Olen jo kauan ajatellut herätellä henkiin lapsuuden aikaista epäonnistunutta harrastustani akvaariota. Surffailin netissä kun en jaksanut räntäsateeseenkaan mennä ja etsiskelin paikkaa mistä hankkisin vesialtaan. Löysinkin yhden, ja tilasin sieltä koko hela hoidon tarvikkeineen päivineen. Kahden viikon päästä pitäisi akvaarion olla kotiovellani toimitettuna, mikä on minusta hirmusen hyvä juttu, sillä näissä akvaariokuljetuksissa en syystä tai toisesta luota postin palveluihin. Ehkäpä halvin paikka oli siis tassuparin verkkokauppa jossain Pirkanmaalla. Ei ole mainos, mutta kannattaa oikeasti tutustua, jos haluaa laatua edullisesti. Nyt pitää enää löytää hyvä paikka Porin läheltä mistä saa terveitä kaloja ja kasveja, mutta niillä nyt ei ole vielä hetkeen kiire. Vinkkejä saa antaa sillä olen ihan uusi porilainen.
Vastaukset 2
- galanen
Juu, 5 tähteä. Olen myös tilannut ko. liikkeestä akvaariotarvikkeita. Voin suositella Juwelin 3d kivijäljitelmätaustaa. Oli helppo leikata ja kiinnittää ja tuli ihan sikamagee. Nyt vain kypsytellään toista pyttyä.
- ;))
Linkkivinkki: http://www.aqua-web.fi/forum/
Tuolla foorumilla on varsin usein akvaariojuttuja myynnissä Porin suunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1081446- 104930
- 47921
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86845Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57757- 64612
- 42611
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191579- 34577
- 48557