Suomipoika terroristi jahdissa;)

Anti terror unit Fin

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antihyysäri

      Äläs innostu mokoma kokoomus/rkp vihervasurihyysäri.

      • Niin suomalaiset rauhanturvaajat aloittivat operaatio strutsinsulan hyvissä ajoin, ennen kuin USA:n pojat alkoivat kokoamaan kirjaroviotaan. Ainoa ongelma operaatiossa on, se että yksi rauhanturvaaja tullaan menettämään, sillä hänen oikealla puolella ei ollut enää ketään, joka olisi haudannut myös hänen päänsä hiekkaan. Siispä hän näki taivaanrannassa leimuavat rovion lieskat.


    • hyvä hyvä

      Miksi emme laita mamuja sotimaan?

    • rehtejä poikia12

      Jo oikein fiksuja olisi suomi pojat siellä ni tekisivät selväks muslimeille sen että heille ei missään nimes kuulu amerikan poikien tempaus näin tulee ero sille että kun tulee konflikteja jne.. niin eivät luokittele suomalaisia siihen samaan syssyyn.

      Jos tuolla kuolee suomalaisia tai muun maalaisia rauhanturvaajia niin Amerikkaa on siitä kiittäminen.kaivavat tahallisesti verta nenästänsä.suomalaiset ja varmaan muunkiin maalaiset rauhanturvaajan (mutta ei jenkit) yrittää oikeesti auttaa näitä ihmisiä ja tuota maata saada jaloillensa.Niin eikö siellä jenkki pojat vähän väliä yritä saada ongelmia aikaiseksi johon joutuu varmasti puuttumaan viattomatkin ihmiset esim: suomalaiset rauhanturvaajat

      Jotain noille amerikan pojille pitäisi tehdä että eivät pilaisi muiden ihmisten työntekoa ja näin vaikeuttaisi oloja.Jos oikein rehti olisi amerikan presidentti tai armeijan johtana niin sopiva rangaistus olisi lentokoneesta tiputtaa laskovarjon kanssa nämä sankarit keskelle taleban tukikohtia ja alueita missä he majailevat
      Loppuisi pojilta pelleily ja hymy hyytyisi ja samalla saisi ne ihmiset tehdä rauhassa työtään jotka sitä haluavat rauhanomaisesti tehdäkin myöskin muslimeille tulisi siinä näytettyä että kaikki länsimaat eivät ole vihollisia ja hyväksy tälläistä paskaa

      Kysehän ei ole vaan koraanista ja sen poltosta mut se vaan et jenkit sekoilee koko ajan tuolla milloin mistäkin syystä ja näin aiheuttaen ongelmia myös muiden maiden rauhanturvaajille siviileistä puhumattakaan.

    • Kiitokset amerikalle

      Kiitos Amerikka,jos tulevissa mielen osoituksissa ja mellakoissa kuolee suomalaisia rauhanturvaajia.

      Niin näitä "töitä" jenkki sotilaat tekevät yhtenään muuta työtä siis,kuin että edistäisivät sitä rauhaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe