VR:n uudet maksut huijaavat ihmisiä

Vr pilaa kaiken

Olin lähdössä Hämeenlinnasta Riihimäelle junalla matka maksaa alle 5 euroa. Olin hyvissä ajoin ostamassa lippua asemalla. Asemalla oli kuitenkin tungosta, ja tiskille päästyäni minulle kerrottiin että junaan ei myydä lippuja koska se on täynnä. Ohjeeksi annettiin että "astukaa vaan junaan". Ok. Kävelin junaan ja seisoin täydessä junassa. Monta muutakin ihmistä seisoi tyhjässä osassa. Kun konduktööri tuli paikalle, hän oli harvinaiset ärsyyntyneen näköinen. Hän ilmoitti että on avannut uuden vaunun, ja että matkasta täytyy maksaa koko hinta 5e lisämaksu. Ilmoitin etten aio maksaa koko hintaa, koska tiskiltä oltiin kerrottu junan olevan täysi. Konduktööri ei missään vaiheessa edes tervehtinyt ketään vaan käveli naama mutrullaan ja myi lippuja heille ketkä sen suostui maksamaan. Lopuksi hän tuli luokseni ja sanoi että kutsuu poliisit paikalle jos en maksa. Ilmoitin että voin maksaa paikattoman lipun, koska minulle kerrottiin asemalla että juna on täynnä eikä siihen voi ostaa lippua. Konduktööri ilmettään värähtämättä ilmoitti matkan hinnaksi Hämeenlinnasta Riihimäelle yli 10euroa (matka kestää alle 10min) OPIKELIJAKORTILLA, jolla saa matkan puoleen hintaan.

VR huijaa ihmisiä. Vaikka junassa on tilaa, sanotaan asemalla että junaan ei lippuja myydä koska se on täysi.

5

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+18

miksi kirjoittelet TÄÄLLÄ. itse kirjoittaisin vastaavassa tilanteessa JULKISESTI näkyvälle paikalle ( myös VR:n porukalle )
      täällä et saa kuin vinoilua omasta toiminnastasi.

• Haloo pölö!

Se lippu on AINA junasta ostettuna kalliimpi. Ja jos juna on täynnä niin vitukkaako sinne itteäsi tungit? Omaa tyhmyyttä tämäkin.

• Tanan typerys

Vaikka konduktööri ei olisi avannut sitä ylimääräistä vaunua, niin lippu olisi maksanut silti 5e enemmän junasta ostettuna. Hyvää hyvyyttään avasi teille vaunun, vaikka ei olisi tarvinnut ja sinä kiität haukkumalla suoli24 -palstalla. Saadanan kiittämätön opikelijalusmu! Kyllä ottaa kuuppaan maksaa veroja sen takia että tuollainen kiittämätön ja aivoton pelle saa alennuksia tyhmyydestään.

• Anonyymi

VL huijaa matkustajia. Olemalla niin paska että sitä ei voi hyväksyä. Millään

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe