Mitä tapahtuu, jos Lentosotakoulua ei lahdatakaan?

sota tästä tulee

Jos Lentosotakoulun annetaankin jatkaa, mutta hallitus pitää säästö velvollisuudet ennallaan, se tietää vaikeita aikoja yhä suuremmalle joukolle ihmisiä.

Lentotunteja karsitaan ja Hornetit pysyvät maassa. Sotilaita ja siviilejä irtisanotaan entistä enemmän, joten maan puolustuskyky romahtaa, mikä saattaa olla jo näilläkin eväillä edessä.

Osoittakaa mielummin katalaiselle hallitukselle mieltä puolustusmäärärahojen leikkauksista, koska niiden perumisesta tulee vasta pysyvää hyötyä.

Liittykää Perussuomalaisten suureen joukkoon, sillä vain niin puhalletaan tämä kaksinaamainen peli poikki.

18

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä puolustuskykyä ole ollut olemassakaan 70 vuoteen, joten so not...

      • tuleeko tästä sota

        Jokaisessa maassa on aina armeija.

        Joko vieras tai sitten oma.


      • kuria pärkkele

        tommonen sakilas olis muilutettu rajajokeen vanhan liiton aikana


    • parabellum.

      Puolustusmäärärahoja on lisättävä! Lakkautukset seis!

      • sotako tästä tulee

        Juuri näin asioiden alun perin pitikin mennä.

        Puolustusmäärärahoja oli tarkoitus lisätä pitkällä aikavälillä niin että, uskottava puolustus säilyy.

        Katalainen hallitus veti kuitenkin maton puolustusvoimien jalkojen alta ja sen seuraus on surullista katseltavaa.


    • 14

      vttu suomi mitään hornetteja tarttee. tai leopardeja.
      riittää sotavehkeet joilla saa aseettomia (omia) kansalaisia tapettua.

      • sotaako nyt haetaan

        "sotavehkeet joilla saa aseettomia (omia) kansalaisia tapettua".

        Toki laitat linkin niistä "sotavehkeistä" tänne, joilla on omia kansalaisia tapettu sitten jatkosodan?

        Tai sitten vain suu suppuun.


      • tana nege,
        sotaako nyt haetaan kirjoitti:

        "sotavehkeet joilla saa aseettomia (omia) kansalaisia tapettua".

        Toki laitat linkin niistä "sotavehkeistä" tänne, joilla on omia kansalaisia tapettu sitten jatkosodan?

        Tai sitten vain suu suppuun.

        vedä tumppuun, sumppu.

        jokaista tämän hetken sotavehjettä on käytetty omien kansalaisten tappoon, esim. nyt syyria.


      • sodalla kulkee
        tana nege, kirjoitti:

        vedä tumppuun, sumppu.

        jokaista tämän hetken sotavehjettä on käytetty omien kansalaisten tappoon, esim. nyt syyria.

        Tuo on totta, mutta ettäkö Suomen puolustusmäärärahojen alasajo helpottaisi syyrian tilannetta?

        Tuohan nyt vaan niitä todisteita, tai sitten vain suu suppuun.


      • oot yks tyhmä molo
        sodalla kulkee kirjoitti:

        Tuo on totta, mutta ettäkö Suomen puolustusmäärärahojen alasajo helpottaisi syyrian tilannetta?

        Tuohan nyt vaan niitä todisteita, tai sitten vain suu suppuun.

        "Tuohan nyt vaan niitä todisteita"

        noh, stana venkula, pitääkö sut viedä esim. sinne syyriaan ennenku uskot?!


      • kulkeeko sodalla
        oot yks tyhmä molo kirjoitti:

        "Tuohan nyt vaan niitä todisteita"

        noh, stana venkula, pitääkö sut viedä esim. sinne syyriaan ennenku uskot?!

        Ei. Minua ei tarvitse viedä syyriaan uskoakseni mihinkään.

        Mutta sinun täytyy todistaa se, että Suomen nykyisiä puolustusmäärärahoja, olisi muka käytetty omien kansalaisten tappamiseen.

        Tai sitten vaan, suu suppuun.


    • ilimajoen paappis

      Tuo Kauhavan parranpäristys on taas sitä tyhjää , meille e-pohjalaisille tyypillistä uhoilua. Ne asiat on sovittu ja eduskunta lyö lukkoon vaikka kuinka nyt kapinoitaisiin.
      Myöskin aika tekopyhää : muualta kyllä voi lopettaa MUTTA EI MEILTÄ ...heh--

    • 20+14

      ihmeteltävän vähän asiallisia kommentteja tässä hyvinkin ajankohtaisessa aiheessa hämmästyttää itseäni. maakunnissa elää kuitenkin luja maanpuolustustahto, mutta onko niin, että osa tänne kirjoittelevista pitää asiaa jotenkin vähäpätöisenä ja turhana? onko vallalla ajatus siitä että, puolustuskykymme voisi aivan hyvin hoitaa joku isoveli? odotteleeko osa näistä vähättelijöistä meille natoa?

    • stoppi natoilulle

      Ei me mitään Nato-hornetteja tarvita, ne on hyökkäyssotaa varten.
      Käytettäisiin nekin rahat puolustukseen, niin saataisiin rajalle ilmatorjunta aseistus ja miinoitus muutaman metrin välein. Ja luultavasti tulisi halvemmaksikin, kuin Nato-hornetit.

      • 1+20

        liittoutuminen ei ole halpaa se tiedetään. mutta näin totaalinen puolustusvoimien alasajo, herättää kyllä kysymyksiä. mikä peli hallituksessa on meneillään ja miksi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe