Elämäni kauhein krapulapäivä

nainen+viina

Olipa muuten hirvein krapulapäivä, mikä on varmaan ikinä ollut. Tyhmyyspäissäni menin eilen juomaan puolikkaan pullon kossua ja muutaman kaljan, (yksin kotona), nukkumaan kaaduinkin sitten 3 aikaan yöllä. Aamulla heräsin 10 maissa niin kauheassa olossa, että meinasi järki mennä. Vapisutti aivan mielettömästi kauttaaltaan, siis sormet, käsivarret vapisivat, hikoilutti -oli sellainen nihkeä olo päänahassa ja iholla, ja pahinta-aivan hirveä oksetus. Yritin viileää suihkua, mutta vapisutti niin paljon, että päädyin vaan istumaan vessanpöntöllä enkä saanut edes shampoota hiuksiin laitettua, oksentelin mahanesteitä kunnes ei mitään tullut, teki mieli vettä, mutta laatta lensi välittömästi. Tämän lisäksi sydän hakkasi ja vihloi jotenkin, puhumisestakaan ei juuri mitään tullut ja yritin vain olla sängyssä puhumatta mitään, kieriskellen ja välillä juoksin vessaan kakomaan tyhjää..hyi hemmetti. Koko päivänä en oo saanut syötyä kuin sämpylän ja muutamia fetakuutioita. eikä vieläkään oo nälkäinen olo, ällöttää ajatuskin.

Nyt on vähän helpottanut, mutta en tiedä uskaltaako tollaiseen viinaan enää koskea, jos tuntuu että siihen krapulaan oikeasti kuolee tai saa jonkun kouristuskohtauksen. Nyt alkoi raitis putki! Mietin kanssa, olisiko pami ehkä auttanut tollaiseen oloon, ei varmana olisi mitkään tasoittavat pari kaljaa pysyneet vatsassa. Tämän vuoden ehdottomasti hirvein päivä.

10

2227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkejä

      Oho... kunnon darra pienestä määrästä. Taidat olla itsekin aikas pienikokoinen. Itse olen 185cm ja 88kg kokoinen mies. Mulla menee helposti pullollinen kossua sixpack kaljaa, eikä tuosta välttämättä kovin pahaa darraa tule. Pahan darran saa aikaiseksi juomalla paljon sokeripitoisia drinkkejä ja liköörejä.

      No mutta jos "kuolemandarra" tuolla tavalla iskee, niin vaikka se muka kuinka olis "alkoholismin alku", niin ota se yksi tasottava. Sitä ei pysty ehkä ottamaan ihan heti herättyä, eikä sitä voi juoda nopeasti - ettei tule ylös. Mutta esimerkiksi yksi jääkylmä siideri, jonka otat mukaan sinne suihkuun ja ihan pikkuhiljaa siitä hörpit. Se on kuitenkin ihan oikeesti tehokas ja sen tulet huomaamaan. Pahin tärinä loppuu, päänsärky helpottaa ja mahassa oleva kiertävä tunne osittain paranee.

      Tasottava on taitolaji ja pahin virhe on yrittää juoda se nopeasti ja väkisin. Ei niin! Ihan rauhassa, vaikka sentti kerrallaan hörpit ja sen juomisessa auttaa se tosiasia, että mitä useamman sentin on saanut juotua, sitä helpommin vatsa vastaanottaa sitä lisää.

    • LasolSpurguKallio

      Tuollaisen darran saa aikaiseksi vasta viikon putkella.. ei tuota yhdestä illasta saa aikaiseks..:D

    • Epäilyttää

      Joko olet trolli tai sitten et ole koskaan aikaisemmin juonut alkoholia. Voi myös olla mahdollista, että et kerro koko totuutta (eli käytitkö myös jotain muuta päihdykettä).

    • Morrigan87

      Mä olen 156cm 53kg ja mulle tulee tollanen olo kun juon noin litran kossua tms. Mutta krapulaan vaikuttaa moni muukin asia, ei vaan sukupuoli ja koko.

    • .piste.piste.piste.

      Itsekin olen yhden illan juomisella saanut tollasen olon aikaan. Joskus taas samasta satsista ei ole tullut krapulaa juuri olenkaan. Veikkaan, että krapulaan vaikuttaa paljon muukin kuin pelkkä alkoholi, kuten miten ja mitä on syönyt samana päivänä, mielentila ja elämäntilanne ja millainen on yleiskunto.

    • Pilvi

      Ite sairastin ihan vastaavanlaisen darran kun päätin yli vuoden tauon jälkeen dokata "vähän" reilummin. Tosin mulla oli lisänä vielä virtsankarkailua mikä ihmetytti koska en moisesta vaivasta oo koskaan kärsiny mutta tuon ihanan krapulapäivän sainkin sitte viettää kokonaan "vaipoissa". Jostain syystä ei ihan heti tule mieleen dokata uudestaan;)

    • Bibi Läikkönen

      Vedettiin Erkin kaa sellaiset jormat että hyi hippa: avattiin Champagne Salon 1997 (455 €). Hiukan ranskalaista hanhenmaksaa, iranilaista Beluga-kaviaaria ja itse keitetty iso hummeri (elävän tuotu ruotsista). Toisen lasin kohdalla rupes talo pyörimään ja kolmannen kohdalla salamat vilkku ja iski. Illan lasku oli noin kolme tonttua, ja aamulla pieretti hiukan ja maitolasin jälkeen kävin ottamassa ylimääräisen D-vitaminin. Noustiin sitten kesäkartanon laiturilta helikopterilla ilmaan ja käytiin hurriloissa hakemassa pari piikkikampelaa ja kaksi merirapuja lounaax. Nyt juodaan kyllä korkeintaan lasi vuosikertasampanjaa per päivä, ei enempää. Tilasin lisää kymmenen laatikkoa kuubalaisia Cohiba-sikareita notta ei tarvihe juoda niin paljoa joka päivä. Erkki lupas tuoda uuden helikopterin jos rupisee silkkihousun lävitze

      • 89yuhnjkm ,l.

        taidat panna erkkiä...


    • 89yuhnjkm ,l.

      Ensi kerran toimi seuraavasti: oksenna se mitä tulee ja juo vaikka väkisin yksi kalja... mieluiten nelosta. Helpottaa heti.

    • tunge ne syvälle

      Käy ostamassa kaksi löylykauhaa ja lopun arvaatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe