Oon 27 vuotias nainen. Ajattelen... tai oikeestaan...en osaa sitä selittää, mutta oon mielisairas, siis suomeksi sanottuna ihan sakee ja pimee ja mielessä liikkuu välillä niin psykoottisia asioita, etten koskaan kehtaisi myöntää sitä kenellekään. Onkohan muilla samanlainen olo? Ois liian pahat seuraukset, jos menis psykiatrille selittään "mitä mielessä", että ihan hissun kissun vaan kohti uutta päivää. Niinku mummo lumessa ja sillee... ;)
SalaaMielisairas
15
1367
Vastaukset
- JK
NINKÖ
Kokemus kertoo, että useimmilla ihmisillä tulee varsinkin unissa mitä kummallisimpia ajatuksia.. Ite kans miettinyt noita juttuja mutta tullut usein johtopäätökseen, että jos olet erilainen kuin muut he sitten pelkää juttujasi ja leimaa sinut hulluksi koska et sovi heidän manipulointiinsa. Ole rohkeesti oma ittes ja jaa ajatuksesi. Vaikka oliskin vähän sakeita. Eikö se puhuminen auttas
- nainen 35v
Hei hyvä Kukatahansa, meillä kaikilla on ihan ihme aatoksia välillä. Voisiko siitä olla apua, jos kirjoittaisit ajatuksiasi paperille, ihan kaiken ja ilman suodattimia. Sitten voit repiä paperit ja tuhota ne. Itselläni auttaa. Kaikkea hyvää sinulle!
- Pikakorjaus
Vaihda ruokavalio ja ala lenkkeilemään.
- Pimeä puoli
Eiköhän meissä kaikissa ole pikkuisen sitä "hullua" mieltä.
Minusta se on jopa tervettä,varsinkin ,kun itse sen tajuaa.Ei kaikkien tarvitse sopia niihin "ns.normeihin ".
Kyllä kuule sitten joku toimittaa hoitoon jos on ihan lanttu sekaisin,jos ei sukulaiset ,niin joku lääkäri kyllä.
Jos et tee kenellekkään ruumiillista väkivaltaa,etkä kiusaa ketään henkisesti ,niin ole huoleti. - maybkkk
Try to go to very good endocrinilogist check your gormonal system- if servises not avalable in Finland try to do in in Estonia.
- 40 v mies
Hyvä asia on siinä, että itse tiedostat, että ajatukset ei ole ok.
Jos tarkoitat, että olet vaarana muille tai itsellesi ajatuksesi kanssa, niin hae heti apua, koska itse tiedostat, että asia sairasta.
Jos ajatukset muuten "hölmöjä" jossa ei vaarana keneellekkään, niin siinä itsetuitkiskelun paikka mistä se johtuu. Apua kanattaa hakea, jos asia ei aukea "itsetutkiskelulla"
Tässä ihan maalikon näkemys! - TROL FACE
TROLL FACE
- jabber
Jos on hullu, ei tajua olevansa hullu. Olet vielä hyvässä hapessa
- os..
Jos on aivan tyhjäkäynnillä, mieleen voi tulla mitä vaan. Turhista ajatuksista voi kuitenkin heti luopua, kun sen huomaa. Ajatukset voi siirtää johonkin toiseen asiaan. Olet vaan ilmeisesti joutilaana eikä sinulla ole mitään kiinnostavaa tekemistä. Tee jotain, tai ajattele jotain!
- Ymmärrän....
Älä ole huolissasi. Itse joudun viettämään paljon aikaa asunnolla yksikseni ja kun sitten olen muutenkin taiteellinen, arvelen, että minut vietäisiin kyllä heti ensimmäisenä aidan toiselle puolelle, jos ajatukseni tiedettäisiin. Ne eivät toki ole murhaavia tai vaarallisia kenellekään eivätkä itsellenikään, mutta olen oppinut hallitsemaan niitä.
Voisimme saada tästä mielenkiintoisen keskustelunaiheen, jos paljastaisimme muutamia ajatuksia.
Kuinkahan tavallista tämä tosiaan on? - psykoosipotilas-93
Jos olisit mielisairas sanan varsinaisessa merkityksessä, et kirjoittaisi sitä tällä palstalla. Mahdollisesti et edes tiedostaisi sitä ja jos tiedostaisit, kieltäisit sen. Otapas selvää mitä tarkoittaa psykoottinen ja mieti asiaa sitten uudelleen.
- joskuslatvastaheivaa
Tätä maailmaa voivat hyvinkin hallita mielipuolet, toisaalta eiköhän tuo ole aina
ollut noin. Kaikkien ajatusten paljastaminen julkisesti ei liene kovin järkevää, voi
tulla monelle lähtö pakkohoitoon tms. Synkkä puoli sielusta, kuinkahan suuri
määrä ihmisiä omaa sen? Ehkä synkän puolen puhkuminen ulos sieltä
säännöllisesti ehkäisee mihinkään käytännön haitallisiin tekoihin ryhtymistä?
Varmasti löytyy samanhenkisyyttä. Edelleenkin sitä mieltä että tämmöistenkin
sielun synkkyyksien jakaminen samoin tuntevien kans olisi sielun hyvinvointia
edistävää, niin kauan kun se ei johda mihinkään kaameuksiin. - Sainpa idean
Ehkä sinun pitäisi paljastaa jokin ihan pieni, niin voisimme neuvoa ja arvioida, onko se lopultakin sitä mitä yleensä, vai jotain vakavampaa.
- käsi virtsasta
No et ole sairas. Pelleilet vain kuten minä ja kaverini
kun haluat välttää armeijan.
Vedin kutsunnoissa housut kinttuun menin kyykkyyn ja väänsin kunnon pökäleen lattialle, sain vapautuksen.
Kaveri oli siellä humalassa, sai vapautuksen.
Toinen kaverini oli pukeutunut maastopukuun ja puhalteli nokkahuiluun, sai vapautuksen.
Yksi kavereista läpsi itseään koajan poskelle ja hoki että "kohta ollaan perillä kohta ollaan perillä" sai vapautuksen
Hankkikaa vapautus. mitä sinne inttiin pelleilemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005