http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2012/02/suomalaisrauhanturvaajat_varautuneet_koraani-mellakoiden_leviamisen_varalta_3286517.html
Pääseköhän ne kohta ampumaan niitä?
Oikein kihisen onnesta heidän puolestaan ihhi ihihiihi
Suomipoika terroristi jahdissa;)
5
117
Vastaukset
- antihyysäri
Äläs innostu mokoma kokoomus/rkp vihervasurihyysäri.
Niin suomalaiset rauhanturvaajat aloittivat operaatio strutsinsulan hyvissä ajoin, ennen kuin USA:n pojat alkoivat kokoamaan kirjaroviotaan. Ainoa ongelma operaatiossa on, se että yksi rauhanturvaaja tullaan menettämään, sillä hänen oikealla puolella ei ollut enää ketään, joka olisi haudannut myös hänen päänsä hiekkaan. Siispä hän näki taivaanrannassa leimuavat rovion lieskat.
- hyvä hyvä
Miksi emme laita mamuja sotimaan?
- rehtejä poikia12
Jo oikein fiksuja olisi suomi pojat siellä ni tekisivät selväks muslimeille sen että heille ei missään nimes kuulu amerikan poikien tempaus näin tulee ero sille että kun tulee konflikteja jne.. niin eivät luokittele suomalaisia siihen samaan syssyyn.
Jos tuolla kuolee suomalaisia tai muun maalaisia rauhanturvaajia niin Amerikkaa on siitä kiittäminen.kaivavat tahallisesti verta nenästänsä.suomalaiset ja varmaan muunkiin maalaiset rauhanturvaajan (mutta ei jenkit) yrittää oikeesti auttaa näitä ihmisiä ja tuota maata saada jaloillensa.Niin eikö siellä jenkki pojat vähän väliä yritä saada ongelmia aikaiseksi johon joutuu varmasti puuttumaan viattomatkin ihmiset esim: suomalaiset rauhanturvaajat
Jotain noille amerikan pojille pitäisi tehdä että eivät pilaisi muiden ihmisten työntekoa ja näin vaikeuttaisi oloja.Jos oikein rehti olisi amerikan presidentti tai armeijan johtana niin sopiva rangaistus olisi lentokoneesta tiputtaa laskovarjon kanssa nämä sankarit keskelle taleban tukikohtia ja alueita missä he majailevat
Loppuisi pojilta pelleily ja hymy hyytyisi ja samalla saisi ne ihmiset tehdä rauhassa työtään jotka sitä haluavat rauhanomaisesti tehdäkin myöskin muslimeille tulisi siinä näytettyä että kaikki länsimaat eivät ole vihollisia ja hyväksy tälläistä paskaa
Kysehän ei ole vaan koraanista ja sen poltosta mut se vaan et jenkit sekoilee koko ajan tuolla milloin mistäkin syystä ja näin aiheuttaen ongelmia myös muiden maiden rauhanturvaajille siviileistä puhumattakaan. - Kiitokset amerikalle
Kiitos Amerikka,jos tulevissa mielen osoituksissa ja mellakoissa kuolee suomalaisia rauhanturvaajia.
Niin näitä "töitä" jenkki sotilaat tekevät yhtenään muuta työtä siis,kuin että edistäisivät sitä rauhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514