Ranskasssa on luolapiirrokisa,

Uskomantona

mm hevosia 25 000 vuoden takaa.

Syyttävätkö jehovan todistaja 'tiedemiehet' ranskalaisia valehtelijoiksi?
Jehovan todistajathan ovat iskostaneet lammaskatraalleen raamatun tulkintaansa, siihen malliin, että ihminen on ollut olemassa 6000 vuotta.

Miten tällainen lahko kehtaa näyttää naamaansa, tällaisilla väitteillä, jolle lapsetkin nauravat?

Minkä asteisen aivopesun tuollainen vaatii, kertokaa nyt hyvät ihmiset minullekin.

9

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5665775757
      • en usko

        Pötyä pötyä pötyä! Laitan koneen kiinni ja lähden ärtyneenä nukkumaan !


      • Parse Peljaana
        en usko kirjoitti:

        Pötyä pötyä pötyä! Laitan koneen kiinni ja lähden ärtyneenä nukkumaan !

        Tee se ja ota Wacktower unilukemiseksi.


    • Ruotsista on myös löytynyt puita joita ei pitäisi sieltä löytyä.
      Ja tämä kirjoitus löytyy lehdestä "Lapin Kansa " 25.11.1981.
      "Tukholmalaiset tutkijat: Vuotson puulöytö onkin lehtikuusi? " Kirja jossa käsitellään
      mm.ko. aihetta on nimeltään "sadan vuoden harha-askel."

      • ko.koo

        Ruåtsista on löydetty myös puupäitä. Bempöölen valtakunnansalilta, ja sen parkkipaikalta on tehty havaintoja aidoista puupäistä. Ne ovat 15 -75 vuotta vanhoja, ja pääsevätten taivaaseen, heti kun rakastava ja armahtava YHWH-setä murhaa enkeleineen melkein kaikki ihmiset, joita hän niin kovasti rakastaa.


      • 24
        ko.koo kirjoitti:

        Ruåtsista on löydetty myös puupäitä. Bempöölen valtakunnansalilta, ja sen parkkipaikalta on tehty havaintoja aidoista puupäistä. Ne ovat 15 -75 vuotta vanhoja, ja pääsevätten taivaaseen, heti kun rakastava ja armahtava YHWH-setä murhaa enkeleineen melkein kaikki ihmiset, joita hän niin kovasti rakastaa.

        En yleensä vastaile Ko.Koo nimimerkin " ivaaviin" viesteihin ja hytrekin on kiva heppu,
        mutta pakko tuohon Ko.koo:n puupääviestiin lisätä lainaus hytren tekstistä, koska se sopii myös siihen :

        ""aihe on nimeltään "sadan vuoden harha-askel.""


    • r y h j

      Tietysti valehtelevat. Ranskikset yrittävät vain tällaisilla löydöillä pönkittää kuihtuvaa turismiaan. Samoin kuin Egyptiläiset pyramideillaan ja Kiinalaiset ja kaikki maailman tiedehteisöt. Kaikki ovat salaliitossa JT yhteisöä vastaan. Minäkin olen. Käyn sellaisissa salasalakokouksissa jossa yritetään keksiä keinoja raamatun totuuden vääristämiseen.

      Olemme keksineet jo atomien puoliintumishuijauksen, tekaisseet argeologisia löydöksiä, väärentäneet ihmisen DNA:n, hidastaneet valon nopeutta yms yms

      Ja joulupukki on oikeasti olemassa ettäs tiedätte...

      • Tosiuskova

        Teillä ei oo vaa pyhää henkee ni ette tajuu mitään. (mun viimene puolustus)

        Ps. Ootte saatanan siemeniä


      • Suora yhteys

        niin ja Hallintoelin on sopinut jehovan kanssa muuttaa veden kiehumispisteen 40 asteeseen. Tällä keinolla eivät sisaret polta sormiaan konventin keittiössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe