"Raiskaaminen"

Pillu tunnoton

Olenko ainoa, joka kokee ns. leikkimielisen raiskaamisen uhrina olon tutun porukan kanssa todella kiihottavana? Kerran päätettiin mieheni ja hänen kaverinsa kanssa harrastaa rajua ryhmäseksiä eli minua raiskattiin voimakkaasti perseeseen ja pilluun. Todella kiihottavaa :) Toinen piteli minua kiinni ja toinen raiskasi rajusti perseeni. Ihanaa :D

34

3050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paiskata Raulia

      Aivan käsittämättömän kiihottavaa! Kun kyrpä kovakouraisesti käsittelee pillua nii siinä kyllä tekee mieli huutaa innosta! Kerran mieheni kanssa leikittiin "rajalla kuiskausta" eli sammutettiin valot talosta ja pimeässä alasti käppäilin talossa, kunnes mieheni yllätti jostain nurkan takaa, kaatoi maahan ja raiskasi minut! Spermat lopulta heitti kiihottavasti kasvoilleni :)

    • Herakuppi XD

      HEH! Mulla oli vähän samantapainen juttu tos pari kuukautta sitten, olin lähdössä kotiin baarista, jossa olin tavannu kivan porukan. Kun saavuin kotiin, tuo sama porukka yllätti mun kotona! Siin sit vietettiin iltaa ja mentiin nukkumaan. Keskellä yötä yks ryhmän jäsenistä oli jähmeyttäny munansa, ja työnsi sen väkisin anaaliini, toinen yllätti nurkan takaa ja pani pilluun.. Vaikka kyseessä oli oikea raiskausjengi, johon olin tutustunut tietämättäni tuosta mitään, oli kiihottava kokemus!

      • Skepsis ry.

        Vähän kyllä epäilyttää, mutta onneksi olkoon jos oikeasti tapahtui ja nautit.


    • HAlu-5

      Joskus pojat halus kun pelleili ja sit kiihottuvat kun olivat hameen alla, rupesivat naimaan väkisin ja naivat vuorollaan, sain siiitä kiihottavan olon kun pakotetiin.Siitä tuli oikein ryhmä "pano".

      • Välillä..

        Vaikka olen 55 mimmi niin halun pari kertaa vuodessa kimppakivaa (raiskauksen). Meen jonnekkin hotellin paariin ja annan nuoremmien miesten viedä huoneeseen. Sit ei tiedä olenko huora tai raiskattu kun jokainen mies haluu vuorollaan. Ihana saada eri kokoista kullia vähän joka eikään samaan aikaan. Kyllä kannattaa!!


      • n50--
        Välillä.. kirjoitti:

        Vaikka olen 55 mimmi niin halun pari kertaa vuodessa kimppakivaa (raiskauksen). Meen jonnekkin hotellin paariin ja annan nuoremmien miesten viedä huoneeseen. Sit ei tiedä olenko huora tai raiskattu kun jokainen mies haluu vuorollaan. Ihana saada eri kokoista kullia vähän joka eikään samaan aikaan. Kyllä kannattaa!!

        Kerran eksyin nuoren pojan kanssa sänkyyn, otti kunnolla mut. Nyt käy kylässä kun tietää mitä halun. Joskus sisään tullessaan nai mua eteisessä sitten keittiöpöytää vasten, sitten sängyssä raiskaa kunnolla. On hyvä olo sen jälkeen kun on saanut oikein rajusti isoo kyrpää. Nuori kiihottaa kummasti(pari tuntia) kerralla.


    • Poika12345

      Joo, vai niin. Mä ole mies ja olen joskus haaveillut, että toinen mies raiskaisu mut oikein kunnolla. Tää lienee sellaista fantasiaa....

      • poika 1

        Kannattaa kokeilla on sen arvosta.


      • poik12345
        poika 1 kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla on sen arvosta.

        Oletko kokenut, ja missä ja milloin. Mulla tää on vain haave, ja joskus olisi kiva toteuttaa tämä haave.


    • antsu36

      Olen haaveillut pääsystä moiseen leikkiin. Nautin itse vallan tunteesta seksissä ja ns.sovittu raiskausleikki lienee suurin mahd vallantunne.

      • Oletko aikapommi

        Jos et luvalla niin missä vaiheessa sinä koet pakottavaa tarvetta toteuttaa sadistiset halusi käytännössä?


      • Anja 49

        Itse tykkään nuoremmista miehistä/pojista. On nautinto riisua puoliväkisin housut pois ja ottaa suihin,runkata että varmasti seisoo. Sitten saa munanpäällä ratsastaa kunnolla niinkauan että varmasti pussit tyhjenee. Jos on isompi muna niin innostun panemaan rujusti munaa, nautinto kun saa tehdä kuin haluttaa !


      • slaikka23
        Anja 49 kirjoitti:

        Itse tykkään nuoremmista miehistä/pojista. On nautinto riisua puoliväkisin housut pois ja ottaa suihin,runkata että varmasti seisoo. Sitten saa munanpäällä ratsastaa kunnolla niinkauan että varmasti pussit tyhjenee. Jos on isompi muna niin innostun panemaan rujusti munaa, nautinto kun saa tehdä kuin haluttaa !

        ton hoitelun saisit kyllä mulle tehä ihan millon vaan!


      • Mimmi..
        Anja 49 kirjoitti:

        Itse tykkään nuoremmista miehistä/pojista. On nautinto riisua puoliväkisin housut pois ja ottaa suihin,runkata että varmasti seisoo. Sitten saa munanpäällä ratsastaa kunnolla niinkauan että varmasti pussit tyhjenee. Jos on isompi muna niin innostun panemaan rujusti munaa, nautinto kun saa tehdä kuin haluttaa !

        Ymmärrän hyvin Anja. Itse olen viiskyppinen menevä mimmi, sain aikanaan 16v poitsun mukaani ja kolme vuotta on käynyt naitavana. Kun on ujo poika ja antaa tehdä niin on tullut raiskaus/alistamis haluja. Joskus riisun eteisessä munasilleen ja katselen nuorta vartaloa kun kaataa paukkuja muna heiluen. Sitä on vaan ruvennut nauttimaan kun saa (raiskata) ratsastaa nuoren kullin päällä ja alistaa.


      • :::::::
        Mimmi.. kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin Anja. Itse olen viiskyppinen menevä mimmi, sain aikanaan 16v poitsun mukaani ja kolme vuotta on käynyt naitavana. Kun on ujo poika ja antaa tehdä niin on tullut raiskaus/alistamis haluja. Joskus riisun eteisessä munasilleen ja katselen nuorta vartaloa kun kaataa paukkuja muna heiluen. Sitä on vaan ruvennut nauttimaan kun saa (raiskata) ratsastaa nuoren kullin päällä ja alistaa.

        käviskö 15 vuotias poika mulle saat tehä ihan mitä vaan


      • ANNI 2
        Anja 49 kirjoitti:

        Itse tykkään nuoremmista miehistä/pojista. On nautinto riisua puoliväkisin housut pois ja ottaa suihin,runkata että varmasti seisoo. Sitten saa munanpäällä ratsastaa kunnolla niinkauan että varmasti pussit tyhjenee. Jos on isompi muna niin innostun panemaan rujusti munaa, nautinto kun saa tehdä kuin haluttaa !

        Tullut himo nuorenpiin, olen 53v nainen ja innostun kun saan jonkun nuoren (16-22) sänkyyni mikä antaa mun raiskaa. Sitä vaan kun ratsastaa kovan kullin päällä mikä seisoo että itse saa haluamansa tyydytyksen. Sit antaa piiskaa pyllylle jos heti tyydytä halujani.


      • n50--
        Anja 49 kirjoitti:

        Itse tykkään nuoremmista miehistä/pojista. On nautinto riisua puoliväkisin housut pois ja ottaa suihin,runkata että varmasti seisoo. Sitten saa munanpäällä ratsastaa kunnolla niinkauan että varmasti pussit tyhjenee. Jos on isompi muna niin innostun panemaan rujusti munaa, nautinto kun saa tehdä kuin haluttaa !

        Sama himo kun saa nuoren kullia kunnolla kurittaa.


    • Olet epänormaali!

      Toivottavasti sinut raiskataan ja saat kokea unelmasi. Ota kunnon känni ja pukeudu kuin poptähti niin eiköhän fantasiasi toteudu!

      tajuatko millaisen viestin annat raiskausta harkitseville miehille... yllytät heitä!!!

      Pidä sairaat fantasiasi omana tietonasi... vaikene nainen! Halveksin sinua!

      • Kommentti.

        Mihin uskonlahkoon kuulut?


      • mmimim

        Miten helvetissä jonkun fantasia netin keskustelupalstalla yllyttää raiskaukseen? Pitää miehellä olla äo huipussaan, jos luulee että raiskaaminen on hyväksyttyä sen takia, että muutama satunnainen nainen fantasioi ns. leikkiraiskauksesta! Mäki fantasioin väkisin ottamisesta, mutta en todellakaan halua että joku 60v puliukko käy kimppuu metikössä! Huoh... Meeppä nyt rukoilemaa, meidän saastaisten ja likaisia ajatuksia omaavien naisten puolesta.. Eikö susta ole epänormaalia, että toivot ihmisille jotka tietävät mistä nauttii, jotain mikä voi tuhota heidän elämän, kaikki ihmissuhteet ja luottamuksen muihin ihmisiin? Toivot että kyseisen fantasian omaavat naiset, joutuvat elämään pelossa, käymään psykologeilla ja luultavasti popsimaan pillereitä saadakseen unta? Sun ajatusmaailma on hyvin sairas, ja toivon että sä hankit apua itselles! Ja tekstissäsi itse alistat naista, käskemällä häntä vaikenemaan. Nykyään tässä yhteiskunnassa naisella on aivan samanlainen valta puhua ja tehdä asioita kuin miehillä. Tekstisi on hyvin huteralla tiedolla kirjoitettu, koska tähän mennessä olen pystynyt kumoamaan kaiken sanomasi! Hyvät vaput vaan sinnekki :)


    • "Raiskaaja" mies

      Minulla ja vaimollani raiskausleikit kuuluvat arkeen. Hän niitä toivoi, ja olinhan minäkin niistä jo pidempään salaa fantasioinut. Eli meillä sopimus, jonka mukaan saan panna häntä aina, kun mieleni tekee, kysymättä häneltä lupia ja oli hän valmis tai ei. Yllätän hänet aina voidessani, saatan hyökätä kimppuun hänen saapuessaan kotiin tai kaataa hänet maahan yöllä palatessamme baarista jonkin puiston läpi, tai sitten vain kesken hellän hetken läimäytänkin häntä kasvoihin, revin vaatteet rikki ja nain peppuun kovaa.

      Repertuaariin kuuluvat käsiraudat, piiskat, vyöllä hakkaaminen, hiuksista repiminen, huorittelu, kasvoihin sylkeminen, sitominen, nännien kidutus, kuristaminen, fistaus, esineiden työntäminen vaginaan, kaikki mahdollinen. Ja tietenkin raaka paneminen. Turvasana meillä oli alussa, nyt olemme siitä luopuneet.

      Nautimme molemmat suunnattomasti, ja etenkin poikkeuksellisen rajun, henkisesti kuluttavan ja fyysisesti koettelevan "raiskaussession" jälkeen on ihanaa nukahtaa lähekkäin toista hellien ja rauhoitellen.

      • N49 fantasia

        Meillä vähän sama, tosin miedompana leikkinä. Eli mies ottaa aina kun haluaa, ja satuttaakin joskus, mutta ei noin paljon kuin yllä. Nautin rajuista otteista ja siitä, kun toinen tietää, mitä haluaa ja ottaa sen. Meillä naidaan usein ja kaikkiin reikiin :)

        Kaksi aikuista voi neljän seinän sisällä tehdä mitä vaan yhteisellä sopimuksella, eikä siihen ole muilla sanomista!


    • "Raiskaaja" mies

      Jaha, jotkut ne täällä ahkerasti miinustelevat, kun jonkun muun sänkykamarileikit eivät itseä miellytä. Onpa melkoisen tiukkapipoista sakkia. Miten se, että kaksi aikuista ihmistä nauttii yhdessä ja yhteisestä sopimuksesta jostain asiasta voi pänniä ihmisiä niin valtavasti vain siksi, etteivät he itse nauttisi samasta?

    • SamiJuhani

      Osin aloittajan aiheesta, osin vierestä. Alkujaan tietenkin suunnittelin, että tuosta noin vaan eukko lentää mahalleen ja minä taakse ja sitten nain mihin vaan haluan. Jos edessä on vielä jokin koroke, jonka edessä hän olisi mahallaan polvillaan, niin hommaa helpottaisi pakotien puuttuminen.

      Mutta itse muisteloon:

      Muistanette aikoinaan telkasta maikkarilta tulleen ohjelman Gladiaattorit. Siellä oli yksi nainen, joka koetti näyttää aina kauhean tuikealta. Ei mikään naisellinen tyyppi.

      Ratto-lehdessä oli hakuilmoitus, jossa nainen haki painikaveria - miestä - painiin öljytyin vartaloin. Siis alastomana. Kiinnostuin asiasta ja hän otti minut yhdeksi painikaverikseen.

      Siinä sitten muovipäällystetyllä molskilla otimme yhteen. Melkein joka kerta lensin kaaressa selälleni ja hän oli kärppänä päälläni nuolettamassa itseään. Onnistuin minäkin pari kertaa ja pääsin hänen taakseen ja siitähän panin häntä.

      Tuota kesti muutamia kuukausia, mutta matkustaminen Lahteen ja siellä yöpyminen kävi kukkaron päälle. Kävi myös kropan - etenkin selän - päälle.

      Sitten myöhemmin - taisi olla pari vuotta - sydän jätti minulla pari lyöntiä väliin. Tuo hormoneja popsinut bodari oli seonnut ja tehnyt lopuksi veitsellä selvää jostain vastustajastaan.

      Siinä Buttin kohtaaminen. Onneksi olin jonon alkupäässä. Ja olihan se paikoin mukavaakin.

    • Kanssa n 19

      Pari kertaa olin vanhemman miehen kanssa, sitten sillä oli pari kaveria luonaan kun menin.Juotiin ja huomasin kun kolmella ukolla seiso kalsareissa kovana. Huumorilla sanoin että halutteko raiskata mut. Kyllä äkkiä multa riisuttiin kaikki ja sain jokaiselta kyrpää. Oli jotenkin ihanan törkeetä. Yöllä kun ukot pääsi vauhtiin sain edestä ja takaa samaan aikaan oikein kunnon käsittelyn Siinä oli sitä jotain kun irstaat sedät "raiskasivat" kunnolla et oli molempi reikä aamulla hellänä. Kaikesta välillä kiihottuu.

    • "raiskaaminen"

      otsikko on "raiskaaminen". tuskin sillä tarkotetaa mitää oikeeta raiskaamista missä joku vanha ukko raiskaa sut sillee et siitä jää kauheet traumat. Monet tykkää kovista otteista ja siitä että joku leikisti raiskaa.

    • _PERVERT_

      En tiedä,minäkö pervo,mutta haluaisin järjestää vaimolle(36) esim. mökkiviikonlopun 1-3 irstaan 65v "sedän" kanssa;miel. paksut välineet,vaimo nahkaan puettuna( sidottuna),setien seksileluna,joutuisin katsomaan ja nuolemaan paikat puhtaiksi...
      _PERVERT_

    • ammiima

      oon aina halunnu kokea sovitun raiskaamisen, mutten oo uskaltanut ehdottaa yhellekään miehelle, oli sitten minkä ikäinen tahansa. ite oon 19 ja yleensä aina runkatessani ajattelen, että vanhempi/vanhemmat miehet raiskaa mua... ehkä toisten mielestä sairasta, mut enhän mäkään kiihotu pissajutuista, ja toiset kiihottuu mielettömästi. eipä oo oikeestaan kellään varaa tulla haukkumaan toisen fetissejä, kun varmasti itseltännekin jonkinlainen fetissi löytyy ;))

    • Halut vie

      Kotona ei toimi vaikka naidaan usein niin himottaa lisää kullia. Pari kertaa kokeillut viarassa. Sitten lähdin vanhemman ukon (56) mukaan mistä olin haaveillut, olen 19v ja kannatti. Parin kerran jälkeen sito ja suostu raiskaamaan, sain ihan mielettömiä orkkuja kun ukolla oli iso kulli että tuntu. Käyn kun molemmille sopii. Kiva kun nai mun pillun kipeeksi että on hyvä olo.

      • palturi a ko

        sitten heräsit.. P.skat housussa ;-)


    • UhriksI HaluaisiN

      Täällä olisi yksi mies joka haluaisi tulla naisen raiskaamaksi. Se olisi niin kiihoittavan ihanaa. Pk-seudulla ja juuri kolmekymppinen.

      raisk @ objectmail.com nyt olisi dominalle mies tarjolla.

    • Anonyymi

      Raiskaaminen on parasta seksiä !

    • Anonyymi

      Miksi se pitää sotkea raiskaukseen? Raiskaus on aina paha asia, tuo on seksileikki mitä te olette tehneet.

      Älkää sotketko näitä asioita, ne jotka oikeasti joutuneet raiskauksen uhriksi kärsivät vielä tästäkin.. ajatelkaa asiaa heidän kantilta. Heiltä on pilattu elämä, loukattu pahimmalla mahdollisella tavalla ja toiset tietämättömät riekkuu ja ilakoi, haluaa sitä.

      • Anonyymi

        Yritä ymmärtää, ettei autoleikkiäkään tehdä mopoilla. Jos pidetään jokin asia leikkinä, niin mitä se nimitys haittaa. En usko että oikeasti raiskatut tulisivat tänne lukemaan leikit ja fetissitpalstaa, ja pahoittamaan mielensä. Jonkin asian sanominen seksissä kiihottaa jo sanomisena, ennen kuin edes on aloitettu toteuttamaan sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe