CSI kamalaa jenkkipaskaa

jenkki go home

Uskomatonta, että joku viitsii katsoa moista soopaa je vielä useana eri versiona. Näyttelijät ovat kuin jotain H&M-mainoksia ja juoni niin kuiva kuin olla voi typerine ja puudúttavine "tutkimuksineen". Sarjan päähenkilöiden tietämys on uskomaton tyyliin "Tämä on hyönteinen on ilmiselvästi Cercyonis pegala, nymfi, joka elää Indonesian Riau-saarella". Jokainen murha ratkeaa kuin taikaiskusta, vaikka todellisuudessa selvittely voi olla tosi kimuranttia ja kestää jopa vuosia. Toivottavasti sarja jää pysyvästi tauolle!

5

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiraera

Täysin samaa mieltä.

• CSI, no joo....

Ei taida olla pelkoa että jää tauolle, ainakaan Miami ja alkuperäinen. Onhan siinä vedetty mutkia rankalla kädellä suoriksi, rikospaikkoja tutkitaan korkkareissa ja tukka auki, akat on kuin malleja, ja toimivat vielä poliiseinakin kaiken hyvän lisäksi.

Kaikesta löytyy tietokanta, ja autonrenkaistakin, joita tehdään miljoonia samanlaisia ympäri maailman, saadaan melkein aina MATCH tiettyyn autoon !

Ja halpislenkkareita ei nähtävästi kukaan jenkkilässä käytä, kun kengänjäljissäkin on aina kyseessä merkkikenkä joka jäljitetään hetkessä tiettyyn liikkeeseen.....kummallista.

Ja tosiaan, pelkästään mulkaisemalla jotain asiaa, tutkija luettelee asioita joihin oikeasti menisi viikkotolkulla ennenkuin niistä mitään voisi tietää.....

• kirjat jo pois

Minua kuitenkin ihmetyttää se, että isoista kirjoista etsivät niin autonrenkaiden kuvia ja lenkkareiden kuvia ja ties mitä. Eivät näköjään pysty tunnistamaan ennen kuin on kirjasta katsottu ja sitten se match! Eikö ne kirjaselaamiset jo nykyaikana voisi jättää pois. Sitten joissain tapauksissa näin onkin. Ei ole ihan loogista!

• vihaan csitä

SAMAA MIELTÄ.
      Tein valituksen siitä jo keskustelun nimeltä C.S.1 oikeasti katsokaa se ja mitä mieltä olen.

• JK

NIN ON

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45604
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11349
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6654
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3105
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      13
      2394
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      2
      2213
    Aihe