Taas pieni Gallup

Galluriina

1. Mistä Kanarian kohteesta pidät kaikkein eniten ja monta kertaa olet siellä käynyt?

2. Mistä Kanarian kohteesta olet pitänyt kaikkein vähiten ja monta kertaa olet siellä käynyt?

3. Mikä Kanarian kohteista on vielä käymättä mutta sinne haluaisit ihan ehdottomasti matkustaa?

27

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LP on paras

      1. Pidän eniten Las Palmasista. Olen lomaillut siellä 12 kertaa.

      2.Vähiten olen pitänyt Puerto Ricosta - ahdas hotellikeskittymä. Yksi kerta riitti.

      3. Ainoastaan El Hierro on käymättä, sinne en kaipaa kuten en Fuerteventurallekaan. Puerto de la Cruz, Santa Cruz de la Palma ja Puerto del Carmen ovat ok.

    • K.yösti

      1. Las Palmas ja 3 kertaa
      2. Playa del Ingles ja 1 kerta riitti
      3. La isla bonita eli La Palma

    • cruzero

      1. Mistä Kanarian kohteesta pidät kaikkein eniten ja monta kertaa olet siellä käynyt?

      Las Palmas saa täältäkin puoltoäänen, toinen hyvä on Puerto de la Cruz. Molemmissa olen ollut aika monella lomalla useita viikkoja yhteensä.

      2. Mistä Kanarian kohteesta olet pitänyt kaikkein vähiten ja monta kertaa olet siellä käynyt?

      Ingles. Olen viettänyt siellä 2 kahden viikon lomaa.

      3. Mikä Kanarian kohteista on vielä käymättä mutta sinne haluaisit ihan ehdottomasti matkustaa?

      4. Santa Cruz Teneriffalla. Olen siellä käynyt mutta en koko lomaa viettänyt.

    • Mocanista pidän.

      1. Mistä Kanarian kohteesta pidät kaikkein eniten ja monta kertaa olet siellä käynyt?

      Mocanista, en yleensä käy kohteissa kuin kerran.

      2. Mistä Kanarian kohteesta olet pitänyt kaikkein vähiten ja monta kertaa olet siellä käynyt?
      Ingles, tuolla olen käynyt kahdesti..

      3. Mikä Kanarian kohteista on vielä käymättä mutta sinne haluaisit ihan ehdottomasti matkustaa?
      Kai se on tuo Puerto de la Cruz, en nyt välttämättä sinne halua matkustaa, mutta ehkä...kerran olen siellä käynyt päivämatkalla.

    • don Luis

      1. Kyllähän se on ingles ,vähän niinkuin jäänyt päälle. Noin 30 kertaa.

      2.Vähiten,joka ei silti ole vähän,Lanzarote Kaksi kertaa.

      3.Paljon on palstalaisia,jotka kehuvat (sateista?)Puerto de la Cruz :ia.Teneriffalla olen käväissyt päivän retkellä.

    • vanharouva Tiira

      1. Vaikea valita.. Puerto de la Cruz vai Puerto del Carmen? Taidan valita ihan ykköseksi koko Lanzaroten saaren! Cruzissa olen käynyt aika monta kertaa ja Carmenissa huomattavasti vähemmän, sillä vasta näin vanhemmalla iällä aloitin Lanzaroten reissut.

      2. Playa del Ingles. Olin siellä 2 viikkoa ja 2 viikossa tulin siihen tulokseen että se ei vaan ole mun paikkani. Tylsä? No hitto soikoon, oli!

      3. Kaikki pikkusaaret, mutta eniten haluan Gomeralle kun perheenjäsen siellä on käynyt ja minä en, eli viherrän kateudesta!

    • vilperi571

      Grani= 20-30 kertaa

      Fuerteventura= ensimmäisellä reissulla La Palmaan kone teki siellä välilaskun ja se riitti! :)

      La Palma vaikka se ensimmäinen reissu tuli sinne tehtyä ja juuri sen takia halajan sinne vielä joskus.

    • Jane T.

      1. Puerto de la Cruz, 8 kertaa
      2. Playa del Inglés, kerta riitti, mutta ei se mikään inhokkipaikka silti ole.
      3. Santa Cruz de la Palma

    • Hoy

      1. Puerto de la Cruz, 20 kertaa
      2. Puerto del Rosario, 1 kerta
      3. Jandia

    • Koululaisten kanssa

      1. Puerto de la Cruz, monta kertaa

      2. Los Gigantes

      3. Lanzarotelle tartteis muksujen kanssa mennä.

    • Satunnainen matkaaja

      1. los Cristianos (2 krt)
      2. playa del Ingles (1 krt)
      3. la palma

    • schkatt1

      1. GOMERA. Viidettä kertaa menossa. Uskomaton luonto.

      2. Ingles. Eka kerta oli viimenen kerta.

      3. La Palma.

    • Lomailija

      1.Gomera 3 kertaa käynyt .Todella kaunis saari.
      2.Teneriffa myös 3 lomaa vietetty.
      3.Gran Kanaria yksi loma joskus -80 luvulla.

    • Amaryllis

      1. Kyllä se on Ingles. 5 kertaa (maaliskuussa taas)

      2. Las Palmas. Liian rauhaton sattui hotelli

      3. Se vois olla Gomera

    • 1. Puerto de la Cruz, monta kertaa (~10)
      2. Ingles, kerta riitti.
      3. La Gomera,... edes päiväretket eivät ole onnistuneet lukuisista yrityksistä huolimatta. Käymättä koko saari.

      • mikloj

        1.Teneriffa ja siellä koko alue Fanabesta Americakseen,käyty 2 kertaa

        2.ei ole huonoa paikkaa tullut,ehkä myös johtuu siitä,että saarilla on käyty yhteensä vasta 5 kertaa ja kaikki ovat olleet mieluisia.

        3.Ehdottomasti Lanzarote


    • hiihtoloma etelässä

      1. Playa de las Americas (5 kertaa)
      2. Puerto Rico (2 kertaa)
      3. Puerto de la Cruz (käynyt kerran vuokra-autolla ja innostus heräsi päästä sinne koko loman ajaksi. Lähtö vajaan viikon päästä)

    • timo l

      1. ingles, käynyt 35 kertaa, -81 eka kerta, ja vielä mieli halajaa. sieltä tietenkin kulkenut ympäri saarta.
      2. puerto de la cruz. ei mun paikka
      3.Mogan, kaunis, paljon katseltavaa, kandee käydä vaik 1 päivä bussilla

      • sorry vaan

        8 kertaa kun olen mennyt Brasiliaan. Tehtiin välilasku ja se riitti minulle noista saarista. Nykyään siellä ei käy kuin he jotka eivät muualle pääse. Tarkoitan ettei ole euroja tarpeeksi kunnon lomaan. Kyllä se heille välttää mutta ei meille jotka etsimme tasokasta lomaa ja kaukaa.


      • trollaatitrollaa
        sorry vaan kirjoitti:

        8 kertaa kun olen mennyt Brasiliaan. Tehtiin välilasku ja se riitti minulle noista saarista. Nykyään siellä ei käy kuin he jotka eivät muualle pääse. Tarkoitan ettei ole euroja tarpeeksi kunnon lomaan. Kyllä se heille välttää mutta ei meille jotka etsimme tasokasta lomaa ja kaukaa.

        Sorry vaan, mutta olet erehtynyt ihan väärälle palstalle. Hemmettiäkös täällä kirjoitat jos et koskaan ole saarilla käynyt yhtä välilaskua enempää.


      • Hohhoh!
        sorry vaan kirjoitti:

        8 kertaa kun olen mennyt Brasiliaan. Tehtiin välilasku ja se riitti minulle noista saarista. Nykyään siellä ei käy kuin he jotka eivät muualle pääse. Tarkoitan ettei ole euroja tarpeeksi kunnon lomaan. Kyllä se heille välttää mutta ei meille jotka etsimme tasokasta lomaa ja kaukaa.

        Heitit kunnon provon! Millä kotterolla sinä lennät Brasiliaan, jos välilasku täytyy tehdä kanarian saarille?

        Yksikään lentoyhtiö Euroopasta Brasseihin ei tee välilaskua Kanarian saarille.

        Kerrohan lentonumero ja lentoyhtiö. Kanarialle ei tehdä välilaskuja muuten kun pakottavassa tilanteessa ja ne on todella harvinaisia.

        Mahdollisessa välilaskussa sinä olet istunut polvet suussa koneessa ja odottanut matkan jatkumista. Et tiedä Kanarian saarista yhtään mitään. Tuskin tiedän Brasiliastakaan mitään, kävisit sielläkin joskus.


      • Tollontalloja
        Hohhoh! kirjoitti:

        Heitit kunnon provon! Millä kotterolla sinä lennät Brasiliaan, jos välilasku täytyy tehdä kanarian saarille?

        Yksikään lentoyhtiö Euroopasta Brasseihin ei tee välilaskua Kanarian saarille.

        Kerrohan lentonumero ja lentoyhtiö. Kanarialle ei tehdä välilaskuja muuten kun pakottavassa tilanteessa ja ne on todella harvinaisia.

        Mahdollisessa välilaskussa sinä olet istunut polvet suussa koneessa ja odottanut matkan jatkumista. Et tiedä Kanarian saarista yhtään mitään. Tuskin tiedän Brasiliastakaan mitään, kävisit sielläkin joskus.

        Ei Tollo ole koskaan missään käynyt. Eikä täysidiooteille (ÄO


      • gringoo
        Tollontalloja kirjoitti:

        Ei Tollo ole koskaan missään käynyt. Eikä täysidiooteille (ÄO

        1. Las Palmas
        2. Ingles
        3.PdC


      • mettäveikko
        gringoo kirjoitti:

        1. Las Palmas
        2. Ingles
        3.PdC

        1. Las Palmas, 2 kertaa
        2. Ingles, 2 kertaa
        3. Puerto Rico, 1 kerta
        4. Teneriffa, 1 kerta
        Las Palmas ehottomasti paras näistä, siellä hotellina molemmilla kerroilla Reina Isabel, suosittelen


    • 1. Puerto de la Cruz Teneriffa. 5 kertaa

      2. Puerto Rico. Kerran

      3. La Gomera

    • K.R.

      1. Pidän eniten Las Palmasista jossa olen käynyt 2 kertaa
      2. Vhiten olen pitänyt Puerto RIcosta jossa olen käynyt kerran
      3. El Hierro, La Palma ja Jandia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1028
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      712
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe