Sai Liivikki aika pahasti turpaansa Porissa. Pystyneekö vähään aikaan pelaamaankaan, kjäh kjähh!
No, sitä saa mitä tilaa, kjähh kjähh!
Liivikille teki kipiää
Ässien Ässä!!!
3
145
Vastaukset 3
- Borin Bullo
Sniff.. yhyhyyyy
- Juha8222222
Imekää shaissea HEHE, Liivik voitti matsin koska päätti viimeisellä lyönnillään mikä säikäytti ja loukkasi vastustajaa koska tämä halusi rynniä karkuun tappelun tuoksinasta kunnes linjurit tuli väliin sitten joten sanoisin että Niukka voitto Liivik mut tasapelikään ei ole huono tuomio joten oon tässä hieman diplomaatti tässä tuomiossa mutta häviö Liivikille on väärä tuomio mielestäni.
- Huhuihin
Liivik tai melart ei ole voittanut yhtään myllyä tällä kaudella. Ei vaikka eivät uskalla ottaa matsia kuin pienempiään vastaan.
Luuserit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2481060Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49880Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "223822- 98821
- 69706
- 56648
- 91581
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2528Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237509