En tiedä onko tyttö perinyt jotain multa kun hänen lapsi syntyy huhtikuussa. Olen 28 v ja hän 15 v.
Muita nuoria isovanhempia? Miten muut ovat suhtautunee?
29-vuotiaana isoäidiksi
11
1132
Vastaukset
onnea mummulle itse en ole isä vielä mut ihanaa kun joku saa lapsen onnea teille
- ed
paskan marjat. ai oot saanu tyttäres 13 vuotiaana?! :D hahhaahhaaahhaaaaaaa!!!
- kdjghionaegobhnaw
En tiedä onko tämä totta. Mutta, on myös 13v äitejä.
- mummo.
Mä olin 39 kun tulin mummoksi. Olin mielestäni tosi nuori mummo, en tuntenut muita yhtä nuoria. Teit kyllä ennätyksen. Miten pärjäsit lapsesi kanssa? Miten lapsesi pärjää lapsensa kanssa? Minulla sentään oli jo ammatti ja aviomies, samoin tyttärelläni oli nämä.
- utelias_kysyy
Hei
Oletko mistäpäin Suomea? Hei Mummo29v
Tarinasi kuullostaa mielenkiinoiselta ja myös jakamisen arvoiselta.
Otahan yhteyttä minuun sähköpostilla, kiitos.
tero (at) journalismia.fi- hahahhahah
Tämä on provo, ja pari onnetonta junttia meni uskomaan tämän todeksi?
- wreyhaqe5t
MInäpä tulin paapaksi, 13 vuotiaana, repikää siitä. Hah
Ei tuo vielä mitään. Maailman nuorin ÄITI oli vain 5v. kun hänen lapsensa syntyi.
- JOHTUU vissiin
siitä että suvussanne käytetään housussa huonoa kuminauhaa
Mutta eiväthän housut ole mikään ehkäisyväline.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1825107Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813656SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun233069SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt612697Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers72665SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1032253Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292117Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan752095Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059