Käyn n. kerran kuussa sukuloimassa Lahdessa. Matka alkaa Helsingistä ajan motaria Kehä kolmoselle ja lasken siitä vanhalle tielle.
Miksi?
No siksi, että tykkään köröttää 80-60 km/h. En halua olla kenenkään tukkeena seiskavitosella. Liikennettä on vähemmän ja suurin osa on raskaita ajoneuvoja joiden takaimussa on rentoa menna. Ei tietenkään aivan perseessä kiinni. Katson, että ammattimiehen peilit näkyvät ja näin hän näkee minut.
Puolimatkassa tie muuttu tuon perhanan Mäntsälän pääkaduksi, jossa on valoristeyksiä 20 metrin välein. Eikä vihreää aaltoa. Hetkinen onpas, jos ajaa alle kolmeakymppiä tai sitten suurinpiirtein 75. Tien nopeus on kuitenkin 50 niin tällänen mateleminen ei käy vaikka kuinka tykkään taloudellisesti ja rauhassa mennä.
Onko tälle valoajastukselle jotain oikeaa selitystä?
Pahuksen Mäntsälä
Nuoriekokuski
3
329
Vastaukset 3
- tietäjä.
Sillä yritetään saada läpikulkijat viipymään pitempään paikkakunnalla.
- Jp
Paikallisethan sanovatkin että on 8 hyvää syytä pysähtyä Mäntsälässä
- Rassiputki
Moottoritielläkin on rekkoja, joiden perässä voit ajaa sitä reilua 80 km/h nopeutta ketään häiritsemättä. Eikä ole valoja ennen Lahtea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri671902- 811465
- 931088
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41840Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus288834Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653