En osaa sitä oikein selittää, mutta näin koen asian olevan.
jotenkin tuntuu, että Jumala on olemassa
5
119
Vastaukset
- oikeassa
olet.
- dghdghgfh
Ensin sama nimimerkki kertoo edellisessä aloituksessaan varmana mielipiteenään vaikka mitä ja seuraavassa taasen kertoo, että hänestä tuntuu siltä, että asiat ovat kuvittelemallaan tavalla.
Päätä nyt ensin edes oletko teisti vai ateisti. Tai jotain siltä väliltä.
- eric.goebbels
Voihan sitä kokea, mutta ei sillä mitään merkitystä ole.
Minusta tuntuu, että jumalia ei ole olemassa.
Osaan myös selittää miksi: Koska niistä ei ole ainuttakaan luotettavaa havaintoa.
Lisäksi ymmärrän, miten ihmisen mieli pyrkii tulkitsemaan oman alitajuntansa ulkopuoliseksi vaikuttajaksi.
Näin minä koen asian olevan."En osaa sitä oikein selittää, mutta näin koen asian olevan."
Koska vain tunnet jotain sisälläsi. Ja uskot että kyse on jumalasta. Ja että näin on totta että Jumala on totta. Jota esität faktana. Ei sitä ole koska, sinulta puuttuu kokonaan varinaiset kylmät todisteet Jumalasta. Joten esittämäsi väite on yhtä totta kuin fiktio tai valhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503851
- 573552
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1882888- 1022716
- 432553
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212550- 232508
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192066- 282001