Uskomatonta, että joku viitsii katsoa moista soopaa je vielä useana eri versiona. Näyttelijät ovat kuin jotain H&M-mainoksia ja juoni niin kuiva kuin olla voi typerine ja puudúttavine "tutkimuksineen". Sarjan päähenkilöiden tietämys on uskomaton tyyliin "Tämä on hyönteinen on ilmiselvästi Cercyonis pegala, nymfi, joka elää Indonesian Riau-saarella". Jokainen murha ratkeaa kuin taikaiskusta, vaikka todellisuudessa selvittely voi olla tosi kimuranttia ja kestää jopa vuosia. Toivottavasti sarja jää pysyvästi tauolle!
CSI kamalaa jenkkipaskaa
5
153
Vastaukset
- koiraera
Täysin samaa mieltä.
- CSI, no joo....
Ei taida olla pelkoa että jää tauolle, ainakaan Miami ja alkuperäinen. Onhan siinä vedetty mutkia rankalla kädellä suoriksi, rikospaikkoja tutkitaan korkkareissa ja tukka auki, akat on kuin malleja, ja toimivat vielä poliiseinakin kaiken hyvän lisäksi.
Kaikesta löytyy tietokanta, ja autonrenkaistakin, joita tehdään miljoonia samanlaisia ympäri maailman, saadaan melkein aina MATCH tiettyyn autoon !
Ja halpislenkkareita ei nähtävästi kukaan jenkkilässä käytä, kun kengänjäljissäkin on aina kyseessä merkkikenkä joka jäljitetään hetkessä tiettyyn liikkeeseen.....kummallista.
Ja tosiaan, pelkästään mulkaisemalla jotain asiaa, tutkija luettelee asioita joihin oikeasti menisi viikkotolkulla ennenkuin niistä mitään voisi tietää.....- kirjat jo pois
Minua kuitenkin ihmetyttää se, että isoista kirjoista etsivät niin autonrenkaiden kuvia ja lenkkareiden kuvia ja ties mitä. Eivät näköjään pysty tunnistamaan ennen kuin on kirjasta katsottu ja sitten se match! Eikö ne kirjaselaamiset jo nykyaikana voisi jättää pois. Sitten joissain tapauksissa näin onkin. Ei ole ihan loogista!
- vihaan csitä
SAMAA MIELTÄ.
Tein valituksen siitä jo keskustelun nimeltä C.S.1 oikeasti katsokaa se ja mitä mieltä olen. - JK
NIN ON
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin263096Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee272103Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141650Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71358- 761339
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381226- 641046
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70921- 102902