ltä?
Maakunnat ja nappulat
2
149
Vastaukset
- dfgdfgh
Mulla on apteekkisopimus tänne yhteen apteekkiin enkä muista saman kaupungin apteekeista saa pkv lääkkeitä.
A-klinikka potilas siis olen,entinen huumeiden käyttäjä, muttakun eivät määrää tarpeeksi minua PARANTAVIA lääkkeitä (antavat opamox 15mg/pv) niin oli pakko käydä yksityisellä, mutta tähän kaupungin ainoaan apteekkiin on siis sopimus ja viikon välein lääkkeet saan ja ei ole mahdollista tietääkseni olla a-klinikan lääke-ruokittavana ja yksityisen lääkärin myös, varsinkin kun on apteekkisopimus?.
Niin onko mahdollista että jos kävis eri maakunnasta hakemassa yksityisen kirjoittamat lääkkeet? EI SIIS MITÄÄN LÄÄKKEIDEN VÄÄRINKÄYTTÖÄ OLE TÄMÄ, VAAN KUN LÄÄKÄRIT EIVÄT OSAA HOITAA ASIOITANSA JA KIRJOITTAA SEMMOSIA LÄÄKKEITÄ MILLÄ PYSYISI PÄÄ KASASSA. Onko siis mahollista eri maakunnan apteekkiin mennä ja ostaa lääkkeensä sie - katinoppa
Jos niita lääkkeitä oikeasti haluaa, niin niitä saa. Jos ei halua. . . ei saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144