1. Tohtori Jussi Halla-aho
2. DI Markus Jansson
3. YO Mikko Ellilä
4. Tohtori Tatu Vanhanen
Oletteko samaa mieltä?
Suomen nerokkaimmat tiedemiehet
11
99
Vastaukset
- Pieni lisä
Aki Järvinen
www.samassaveneessa.info - Jussuf (se sama)
Niin, noilla "tiedemiehillähän" saadaan Suomen talous uuteen nousuun...
Mitähän he ovat tehneet sen eteen että Suomi saisi tuotteitaan paremmin kaupaksi? Taitaa olla juuri päinvastoin: Kyseiset henkilöt ovat pahiten vaurioittaneet Suomen kasvua.
Se taisi juuri olla pointtisi, eikö? - Eri mieltä
Koko porukka on suunsoiton tohtoreita ja muiden halveksijoita.
Milloin olet kuullut asiallista keskustelua näiden herrojen suulla? Käytöstavatkin sivistymättömät. - t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
ja romu härmästä rötösherra- ja rouvahaukka lakeuksilta,eli piikki heidän lihassaan,,,,....
- Kunnia PJ
Tohtori Paavo Väyrynen pelasti Maalaisliiton täydelliseltä rappiolta, teko vailla vertaa...
- .
Onhan suvaitsevilla "professori" Haavisto ja opiskelunsa lähes suorittanut Biodee...
Tämän ketjun aloitusviesti ei loikkaa pelkästään tiedemiehiä, vaan myös tiedättä ja miehiä, yhdessä sekä erikseen.
- .
Viestisi on loukkaus oikeinkirjoitukselle.
- Kansakoulun Käynyt
Tuohon listaan tulee lisätä vielä kaikki ne Suomen nerokkaimmat ylioppilas-kansanedustajat ja -ministerit, jotka päättävät kaikista maamme tärkeimmistä asioista!
- Duurnailija
Johan Bäckman
- myllisti.
Seppo Myllis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127