Espoon Liikenneopetus on nykyisin Autokoulu Safiiri

Timantti Oppilas :)

Joku vähä-äläinen älykääpiö on suuressa viisaudessaan halunnut julistaa yleistä epäilystä, että Espoon Liikenneopetus olisi mennyt konkurrssiin.

Käykin vahvasti mielessä, että onko tämä jonkun kateellisen kilpailevan yrityksen aikaansaannos ???

Ei tosiaan olisi ollut paljon vaadittu, että olisi kokeillut maailman suosituinta hakukonetta ja samantien todennut, että he ovat vaihtaneet nimeä ... Ja hyvä nimi onkin entiseen verrattuna, paljon helpommin jää mieleen.

Olen itse parasta aikaa kyseisessä koulussa ja harmittaa tuollaiset epäilyksen väännöt yleiselle foorumille. Tekisi mieleni sanoa, että haistakaa pahan levittäjät

Voin vain sanoa, että olen varmaan maailman parhaassa autokoulussa, niin tyytyväinen olen kaikkeen mitä olen siellä saanut ... systeemi toimii ja mikä parasta, henkilökunta on aivan huippuluokkaa ihmisinä ja kouluttajina.

Et sillee ........

20

2181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vääryyttä kokenut

      Olen samaa mieltä tällaisista törkimyksistä, jotka jauhaa paskaa eikä niillä paskan jauhajilla varmaan muuta osaamisen tasoa ookaan. Mielestäni tuo kirjoitelma vaikuttaa tosiaan siltä, että kateelliset kilpailijat ovat työntänee tota sontaa markkinoille.

      Koulun sivut näyttää hyviltä ja ennen kaikkea hinnat on hyvin esillä.

      Toivotan onnea ja menestystä Autokoulu Safiirille !

    • Ent.Ope.

      Varmaan sama tyyppi joka aina vittuili ELO:lle! Saas nähdä millaiseksi meno yltyy kun Safiiri avaa uuden toimipisteen Matinkylään, Tsemppiä Jalokivelle!

    • Uskallan väittää...

      ... että sulla ei ole kokemusta muista autokouluista? Joten sun mielipiteelläsi ei ole minkaanlaista arvoa, vähän sama asia, kuin väittäisi Saarioisten pizaa maailman parhaaksi, koska on köyhä, niin ei ole kokemusta aidon pizzerian pizzasta ja että taidat olla aika köyhä, kun menet ilmeisesti Suomen halvimpaan autokouluun.

      • tyy

        Kyllä siinä varmasti on jotain hämärää tuossa toiminnassa kun noin pian vaihtoivat nimeä, ettei vaan jotain veronkiertoa...kiertäkää kaukaa hyvät ihmiset ettette pety!


    • Toiminta on OK

      Hyvä meininki, nettisivun esitteen mukaan järjestävät tietoiskuja mopon virittämisestä. Se on parasta asennetta, että mopot opetetaan virittämään liikkumaan kovaa, koska se parantaa liikenneturvallisuutta.

      • Hyvä paikka se oli

        Olin muuten sitte paikalla ja hyvä tapahtuma olikin. Asiantuntija kertoi mitä mopoon voi tehdä ja niihin asioihin mitäkin voi tehdä ei paljon puututtu. Nuorten mopoilijoiden vanhemmille kerrottiin hyvät jos ei täydelliset vinkit siitä, mistä voi päätellä onko mopoa viritetty. Erittäin antoisa tapahtuma jonka päälle päätteeksi sinilevä ilmaisen turvallisuustunnin,mistä ei muualta ole saanut. ERITTÄIN HYVÄ MOPOKOULU! SUOSITTELEN!


    • Jatkuva tarjous

      Onko ihan laillista toimintaa? Erikoishinta
      Kun tarjouksen edullisuutta korostetaan, erikoistarjoushinnan pitää olla selvästi edullisempi kuin myyjän samasta tuotteesta normaalisti perimä hinta. Jos kysymyksessä on tuote, joka on hankittu erikoistarjousta varten ja jota liikkeessä ei ole aikaisemmin myyty, edullisuuden pitää olla perusteltavissa esimerkiksi niin, ettei liike ole jatkossa myymässä tätä tuotetta tarjoushinnalla.
      Avajaistarjouksissa ja muissa tutustumistarjouksissa tarjoushinnan on myös selvästi alitettava elinkeinonharjoittajan oma tuleva myyntihinta. Jos tuleva myyntihinta määräytyy vasta uuden tuotteen koemarkkinoinnin perusteella, hinnan edullisuuteen vedottaessa on noudatettava erittäin suurta varovaisuutta.
      Kuluttajaa ei saa johtaa harhaan hinnan edullisuuden suhteen myöskään silloin, kun tuotteita myydään normaalihinnalla. Harhaanjohtaminen voi aiheutua esimerkiksi siitä, että normaalihintaisten tuotteiden markkinoinnissa käytetään mainoksia, hintailmoituksia tai julisteita, joita aikaisemmin on käytetty kyseisessä myymälässä nimenomaan erikoistarjousten mainonnassa. Harhaanjohtavaa on myös se, että liikkeen jokaisessa hintalapussa lukee Tarjous.
      Alennusmyynti on kestoajaltaan rajoitettu tarjous, jonka sisältönä on hinnanalennus.

    • Safiiri Sucks!

      Halpa ja hyvä on mahdoton yhtälö. Tämä tuli todettua autokoulu Safiirissa jonka avajaistarjoukseen hairahdin. En suosittelisi paikkaa kenellekään.

      Opettajani oli erittäin epäpätevä - puutteet pedagogisissa taidoissa olivat järkyttäviä. Varuste taso ei ollut riittävä (hankala vaihtaa moottoripyörän vaihteita 41:sen kengissä, jos oma koko olisi ollut 38, vaarallista lähteä liikenteeseen liian isolla kypärällä jne). Laskutuksessa oli virheitä. Tunnit alkoivat myöhässä. Ajoaikojen saaminen oli hankalaa. Vasta kun olet sitoutunut kurssille Matinkylään, sinulle kerrotaan, että tunnit pidetäänkin Tapiollassa jne. Loputtomia vaikeuksia ja pettymyksiä.

      Olen kuullut muutamalta myös positiivista palautetta kyseisestä puljusta. En tiedä onko heillä käynyt hyvä tuuri vai eivätkö vain tiedä paremmasta. (Itselläni vuosien takaa erittäin positiivinen kokemus Maken autokoulusta.)

      Älkää menkö Safiiriin - ainakaan mp kurssille!

      • Ota oikeesti selvää!

        Vai että Maken autokoulu ..... heh .. heh .... voi sua onnetonta .... heh ... heh ....


      • Ota oikeesti selvää!

        Vai että Maken autokoulu ..... heh .. heh .... voi sua onnetonta .... heh ... heh ....


    • Tiedän ja kerron

      On niitä jotka hekottaa kaikkiin pikku juttuhin heko heko, heko jeko, taitaa koko suku olla sellaisia hekottajia. Heko heko niin ne vaan hekottaa.

    • mä oon

      epäilevä kaiken suhteen

    • Kerros pikku

      Prinsessa, miksi minä olen niin tyhmä, kun en ymmärrä, että tämä sinun kehuma autokoulu on mainostanut, että kevään ensikurssit, esim. mopo-kurssi maksaa 390€, niin miksi se hinta on edelleen se 390€, nyt on jo heinäkuu ja kesä alkaa olemaan lopulla, niin tarkoittaako se kevättä 2013 vai onko "vielä kevättä jäljellä"?
      Mää tiedän että oon tosi tyhmä kun tänne kirjoittelen ja kyselen, mutta kiitos kärsivällisyydestä.

    • Hei Timanttioppilas!

      Vieläkö on kevään ensikurssin mopoille sama 390€, Mukava huomata näin, että kesä on vasta tulossa kun hinta on sama, kevään ensikurssit 390€, ilmeisesti kevään jälkeen tulee kesä ja hinnat silloin nousee? vai onko vielä kevään ensikurssit hinta 390€ vaikka on kevät jo mennyt vai tarkoittaako nyt kevättä 2013 ja kevään ensikurssit hintaan 390€ ja kun mä ooon niin sekasin näistä vuoden ajoista, että voiks´joku kiltisti selittää mitä tarkoittaa kevään ensikurssit hintaan 390€ ?

    • Ollimobiili

      Safiiri on hyvä, siellä voi ajaa Jollimobiili transportterilla

    • En suosittele

      Aivan luokattoman huono autokoulu. En suosittele kenellekkään. Asiakaspalvelu aliarvoista ja ylimielistä ja ajomaikoilla ei ammattitaitoa.

    • gyyl

      Muute hyvä paikka mut joudut tehä 5 teoria koet ja väärin saa olla 1 ja 3 teoriakokees se 3 ja 8 vittu et menee huuruu vääntää noit harkka teoriot suosittele et menee jonnekki muualle tekee korti siis vituttaa nii paljo et tuun tänne vääntää tälläst paskaa

      • LukiLuki

        Sulla on selvästikin lukihäiriö ja voit mennä suorittamaan teoriakokeen pidennetyllä ajalla. Hommaa lääkärintodistus, ja vie se autokoululle.


    • gckjdelkb

      Täällä taas vuodattaa autokoulu omistajat! Oppilaita ei nämä jutut kiinnosta pätkääkään! Kaikki autokoulut rahastaa ja sillä siisti. Opetuslupa pop!

    • Länsiväylä

      Erikoinen pulju, kun opettaja/-t kärsivät road ragesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe