Mielenkiintoinen tapahtuma tässä teille kerrottavana: Olin tulossa illemmalla iltavuorosta kotiin ja valoissa sitten pysähdyin auton viereen. Itsellä neliveto-sedan alla ja lähdin suht rivakasti koska kiire kauppaan ennen kuin menee kiinni. Joku jannu viereisellä kaistalla näytteli jotain käsimerkkejä ja yritti lähteä seuraavissa valoissa kans kiihdyttelemään mutta ei etuveto-Volvo saanut pitoja. Kaupan pihaan ajoin ja sieltä tuli se jannu jotain huutelemaan ja uhoamaan. Voi noita älykääpiöitä. Punainen V50 Volvo ja joku 35-40v jätkä johtaa yhdistelmään jossa ÄÖ lukema samaa luokkaa kuin Manteleita joulupuurossa
Vastaukset 12
- nii tä
Pitikö sitten provosoitua?
- olet satusetä
huono provo
- Nopea takavetopirssi
Ääliöitä riittää.. Itse kun havaitsen vastaavanlaisissa tilanteissa näitä ääliöitä pidän keskaria pystyssä sivulle katsomatta ja katoan horisonttiin.
- aargh_
Jep, noita säälittävyyksiä vajaavetoisilla hinaavia löytyy 13 tusinassa...
- Satuja satuja
Hieno satu. Mikä on AÖ lukema?
- ÖA
Mikä AÖ lukema?
- 145
ÖA kirjoitti:
Mikä AÖ lukema?
alykkuus ösamaarä
- äö
500
- siis.
ei täällä kyselty pankkitilisi saldoa.
- toyota nissan hyunda
ÄÖ 73 Terveisin Vajaaveto-Tauno
- brea
RATTIRAIVO VAAN LISÄÄNTYY KUN LUMET SULAA JA AURINKO PAISTAA.
- -Kooma-
ÄÖ:stä puhuminen kieltämättä kertoo karua kieltä älykkyysosamäärästä :))
Terv. ÄO 141
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475