http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/02/suomalaisrauhanturvaajat_varautuneet_koraani-mellakoiden_leviamisen_varalta_3286517.html
Pääseköhän ne kohta ampumaan niitä?
Oikein kihisen onnesta heidän puolestaan ihhi ihihiihi
Suomipoika terroristi jahdissa;)
5
74
Vastaukset
- antihyysäri
Äläs innostu mokoma kokoomus/rkp vihervasurihyysäri.
Niin suomalaiset rauhanturvaajat aloittivat operaatio strutsinsulan hyvissä ajoin, ennen kuin USA:n pojat alkoivat kokoamaan kirjaroviotaan. Ainoa ongelma operaatiossa on, se että yksi rauhanturvaaja tullaan menettämään, sillä hänen oikealla puolella ei ollut enää ketään, joka olisi haudannut myös hänen päänsä hiekkaan. Siispä hän näki taivaanrannassa leimuavat rovion lieskat.
- hyvä hyvä
Miksi emme laita mamuja sotimaan?
- rehtejä poikia12
Jo oikein fiksuja olisi suomi pojat siellä ni tekisivät selväks muslimeille sen että heille ei missään nimes kuulu amerikan poikien tempaus näin tulee ero sille että kun tulee konflikteja jne.. niin eivät luokittele suomalaisia siihen samaan syssyyn.
Jos tuolla kuolee suomalaisia tai muun maalaisia rauhanturvaajia niin Amerikkaa on siitä kiittäminen.kaivavat tahallisesti verta nenästänsä.suomalaiset ja varmaan muunkiin maalaiset rauhanturvaajan (mutta ei jenkit) yrittää oikeesti auttaa näitä ihmisiä ja tuota maata saada jaloillensa.Niin eikö siellä jenkki pojat vähän väliä yritä saada ongelmia aikaiseksi johon joutuu varmasti puuttumaan viattomatkin ihmiset esim: suomalaiset rauhanturvaajat
Jotain noille amerikan pojille pitäisi tehdä että eivät pilaisi muiden ihmisten työntekoa ja näin vaikeuttaisi oloja.Jos oikein rehti olisi amerikan presidentti tai armeijan johtana niin sopiva rangaistus olisi lentokoneesta tiputtaa laskovarjon kanssa nämä sankarit keskelle taleban tukikohtia ja alueita missä he majailevat
Loppuisi pojilta pelleily ja hymy hyytyisi ja samalla saisi ne ihmiset tehdä rauhassa työtään jotka sitä haluavat rauhanomaisesti tehdäkin myöskin muslimeille tulisi siinä näytettyä että kaikki länsimaat eivät ole vihollisia ja hyväksy tälläistä paskaa
Kysehän ei ole vaan koraanista ja sen poltosta mut se vaan et jenkit sekoilee koko ajan tuolla milloin mistäkin syystä ja näin aiheuttaen ongelmia myös muiden maiden rauhanturvaajille siviileistä puhumattakaan. - Kiitokset amerikalle
Kiitos Amerikka,jos tulevissa mielen osoituksissa ja mellakoissa kuolee suomalaisia rauhanturvaajia.
Niin näitä "töitä" jenkki sotilaat tekevät yhtenään muuta työtä siis,kuin että edistäisivät sitä rauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412368Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101838Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse701644Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801265- 631174
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171138TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901030Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42874- 70862