Terve tuloa Synergia Narrit
KUUDEN PISTEEN PELI TÄNÄÄN JYVÄSKYLÄSSÄ
6
78
Vastaukset
- hpk-fani
ruutulta lisenssi pois ei tollaista näyttelijää sm-liiga tarvitse, sitten mies itkee jälkikäteen miten sitä on väärin kohdeltu, raukka
- asiantuntija-11
Pelaatko itse sm-liigassa? jos et, niin asia ei sinulle kuulu, hpk fania vituttaa kun Ruutu upotti hpk:n rankkarikisassa.
Itse juuri itket että sinua on väärin kohdeltu, raukka, säälittävää. - nolo jätkä
asiantuntija-11 kirjoitti:
Pelaatko itse sm-liigassa? jos et, niin asia ei sinulle kuulu, hpk fania vituttaa kun Ruutu upotti hpk:n rankkarikisassa.
Itse juuri itket että sinua on väärin kohdeltu, raukka, säälittävää.Ai pitääkö pelata sm-liigassa että voi tänne kommentoida!!!!No etpä paljoa vaadikkaan.Kaikesta huolimatta Ruutu on syöpä sm-liigassa jolle pitäisi olla nolla toleranssi tuomarilinjassa.Onneksi mies onkin kaikkien tuomarien tarkkailussa ja saa arvoisensa kohtelun.Toivottavasti ei koskaan enää nähdä Leijonapaidassa,häpeäksi koko lajille.
- ent jokeri
olen täysin samaa mieltä hpk-fanin ja nolon jätkän kansa ruutu ei kuulu sm-liigaan eikä sm-liga tarvitse ruudun tapaisia pelureita. itse tekee koiruuksia koko ajan ja jos joku häntä vähän tuuppaa niin itkukurkussa valittaa että kohdellaan väärin.
rotta mikä rotta..... pois sm-liigasta
alkukaudesta vielä jokeri fani mutta ruudun peliesitysten vuoksi siirryin hifkin leiriin - joopa joo
Kattokaa nyt ensin hakkaa molaria kynsille sitten kostaa vielä molaria puolustavalle pelaajalle ja valittaa tuomiosta Erkkaa (valm.)
EI kuulu Ruutu liigaan - en gång alltid
haha ruutu onnistuu koko aika työssää, hämmentää vastustajia, saa vastustaja vihaa itseää ja peli menee sekasi ja vielä onnistuu siinä että te fanit vihaatte sitä ja keskitytte ruutuu enemmä ku omii pelaajinne. ruutu vaa nauttii siitä että te kukkahattutädit valitatte ruudusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623