Eräs punanuttu väitti, että marxia pitää lukea objektiivisesti eikä mekaanisesti.
Mutta Kallen kysyttyä asiasta tarkemmin punanutturessukka lähti käpälämäkeen ja Kalle esittääkin nyt kysymyksensä koko punanuttulalla.
Tässä viesti, jossa toveri kertoo, että Änkyrän mukaan marxin pitää lukea objektiivisesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10454337#comment-53666372
Missä marx on sanonut, että hänen tekstejään pitää tulkita objektiivisesti eikä niinkuin se on kirjoitettu?
Annahan lainaus marxin tekstistä sekä kerrot tekstin lähdetiedot ja mahdollisen linkin. Jos oppisi on tiedettä niiin kyllä sitä silloin luetaan niinkuin se on kirjoitettu. Uskontojen pyhiä kirjoja luetaan aina aikakauteen enemmän tai vähemmän sopivien silmälasien läpi mutta tiedettä ei tulkita kulloinkin tilanteeseen sopivalla tavalla.
Et taida selviytä tehtävästäsi. Taisi ollakin kysymys Änkyrän OmaanPesäänPaskojan mielipiteestä eikä marxin opeista.
Hahhaa, Kalle nauraa jaskaista räkänaurua punikille, joka ei ymmärrä eroa marxin oppien ja Änkyrän sairaiden mielipiteiden välillä. Ja teitä on monta siellä siellä punanuttulassa mutta onneksi teiden lukumääränne pieneneen jatkuvasti ja kannatuksenne on jo virhemarginaalin sisällä. Ja virhehän se onkin jos joku teitä kannattaa..
........................
Marxin opit - tiedettä vai uskontoa?
4
53
Vastaukset 4
Kyllä se uskonnon puolelle vetää, vai oletko kuullut edes josta kusta joka olisi muuta kommunismin/marxismin paratiisia nähnyt kuin Siperian pakkotyöleirit? Uskon pitää sen vuoksikin olla todella luja ja ajattelu pitää kieltää tyystin jotta ei tajuaisi millaisesta petoksesta on kyse.
- Piwu wieköön.
Kyllä se on uskontoa.
- Se on sitä ittiänsä.
Tässä on käytännöllistä marxismi-leninismiä;
http://www.youtube.com/watch?v=3flnklGQczs
Saammehan nauraa ?????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568