JEESUKSESSA KRISTUKSESSA AINOASTAAN PELASTUS!

Jumala ompi linnamme

JOH. 3:16

Elämme jokainen vain hetken ikuisuuteen verrattuna tässä fyysisessä ruumiissamme...sen jälkeen alkaa todellinen elämä ikuisuudessa...
Kannattaa viettää se taivaassa Jeesuksen ja Jumalan yhteydessä mieluummin kuin tulijärvessä kärsien...

Usko Herraan Jeesukseen niin sinä ja perhekuntasi pelastuttre...

18

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen minä

      Elämämme on jo ikuista, joten sitä ei tarvitse millään tavalla pelastaa.

      Ole huoleti rakas matkaaja. Olet suuresti rakastettu ja suojeltu juuri sellaisena kuin olet.

      • Jumala ompi linnamme

        Kyllä elämä on ikuista jokaiselle...
        On ihanaa olla uudestisyntynyt Jumalan Pyhästä Hengestä....jokainenhan olemme Jumalan kuviksi luotuja syntymästämme.
        Itse olen tehnyt uskonratkaisun uskoa Herraan Jeesukseen...jokainen tekee omat valintansa mihin uskoo jotkut budhaan, jotkut materiaan kuka mihinkin.

        Olen levossa ja rauhassa Jeesuksen armohelmassa.

        Rukoillen kaikille Jumalan Rauhaa ja siunausta...totuutta ja iloa...


      • olen minä
        Jumala ompi linnamme kirjoitti:

        Kyllä elämä on ikuista jokaiselle...
        On ihanaa olla uudestisyntynyt Jumalan Pyhästä Hengestä....jokainenhan olemme Jumalan kuviksi luotuja syntymästämme.
        Itse olen tehnyt uskonratkaisun uskoa Herraan Jeesukseen...jokainen tekee omat valintansa mihin uskoo jotkut budhaan, jotkut materiaan kuka mihinkin.

        Olen levossa ja rauhassa Jeesuksen armohelmassa.

        Rukoillen kaikille Jumalan Rauhaa ja siunausta...totuutta ja iloa...

        Kiitos sinulle!

        Olet suuresti rakastettu juuri sellaisena kuin olet.
        Jokainen tekee valinnat mutta on suuri kärsimys uskoa tuomitsevaan Jumalaan, sillä sellaista ei ole olemassakaan kuin ihmismielen luomana johtuen ihmisen omista peloista ja erillisyyden harhasta.

        Jumalan rakkaus on suurempi kuin osaamme edes kuvitella. Se rakkaus minkä pystymme kuvittelemaan ja kokemaan on vasta pieni osuus siitä rakkaudesta mitä Jumala on. Siksi uskoa tarvitaan, jotta voimme uskoa aina suurempaan rakkauteen ja kasvaa sitä kohden. Rakkaus ei ole meidän ulkopuolella kuten ei ole Jumalakaan vaan me olemme rakkaudessa kuten Jumalakin on meissä. Tämä on jokaisen synnynnäinen lahja eikä rakkaus vaadi meitä uskomaan tietyllä tavalla (muut ihmiset kyllä vaativat) mutta jokainen kyllä löytää oman tapansa uskoa, joka tukee hänen kasvuaan kohden sen muistamista keitä todella olemme.

        Kiitos kun olet. Olet valo ja rakkaus.


      • Jumala ompi linnamme
        olen minä kirjoitti:

        Kiitos sinulle!

        Olet suuresti rakastettu juuri sellaisena kuin olet.
        Jokainen tekee valinnat mutta on suuri kärsimys uskoa tuomitsevaan Jumalaan, sillä sellaista ei ole olemassakaan kuin ihmismielen luomana johtuen ihmisen omista peloista ja erillisyyden harhasta.

        Jumalan rakkaus on suurempi kuin osaamme edes kuvitella. Se rakkaus minkä pystymme kuvittelemaan ja kokemaan on vasta pieni osuus siitä rakkaudesta mitä Jumala on. Siksi uskoa tarvitaan, jotta voimme uskoa aina suurempaan rakkauteen ja kasvaa sitä kohden. Rakkaus ei ole meidän ulkopuolella kuten ei ole Jumalakaan vaan me olemme rakkaudessa kuten Jumalakin on meissä. Tämä on jokaisen synnynnäinen lahja eikä rakkaus vaadi meitä uskomaan tietyllä tavalla (muut ihmiset kyllä vaativat) mutta jokainen kyllä löytää oman tapansa uskoa, joka tukee hänen kasvuaan kohden sen muistamista keitä todella olemme.

        Kiitos kun olet. Olet valo ja rakkaus.

        Jeesus Kristus minussa on valo ja rakkaus!
        Ihana Jeesus ikuinen Rauhanruhtinas...Kunnian Kuningas ja Herrain Herra...21

        Siunauksin...
        Jumalan Rauhaan...


    • Jee-Jee!

      Jeesuksen pelastus on suuressa suosiossa, koska Jeesus on suojelevin enkeli, mutä koskaan on Luotu.

      • Jumala ompi linnamme

        Jeesus oli tosi ihminen ja tosi Jumalana istuu tällä hetkellä Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

        Isä ja Poika ja Pyhä Henki...näitä ei voida eroittaa...ne ovat kolmiyhteinen Jumalamme...

        Näin on...

        Siunauksin ja Rauhaa...


      • kukkaisseppele
        Jumala ompi linnamme kirjoitti:

        Jeesus oli tosi ihminen ja tosi Jumalana istuu tällä hetkellä Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita.

        Isä ja Poika ja Pyhä Henki...näitä ei voida eroittaa...ne ovat kolmiyhteinen Jumalamme...

        Näin on...

        Siunauksin ja Rauhaa...

        Taas sinä nainen levität täällä harhaoppiasi. Ota äkkiä neuvosta vaari ja tervehdytä harhaoppisi unohtamalla Jumalan kolminaisuus. Muuten hukka perii.


    • agnostikko.

      Tuollainen helvetillä uhkailu ja kuluneet ota jeesus sydämeesi jutut saavat ihmiset vain ärsyyntymään. Kannattaisi vaihtaa lähestymistyyliä ja sloganeita. Tarjota vaikkapa kaveriseuraa ja tukea seurakuntaan liittymisen jälkeen. Ja vaikkapa kaljakaveria muutamalle mukaan jos haluaa ihmisiä liittymään kirkkoon tai tulemaan uskoon. Nuo jutut mitä nyt on ei toimi. Ne vaan ärsyttää

    • EL

      Uskot ja luulet tietäväsi, mutta vain luulet!

    • gjhkl77

      Tuntuu vähän huijaukselta, että yksi mies, joku juutalainen zombi, olisi ainoa pelastus. En varrRRmasti usko.

      • olen minä

        Luota tunteeseesi asiasta. Sinä tiedät parhaiten, ei kukaan muu. Älä anna muiden huijata uskomaan sellaista mitä sisimpäsi on vastaan.

        Jokaisella on vastaukset sisällään. Kun etsii vastauksia vain ulkoa, eksyy muiden ohjailtavaksi.

        Tutki sisintäsi ja löydät kaikki vastaukset mitä tarvitset kullakin hetkellä. Rakkaus on mikä ohjaa kun antaa sille mahdollisuuden. Pelko ja erillisyys estää kokemasta syvempää yhteyttä.


    • Agnostikko...

      Mielestäni koko idea että "USKOO" vain johonkuhun ja pelastuu on typerä. itse pyrin tekemään aina hyviä tekoja muille ihmisille enkä tee mitään pahaa. Ja se on varma että taivaaseen pääsee näin varmasti kuka tahansa. Jos helvettiä on edes olemassa. Epäilenpä.

      • olen minä

        Samaa mieltä. Tuomitseva Jumala onkin ihan typerä keksintö. Se on ihan ihmisen omaa keksintöä, joka sitten estää ihmiskunnan henkistä kasvua.


    • Yksin Jeesus!!!

      Totta kirjoitat: Jeesus Kristus on ainoa tie taivaaseen. Ihmiset eivät ymmärrä raamatun ilosanomaa siitä että meidän syntimme on maksettu ja jos tunnustamme Jeesukselle olevamme syntisiä ja tahdomme Hänen armahtavan meidät, niin Hän armahtaa ja pääsemme taivaaseen. Niin yksinkertaista se on!

      Saata na on se joka tätä totuutta yrittää ihmisiltä pimittää, sillä se tietää minne itse joutuu ikuisuudeksi ja on kateellinen jokaiselle ihmiselle jonka tietää menevän taivaaseen. Muille se syöttää valheita että on muitakin jumalia tai teitä taivaaseen mutta se ei ole totta!

      • Suattaapi olla niinnii että tuolle taivasoptiolle ei sitten löydykkään lunastajaa. Tai sitten tilastollisen todennäköisyyden mukaan vastassa on virnuileva Budha joka sanoo että veikkasit kuule väärää hevosta.
        Kylläpä ketuttas, joten eletään tämä meidän elämä tässä ja nyt kun se todistettavasti on olemassassa. Ihmisiks kuitennii!


    • Olen kuullut että

      helvetti ei olisikaan niin paha paikka kuin ihmiset väittävät.
      Eli helvetti on yleisesti aika väärinymmärretty paikka tulisine järkineen.

      Oikeasti helvetti eroaa taivaasta siinä mielessä, että helvetissä on vähän rankempi meno.

      Taivaassa kuulemma mummot juovat kahvia maailmanpyörässä samalla kun enkelikuoro laulaa ylistysvirsiä.

      Helvetissä taas ryypätään joka Saatanan päivä, ja siellä soi "saatananpalvontamusiikki" eli hevi.
      Helvetissä on myös aina lämmin sauna, ja joka keskiviikko on kebabpäivä.
      Taivaassa joutuu syömään päivittäin sitä ainaista "enkelipastaa"

    • Kylläh

      Isän ja pojan ja pyhän kummituksen nimeen.

    • yksi ainoa .

      Rukoilkaa Jeesuksen numeen . Hän on anteeksi antaja ja pelastaja iankaikkiseen elämään.

      OSA ihmiskunnasta ei usko Jumalaan.
      ei pakko ootte itse valinneet tie ja vasttaatte itse itsestänne.
      silmmänne on kiinni korvanne ei kuule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe