kukaan sellaista haluaisi pelata, voisi vähän ketuttaa kun olisi tullut tonni, mut kone sanoo "hävisit" ;) - vellikoide
buhuu, yhyy
- linkkipoistettiin
Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta aikanaan, muutama vuosi sitten, täällä oli linkki eng.kieliselle sivustolle jossa oli sellainen jonkun peliohjelman pelaajakohtainen 'profiili' ja kirjoittaja tarkoitti ettei pelaaminen ole satunnaista vaan sitä säädellään sen pelaajan toimien ja pelaamisen mukaan.
Sitä en tiedä, miksi se linkki täältä poistetiin seuraavana päivänä??! Mitäpä pahaa siinä olisi ollut...tosin huippuvaarallista tavallaan =)Olen kirjoittanut tästä ennenkin, mutta aikanaan, muutama vuosi sitten, täällä oli linkki eng.kieliselle sivustolle jossa oli sellainen jonkun peliohjelman pelaajakohtainen 'profiili' ja kirjoittaja tarkoitti ettei pelaaminen ole satunnaista vaan sitä säädellään sen pelaajan toimien ja pelaamisen mukaan.
Saattaa olla, että jossain ulkomailla olevissa pelikoneissa noin on, mutta ei kuitenkaan ray:n pelikoneissa, koska ray saa voittoa varmasti pitkäkässäjuoksussa ihan satunnaisellakin arvonnalla.
- PälleLärsson
Oho meni nappiin kuvaukset. Helvetin hyvä ja osuva kirjoitus.
Te ette tiedä hevon vittua matematiikasta todenäkäisyyksistä, palautusprosenteista ja variansseista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483