1. Mistä Kanarian kohteesta pidät kaikkein eniten ja monta kertaa olet siellä käynyt?
2. Mistä Kanarian kohteesta olet pitänyt kaikkein vähiten ja monta kertaa olet siellä käynyt?
3. Mikä Kanarian kohteista on vielä käymättä mutta sinne haluaisit ihan ehdottomasti matkustaa?
Taas pieni Gallup
27
592
Vastaukset
- LP on paras
1. Pidän eniten Las Palmasista. Olen lomaillut siellä 12 kertaa.
2.Vähiten olen pitänyt Puerto Ricosta - ahdas hotellikeskittymä. Yksi kerta riitti.
3. Ainoastaan El Hierro on käymättä, sinne en kaipaa kuten en Fuerteventurallekaan. Puerto de la Cruz, Santa Cruz de la Palma ja Puerto del Carmen ovat ok. - K.yösti
1. Las Palmas ja 3 kertaa
2. Playa del Ingles ja 1 kerta riitti
3. La isla bonita eli La Palma - cruzero
1. Mistä Kanarian kohteesta pidät kaikkein eniten ja monta kertaa olet siellä käynyt?
Las Palmas saa täältäkin puoltoäänen, toinen hyvä on Puerto de la Cruz. Molemmissa olen ollut aika monella lomalla useita viikkoja yhteensä.
2. Mistä Kanarian kohteesta olet pitänyt kaikkein vähiten ja monta kertaa olet siellä käynyt?
Ingles. Olen viettänyt siellä 2 kahden viikon lomaa.
3. Mikä Kanarian kohteista on vielä käymättä mutta sinne haluaisit ihan ehdottomasti matkustaa?
4. Santa Cruz Teneriffalla. Olen siellä käynyt mutta en koko lomaa viettänyt. - Mocanista pidän.
Mocanista, en yleensä käy kohteissa kuin kerran.
Ingles, tuolla olen käynyt kahdesti..
Kai se on tuo Puerto de la Cruz, en nyt välttämättä sinne halua matkustaa, mutta ehkä...kerran olen siellä käynyt päivämatkalla. - don Luis
1. Kyllähän se on ingles ,vähän niinkuin jäänyt päälle. Noin 30 kertaa.
2.Vähiten,joka ei silti ole vähän,Lanzarote Kaksi kertaa.
3.Paljon on palstalaisia,jotka kehuvat (sateista?)Puerto de la Cruz :ia.Teneriffalla olen käväissyt päivän retkellä. - vanharouva Tiira
1. Vaikea valita.. Puerto de la Cruz vai Puerto del Carmen? Taidan valita ihan ykköseksi koko Lanzaroten saaren! Cruzissa olen käynyt aika monta kertaa ja Carmenissa huomattavasti vähemmän, sillä vasta näin vanhemmalla iällä aloitin Lanzaroten reissut.
2. Playa del Ingles. Olin siellä 2 viikkoa ja 2 viikossa tulin siihen tulokseen että se ei vaan ole mun paikkani. Tylsä? No hitto soikoon, oli!
3. Kaikki pikkusaaret, mutta eniten haluan Gomeralle kun perheenjäsen siellä on käynyt ja minä en, eli viherrän kateudesta! - vilperi571
Grani= 20-30 kertaa
Fuerteventura= ensimmäisellä reissulla La Palmaan kone teki siellä välilaskun ja se riitti! :)
La Palma vaikka se ensimmäinen reissu tuli sinne tehtyä ja juuri sen takia halajan sinne vielä joskus. - Jane T.
1. Puerto de la Cruz, 8 kertaa
2. Playa del Inglés, kerta riitti, mutta ei se mikään inhokkipaikka silti ole.
3. Santa Cruz de la Palma - Hoy
1. Puerto de la Cruz, 20 kertaa
2. Puerto del Rosario, 1 kerta
3. Jandia - Koululaisten kanssa
1. Puerto de la Cruz, monta kertaa
2. Los Gigantes
3. Lanzarotelle tartteis muksujen kanssa mennä. - Satunnainen matkaaja
1. los Cristianos (2 krt)
2. playa del Ingles (1 krt)
3. la palma - schkatt1
1. GOMERA. Viidettä kertaa menossa. Uskomaton luonto.
2. Ingles. Eka kerta oli viimenen kerta.
3. La Palma. - Lomailija
1.Gomera 3 kertaa käynyt .Todella kaunis saari.
2.Teneriffa myös 3 lomaa vietetty.
3.Gran Kanaria yksi loma joskus -80 luvulla. - Amaryllis
1. Kyllä se on Ingles. 5 kertaa (maaliskuussa taas)
2. Las Palmas. Liian rauhaton sattui hotelli
3. Se vois olla Gomera 1. Puerto de la Cruz, monta kertaa (~10)
2. Ingles, kerta riitti.
3. La Gomera,... edes päiväretket eivät ole onnistuneet lukuisista yrityksistä huolimatta. Käymättä koko saari.- mikloj
1.Teneriffa ja siellä koko alue Fanabesta Americakseen,käyty 2 kertaa
2.ei ole huonoa paikkaa tullut,ehkä myös johtuu siitä,että saarilla on käyty yhteensä vasta 5 kertaa ja kaikki ovat olleet mieluisia.
3.Ehdottomasti Lanzarote
- hiihtoloma etelässä
1. Playa de las Americas (5 kertaa)
2. Puerto Rico (2 kertaa)
3. Puerto de la Cruz (käynyt kerran vuokra-autolla ja innostus heräsi päästä sinne koko loman ajaksi. Lähtö vajaan viikon päästä) - timo l
1. ingles, käynyt 35 kertaa, -81 eka kerta, ja vielä mieli halajaa. sieltä tietenkin kulkenut ympäri saarta.
2. puerto de la cruz. ei mun paikka
3.Mogan, kaunis, paljon katseltavaa, kandee käydä vaik 1 päivä bussilla - naattikaa
1 kerta Teneriffalla.
http://finnish.wunderground.com/global/stations/60015.html?extendedsun=sunon- sorry vaan
8 kertaa kun olen mennyt Brasiliaan. Tehtiin välilasku ja se riitti minulle noista saarista. Nykyään siellä ei käy kuin he jotka eivät muualle pääse. Tarkoitan ettei ole euroja tarpeeksi kunnon lomaan. Kyllä se heille välttää mutta ei meille jotka etsimme tasokasta lomaa ja kaukaa.
- trollaatitrollaa
sorry vaan kirjoitti:
8 kertaa kun olen mennyt Brasiliaan. Tehtiin välilasku ja se riitti minulle noista saarista. Nykyään siellä ei käy kuin he jotka eivät muualle pääse. Tarkoitan ettei ole euroja tarpeeksi kunnon lomaan. Kyllä se heille välttää mutta ei meille jotka etsimme tasokasta lomaa ja kaukaa.
Sorry vaan, mutta olet erehtynyt ihan väärälle palstalle. Hemmettiäkös täällä kirjoitat jos et koskaan ole saarilla käynyt yhtä välilaskua enempää.
- Hohhoh!
sorry vaan kirjoitti:
Heitit kunnon provon! Millä kotterolla sinä lennät Brasiliaan, jos välilasku täytyy tehdä kanarian saarille?
Yksikään lentoyhtiö Euroopasta Brasseihin ei tee välilaskua Kanarian saarille.
Kerrohan lentonumero ja lentoyhtiö. Kanarialle ei tehdä välilaskuja muuten kun pakottavassa tilanteessa ja ne on todella harvinaisia.
Mahdollisessa välilaskussa sinä olet istunut polvet suussa koneessa ja odottanut matkan jatkumista. Et tiedä Kanarian saarista yhtään mitään. Tuskin tiedän Brasiliastakaan mitään, kävisit sielläkin joskus. - Tollontalloja
Hohhoh! kirjoitti:
Heitit kunnon provon! Millä kotterolla sinä lennät Brasiliaan, jos välilasku täytyy tehdä kanarian saarille?
Yksikään lentoyhtiö Euroopasta Brasseihin ei tee välilaskua Kanarian saarille.
Kerrohan lentonumero ja lentoyhtiö. Kanarialle ei tehdä välilaskuja muuten kun pakottavassa tilanteessa ja ne on todella harvinaisia.
Mahdollisessa välilaskussa sinä olet istunut polvet suussa koneessa ja odottanut matkan jatkumista. Et tiedä Kanarian saarista yhtään mitään. Tuskin tiedän Brasiliastakaan mitään, kävisit sielläkin joskus.Ei Tollo ole koskaan missään käynyt. Eikä täysidiooteille (ÄO
- gringoo
Tollontalloja kirjoitti:
Ei Tollo ole koskaan missään käynyt. Eikä täysidiooteille (ÄO
1. Las Palmas
2. Ingles
3.PdC - mettäveikko
gringoo kirjoitti:
1. Las Palmas
2. Ingles
3.PdC1. Las Palmas, 2 kertaa
2. Ingles, 2 kertaa
3. Puerto Rico, 1 kerta
4. Teneriffa, 1 kerta
Las Palmas ehottomasti paras näistä, siellä hotellina molemmilla kerroilla Reina Isabel, suosittelen
1. Puerto de la Cruz Teneriffa. 5 kertaa
2. Puerto Rico. Kerran
3. La Gomera- K.R.
1. Pidän eniten Las Palmasista jossa olen käynyt 2 kertaa
2. Vhiten olen pitänyt Puerto RIcosta jossa olen käynyt kerran
3. El Hierro, La Palma ja Jandia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981815- 1221809
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987