Kävin tänään Nordeassa

Kävin pitkästä aikaa Nordean konttorissa ja muutos oli suuri viimekäynnin jälkeen.
Kun otin vuoronumeroani, niin edestä kuului kimakka naisen ääni: Kassapalvelut ovat suljettu 13.00 jälkeen, vastasin etten nosta käteistä vaan kyse on pankkitunnuksista ja muista asioista.
Odotin tyhjässä salissa yksin ja vihdoin tuli nainen, sain kysyttyä miksi pankkitunnuksia ei lähetettä ajoissa? johon vastaus oli että: kuinkas monta sitten käytätte päivässä että ne kuluu 2 kuukaudessa? joskus menee 3 tunnusta päivässä toisinaan taas ei. Ja lopulta vastaus oli kyllä se posti aina on hidastellut tässä viimeaikoina.
Sitten kun kysyin koska ja miten saan uuden vanhenevan visakortin, niin vastaus oli 2 viikkoa ennen vanhemista. Ei ole mahdollista kuulemma myöntää edes kuukautta aikaisemmin sitä korttia.

Tiliotteeni ovat tulleet aina myöhässä viimeisen vuoden aikana, ja kun pitää pihtailla tunnustenkin kanssa, sanoin virkailijalle ette anna muuta mahdollisuutta kuin minun vaihtaa pankkia.

Siinä asioidessani monen monta vanhusta ei päässyt enään kassalle, ja heitä neuvottiin menemään pyryssä 10 kilometrin päässä olevaan Nordeaan.
Nordea on tyystin unohtanut vanhukset ja se on mielestäni todella väärin, ei kaikilta vanhemmilta ihmisiltä voida odottaa että he osaavat käyttää internettiä.
Jos ei espoonkeskus ole keskeinen paikka, on se ihme kumma siinä syy palvelujen rajoittamiseen: "keskitämme palvelut keskeisille paikoille"

2

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anu Saukko

Espoon keskus ei todellakaan ole keskeinen paikka kuin sisäänlämpiävästi katsottuna.

Olen saanut tiliotteet ja numerotunnukset aina pyytämättä ja nopeasti.

• NDEA

Mistä lie johtuu, että NDEA sai erittäin p*skat arvosanat henkilöasiakkailtaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe