Miten auttaa luusereita?

palstantutkija

Joitakin aikoja sitten kirjoitin, että provoluuserit eivät sääliä ansaitse. Olen tullut toisiin ajatuksiin. Inhimillisistä syistä. Sääli ja sen myötä psyykkinen apu on ainoa keino auttaa heitä.
Pyydän anteeksi, jos ja kun, en ole hädänalaisten tilannetta ymmärtänyt.

Eli hädänalaiset. Kirjoittakaa vain vapaasti samalla tavalla, kuin ennenkin.
Emme tuomitse. Ymmärrämme hätänne. Jos provoilu teitä psyykkisesti tukee, niin jatkakaa vain. Jokainen provokirjoitus kertoo pahoinvoinnista. Pahoinvoinnista, mikä ilmeisemmin on meillä Suomessa kasvussa.

Arvoisat lukijat: Ymmärtäkää! Nämä provokirjoituksia väsäävät ovat todella heikoilla. Niin psyykkiseti, kuin muutoinkin. Antakaa heille sääliä!
Sitä he haluavat.

9

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykologi

      Haet vain huomiota kirjotuksillasi palstantutkija miksi näin
      onko vaikeuksia perhe elämässä , kumppani jättänyt ehkä
      ja yrität muita solvaamalla parantaa heikkoa itsetuntoa
      suosittelen ammattiapua varauksetta sinulle

      • palstantutkija

        En solvaa. Tarjoan sääliä heikoimmille. Sinulle!

        Kirjoituksesi " huutavat" sääliä.


    • 25

      Olisikohan palstan tutkijalla alkaneet vihdoinkin lääkkeet vaikuttamaan, no aika sen näyttää...vielä kyllä epäilen.

      • Jep jep

        samoin jatkuva päivystys paljastaa ettei lääkitys oikein toimi
        tulee yhteiskunnalle kalliiksi tollanen vinksahtanut ..


      • palstantutkija

        Lääkkeitä en syö, mutta provojen säälittäviä sepustuksia lukeneena on pakko myöntää: On ne luusereita!
        Ei ne luuserit parane. Toivottomia surkimuksia.

        Säälikäämme heitä!


      • Anonyymi
        palstantutkija kirjoitti:

        Lääkkeitä en syö, mutta provojen säälittäviä sepustuksia lukeneena on pakko myöntää: On ne luusereita!
        Ei ne luuserit parane. Toivottomia surkimuksia.

        Säälikäämme heitä!

        Luuserius johtuu arvottomuudesta. Luuseri ei arvosta mitään. Ei omaa elämäänsä, ei toisten elämää, eikä varsinkaan sitä apua. He eivät maksa hintaa arvokkaista asioista, ja näin ollen luusereille ei kannata antaa sellaista mitä arvostat. Ihan jo vaikka empatiakykysi on arvokas asia, koska joudut sitä elämässäsi nahoissasi kantamaan, ja se ei ole helppoa. Luuserille empatiasi ei ole minkään arvoista, vaan vaan ilmaiseksi (arvottomasti) käytettävä asia. Älkää auttako luusereita. Kaikki pääsee sitä helpommalla, ja asia kääntyy oikeinpäin sitä nopeammin kun tämä todetaan "jokainen joutuu kantamaan vastuunsa itse". Vasta näin luuserit ymmärtävät mikä hinta on hyvillä asioilla, se on itse aikaan saatu. Luuserius ja masennus on samaa oman navan ympärillä pyörivää sairautta, missä millään navan ulkopuolisella seikalla ei ole mitään arvoa, ennenkö se täytyy itse saavuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuserius johtuu arvottomuudesta. Luuseri ei arvosta mitään. Ei omaa elämäänsä, ei toisten elämää, eikä varsinkaan sitä apua. He eivät maksa hintaa arvokkaista asioista, ja näin ollen luusereille ei kannata antaa sellaista mitä arvostat. Ihan jo vaikka empatiakykysi on arvokas asia, koska joudut sitä elämässäsi nahoissasi kantamaan, ja se ei ole helppoa. Luuserille empatiasi ei ole minkään arvoista, vaan vaan ilmaiseksi (arvottomasti) käytettävä asia. Älkää auttako luusereita. Kaikki pääsee sitä helpommalla, ja asia kääntyy oikeinpäin sitä nopeammin kun tämä todetaan "jokainen joutuu kantamaan vastuunsa itse". Vasta näin luuserit ymmärtävät mikä hinta on hyvillä asioilla, se on itse aikaan saatu. Luuserius ja masennus on samaa oman navan ympärillä pyörivää sairautta, missä millään navan ulkopuolisella seikalla ei ole mitään arvoa, ennenkö se täytyy itse saavuttaa.

        ...ja tietysti he odottavat mahdollisimman pitkään, josko käviskin niin ettei siihen kuokkaan tarvitsekkaan itse tarttua, vaan joku empatiahirmu tulee ja antaa heille kaiken (taas) ilmaiseksi.


    • entinen 1.8 c5 -05..

      "Joitakin aikoja sitten kirjoitin, että provoluuserit eivät sääliä ansaitse" mutta sitikan omistajat sääliä ansaitsee te olette taistelijoita ikuisia vikoja vastaan: talvisodan henkeä: periksi ei anneta vaikka rasvat tippuu pihalle ja lämppärin akselit katkee vuoden välein ja jokuset sähköviat...ikkunan nostimissa ja lukot ....ja kytkin: muovinen painelaakeri...ja laakerointi taka-akselistossa: kallista...vaihaa: paskan kemiallinen merkki on C5 mutta taistelkaa ja valehdelkaa että sitiikka on jeeeees!!!

      • palstantutkija

        Säälimme sinua. Olet katkera luuseri.
        Jos väitteesi olisivatkin totta, niin sinua luuseria ne eivät edes koskisi. Sinulla ei ole Citikkaa.
        Olet niin suuri surkimus, että etsit joka suunnasta apua.
        Apua emme voi antaa. Sääliä kyllä.

        SÄÄÄÄLIÄ SINULLE LUUSERI!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe