KUUDEN PISTEEN PELI TÄNÄÄN JYVÄSKYLÄSSÄ

JYPPIII

Terve tuloa Synergia Narrit

6

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpk-fani

ruutulta lisenssi pois ei tollaista näyttelijää sm-liiga tarvitse, sitten mies itkee jälkikäteen miten sitä on väärin kohdeltu, raukka

• asiantuntija-11

Pelaatko itse sm-liigassa? jos et, niin asia ei sinulle kuulu, hpk fania vituttaa kun Ruutu upotti hpk:n rankkarikisassa.
        Itse juuri itket että sinua on väärin kohdeltu, raukka, säälittävää.

• nolo jätkä
        asiantuntija-11 kirjoitti:

Pelaatko itse sm-liigassa? jos et, niin asia ei sinulle kuulu, hpk fania vituttaa kun Ruutu upotti hpk:n rankkarikisassa.
        Itse juuri itket että sinua on väärin kohdeltu, raukka, säälittävää.

Ai pitääkö pelata sm-liigassa että voi tänne kommentoida!!!!No etpä paljoa vaadikkaan.Kaikesta huolimatta Ruutu on syöpä sm-liigassa jolle pitäisi olla nolla toleranssi tuomarilinjassa.Onneksi mies onkin kaikkien tuomarien tarkkailussa ja saa arvoisensa kohtelun.Toivottavasti ei koskaan enää nähdä Leijonapaidassa,häpeäksi koko lajille.

• ent jokeri

olen täysin samaa mieltä hpk-fanin ja nolon jätkän kansa ruutu ei kuulu sm-liigaan eikä sm-liga tarvitse ruudun tapaisia pelureita. itse tekee koiruuksia koko ajan ja jos joku häntä vähän tuuppaa niin itkukurkussa valittaa että kohdellaan väärin.
      rotta mikä rotta..... pois sm-liigasta
      alkukaudesta vielä jokeri fani mutta ruudun peliesitysten vuoksi siirryin hifkin leiriin

• joopa joo

Kattokaa nyt ensin hakkaa molaria kynsille sitten kostaa vielä molaria puolustavalle pelaajalle ja valittaa tuomiosta Erkkaa (valm.)
      EI kuulu Ruutu liigaan

• en gång alltid

haha ruutu onnistuu koko aika työssää, hämmentää vastustajia, saa vastustaja vihaa itseää ja peli menee sekasi ja vielä onnistuu siinä että te fanit vihaatte sitä ja keskitytte ruutuu enemmä ku omii pelaajinne. ruutu vaa nauttii siitä että te kukkahattutädit valitatte ruudusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25