Tähän ketjuun keskustelua tulevasta suomen kaudesta. Aiotko hakea? hakeeko joku tuttusi? Mitä mieltä olet ohjelmasta?
Ohjelman facebooksivu : http://www.facebook.com/veikkaaja?sk=app_239963946077840#!/pages/Selviytyjät-Suomi-2012/347237735315833?sk=wal
l
Selviytyjät Suomi 2012
8
1161
Vastaukset
- minde68
Ilman muuta olen hakenut, olen 44v. perheen äippä, joka omaa räväkän luonteen lisäksi hyvän huumorintajun ja olen lisäksi luonnonvahva taistelija ja kova kuntonen mimmi!
- toinen minde
Saapa nähdä valitaanko sinne nuoria ja kauniita urheilutaustaisia vai otanta tavallisista tallaajista leveällä haarukalla. Se on ihan tuotannosta kiinni ja siitä miten vaativiin koitoksiin meinaavat kilpailijat pistää.
- mpj78
olen hakenut ja innolla odotan vastauksia... 33 v rekkakuski savosta. asennetta olis tarjollajos huolivat. millonkahan ilmoittavat valinnoista?
- hannnahnaaaaa
Hain, mutta huomasin hakemuksen liian myöhään ja hakuaika oli jo päättynyt. Linkki oli sivuilla vielä mutta tuntuu etten saanut kuvia lisättyä. Hakemus oli muutenkin huonosti tehty, en osaa kertoa itsestäni edes työhakemuksissa:(. Meni syteen tai saveen, aion olla täysillä mukana vaikka sohvan nurkassa. Ollut lempiohjelmani sarjan alusta asti. Pidän peukkuja ylläoleville:)
- minde68
..ei ole vieläkään mitään kuulunut...milloin????
- tirlittan 123
on soiteltu jo haastatteluun porukkaa. En tiedä kuinka monellle ja jatkuuko soitot mutta heistä sitten valitsevat sopivat ohjelmaan.
- suuri seikkailija
Tirlittan 123 --> mistä tiedät että ovat valinneet jo haastatteluun menevät?? Itsekin hain ja kuumeisesti tuloksia odotan...joo tai ei riittäisi niin voisi alkaa elää normaalia elämää
- tirlittan 123
Ystävälleni oli jo soitettu haastattelusta. Voihan olla et soittoja vielä tulee sillä eihän se ole varmaa, et kaikki läpäisee haastattelun jne. Nehän on ilmoittanut et huhtikuun loppuun mennessä päätetään hakijat. Älä vielä menetä toivoa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976