Kuulin tässä taannoin sellaisen huhun että Nokian citymarke t olisi lopettamassa ja sulkemassa Nokian liikkeen prisman tulon vuoksi. Ainakin citymarketin kauppias kuulemma lopettaa. Tietääkö kukaan että pitävätkö puheet paikkansa ?? Onko siis niin että reilun 32 000 asukkaan kaupunkiin ei mahdu sekä citymarkettia että prismaa ?
Citymarket suljetaan
45
2658
Vastaukset
- Elinkeinoasiamies345
Kyllä, on selvä että kaikki "toripuheet" pitävät yleensä paikkansa. Niin myös tässä tapauksessa. Jokaisessa kaupungissa mihin on tullut Prisma, on City-market lakkautettu pian sen jälkeen. Lisäksi kaikki Siwat paitsi Maununkadun Siwa lakkautetaan vuoden 2012 lopussa.
- possueino
Sitten siihen saa hyvän sikalan. Hyvä paikka logistisesti ja aina on markkinoita hyvälle sianlihalle.
- Prismaa odottelen :)
Minä en kyllä jaksa uskoa ihan tältä istumalta että Nokian Citymarket suljettaisiin vain sen takia että samaan kaupunkiin on tulossa Prisma. Nokialla asuu tällä hetkellä yli 32 000 asukasta ja asukasluvun ennakoidaan kasvavan roimasti tulevina vuosina aina jopa yli 40 000 asukkaan joten eiköhön täällä riitä asiakkaita molemmille kaupan suuryksikölle eli Citymarketille ja Prismalle.
- tulis jo prisma
Ei kai kukaan nyt oikeasti ole noin tyhmä, älkää nyt ihmiset kaikkea heti uskoko mitä juorutaan.
- puhutaan !
rengastehdas on kai tehnyt tarjouksen tiloista, kuulemma kemikaalivarastoksi
- isännöitsijän mukaan
Koko Laitos kai puretaan ja tlalle rakennetaan asuintaloja
- K aupustelija.
Se lienee totta , että jos kesko ajattelisi pelkästään taloudellisesti, tuo on nokian tasoisee kylään vähän liika iso kauppa , jo naapuri tontilla ollut Nuijamies supermarket oli jo siinä rajoilla , siis liika neliöitä myyntiin / odotuksiin nähden.
- . . ,--
K aupustelija. kirjoitti:
Se lienee totta , että jos kesko ajattelisi pelkästään taloudellisesti, tuo on nokian tasoisee kylään vähän liika iso kauppa , jo naapuri tontilla ollut Nuijamies supermarket oli jo siinä rajoilla , siis liika neliöitä myyntiin / odotuksiin nähden.
Cittareissahan on sitten kaksi "kauppiasta" ruokapuolen vastaava kauppias renki ja tavaratalo päällikkö renki!
- A. Moro
Eikös se ole kilpaulun kannalta hyvä että on kaksi isoa Cittari ja Prisma ainut
joka Nokialla on laittanut vähän kampoihin tähän asti on Lidl vain rajoitetusti.
Sitäpaisti Saviselän alue tulee kasvamaan niin asutuksen kun kauppojen
suhteen niin tuskin CM sieltä lopettaa ihan heti, kauppiaat voi vaihtua. - nestorivielä
Viinikan suvulla on aina ollut kannatusta kauppiaana Nokialla, mutta Keskon renkinä olo on kummallinen kuvio. Ehkä moni vierastaa tuota helsinkiläistä johtamistapaa ja siten ei oikein miellä käyvänsä paikallisessa kaupassa.
- ratti mies!
Kuulin että siihen tulis sisämikroautorata!
- Markku Kuusisto
ratti mies! kirjoitti:
Kuulin että siihen tulis sisämikroautorata!
Kuulin että tulisi herätysliike.
- tiatoa o
Juu, Cittari lopettaa heti kun prisma avaa ovensa. Sen jälkeen koko cittarin rakennus puretaan ja paikalle rakennetaan varastohalli silmälasikaupoille.
- kömpelö linssi
No siitten sen voisi nimetä historiaa mukaillen Kakonkulmaksi tai Kekaraisen jälkeläisiksi
- Pakko Kuuri
Joo kyllä se lopetetaan, koska Nokian asukkaat on todettu liikalihaviksi ja heidät saadaan laihtumaan ainoastaan laittamalla kaupat kiinni. Myös kuumien koirien myynti kielletään. Vettä saa juoda vaikka ämpärikaupalla, ja sehän on Nokialla tunnetusti sitä ihtiään.
- KUKKO PAARI
On kans kuullu nokialaisten liikalihavuudesta ja tiätää että siä juaraan raanasta sitä mitä liikalihavien nokialaisten aukoista tulee ulos.Sittarinkin saa ainakin mun pualesta sulkee ku siä ei oo ees viinakauppaa.Kaljoillekkaan ei nokialle kannata mennä ku niissä paareissa o vaa niitä ylensyäneitä nokialaisia.YÄKYÄK.
- ihme hemmoja tääl
oot höpöhöpö höpöttelijä
CM oo mihinkään sulkemassa
huvikseenko luulet 10 milliä Keskon sille pellolle levittäneeen
suljenää ite suus ja mee höpöttelleen tinteille- Nääs ku tota noin
Emmää tiärä onko cittari lopettamassa mut emmää mee tintillekkään rupatteleen ku se o töissä ainossa ja reinossa ja mää oon kuullu että aino ja reino ainakin lopetetaan.Onks se huhu eres totta.
- Wanhempi Ratsu
Nääs ku tota noin kirjoitti:
Emmää tiärä onko cittari lopettamassa mut emmää mee tintillekkään rupatteleen ku se o töissä ainossa ja reinossa ja mää oon kuullu että aino ja reino ainakin lopetetaan.Onks se huhu eres totta.
Onko Tintti työhulluna polttanut kynttilänsä loppuun molemmista päistä ei
mikään ihme jos Tossusta on lopettamishuhuja, tosin aina siinä joku jatkaa
kuppilanpitoa joten tuskin tulee pitkiä ryyppyjen välejä jos näin käy. - Kyselyjä on tullut
Wanhempi Ratsu kirjoitti:
Onko Tintti työhulluna polttanut kynttilänsä loppuun molemmista päistä ei
mikään ihme jos Tossusta on lopettamishuhuja, tosin aina siinä joku jatkaa
kuppilanpitoa joten tuskin tulee pitkiä ryyppyjen välejä jos näin käy.Suunnittelevat tiloihin harrrastuskeskusta, mikroautorataa ja pelikenttiä...Myös polkupyörärataa on suunniteltu..
- h j
En itsekkään jaksa uskoa että Citymarket lopettaa, koska Loimaalle rakentuu tällä hetkellä Citymarket ja prisma ihan vierekkäin ja kaupungissa on asukkaita noin 17 000 ja siellä ei pelätä kauppojen menetyksiä.
- hei laukka ratsu
Citymarkettiin muuttaa Viholan ratsastuskoulu. Hevosten on hauskaa kirmata siisteissä sisätiloissa eikä kakka haise etäälle.
- kukkuluuruuuuuu
Hauskaa, kun tämmöset täysin joutavat aiheet keräävät paljon kirjoituksia. Ilmeisesti nokialaisten sielunelämä on niin matalalla tasolla, ettei järkevämpään keskusteluun pystytä.
- nNäiN onki
Hauskaa on tai vielä hauskempaa jos täällä vois kysellä kännyköihin tahi renkaisiin liittyvää proplematiikkaa !!!
- yrittäkää ihmeessä
Se vasta hauskaa olisi lukea, kun nokialaiset yrittäisivät ratkoa joitain järkeviä asioita täällä :D
- huh huh huh
Ketjun aloittaja taitaa olla s-ryhmäläinen:)) Nokia Cittaria ei todellakaan olla lopettamassa. Onko aiheet vähissä ??. S-ryhmän hallituksissahan istuu kaikki päättäjät, nostavat palkkioitaan,kukahan tämänkin juorun takana on.. Se on ilmeisesti sitä toverillista yhteistyötä omaan pussiin...pah sanon minä.
- ketjun aloittaja..,.
Minulla ei ole S-ryhmän tai K-ryhmän kanta-asiakaskortteja mutta jos rehellisesti täytyy sanoa niin kyllä Prisma päihittää Citymarketin mennen tullen ja koska vain. Kaikesta parasta tässä asiassa on se että asun aivan tulevan Prisman naapurissa joten matka tulevaan lähikauppaan on vajaan 5 min kävely.
- miu mau...
Edelliselle, sehän meillä Suomessa on valinnan vapaus. Minä menen mielummin Citymarkettiin.
- ...
Ennemmin toi keskustan S-market lopettaa. Eteenkin, jos Tampereen hintataso tulee Nokialle Prisman myötä. Herkkusuussa taisi vaihtua kauppias? Eli jospa tämä on syynä huhuihin?
- Lielahden ässässä
käy meidän perhe niin kauan kunnes prisma saadaan nokialle.
- HÄ ?
Onhan nokialla "Liiideri"..ei täällä muuta tarvita.
- c
jeah..natsisiwa riittää
- Asiaton mies
c kirjoitti:
jeah..natsisiwa riittää
Vanhemmasta päästä kuulemma väkeä jo vähennetään cittarilla !!!!
- tavarakärry
Asiaton mies kirjoitti:
Vanhemmasta päästä kuulemma väkeä jo vähennetään cittarilla !!!!
niin kuulemma.. sinne on tullu joku hyllytiimi.. paremmin nimeks sopis lattiatiimi, on meinaan kauppaan menessä kuiva-ainehyllyjen edessä niin paljon laatikoita että ettei pysty ohittaan vastaantulijaa vaan täytyy kattoo ettei hyllyn toisesta päästä ole tulossa ketään.. iteltä jääny monesti ostamatta tuotteita sen takia.. ennen on ainakin tavarat purettu niistä häkkyröistä..
- Ihmettelevä Impi
tavarakärry kirjoitti:
niin kuulemma.. sinne on tullu joku hyllytiimi.. paremmin nimeks sopis lattiatiimi, on meinaan kauppaan menessä kuiva-ainehyllyjen edessä niin paljon laatikoita että ettei pysty ohittaan vastaantulijaa vaan täytyy kattoo ettei hyllyn toisesta päästä ole tulossa ketään.. iteltä jääny monesti ostamatta tuotteita sen takia.. ennen on ainakin tavarat purettu niistä häkkyröistä..
Nyt ainakin näyttää että tuotteita on hyllyissä enemmän, vielä hetki sitten hyllyt loisti puolityhjänä.... Ónko syy tämän hyllytiimin vai minkä ?
Minusta se ei ole huono asia. - hyllyväli
Ihmettelevä Impi kirjoitti:
Nyt ainakin näyttää että tuotteita on hyllyissä enemmän, vielä hetki sitten hyllyt loisti puolityhjänä.... Ónko syy tämän hyllytiimin vai minkä ?
Minusta se ei ole huono asia.Riippuu tuotteesta niitä mitä minä ostan on edelleen usein loppu ja tavarat löytyy hyllyn perältä. Olen nähnyt jopa ihmisten koukkivan kepeillään tavaraa hyllyn perältä. Ja ei ne tavarat kyllä hyllyillä oo ainakin kun minä olen kaupassa käynyt niin ne on pitkin lattioita.. tosin käyn vain 1-2 kertaa viikossa kaupassa eli osunko just aina sillon kauppaan kun täyttävät hyllyjä...
- minä
hyllyväli kirjoitti:
Riippuu tuotteesta niitä mitä minä ostan on edelleen usein loppu ja tavarat löytyy hyllyn perältä. Olen nähnyt jopa ihmisten koukkivan kepeillään tavaraa hyllyn perältä. Ja ei ne tavarat kyllä hyllyillä oo ainakin kun minä olen kaupassa käynyt niin ne on pitkin lattioita.. tosin käyn vain 1-2 kertaa viikossa kaupassa eli osunko just aina sillon kauppaan kun täyttävät hyllyjä...
yölläkö pitäisi kaupoissa hyllyt täyttää ?
jos näin tehtäisiin niin paljonko hinnat vieläkin nousi kun palkkakustannukset nousee ? - asiaton mies
minä kirjoitti:
yölläkö pitäisi kaupoissa hyllyt täyttää ?
jos näin tehtäisiin niin paljonko hinnat vieläkin nousi kun palkkakustannukset nousee ?Kait se on joku "eestiläinen" pimee porukka joka siellä konkarihyllyttäjät pisti kilometri tehtaalle , se lienee ruokapuolen "kauppiaalle" tärkeä saada joku jääkiekkojoukkue ammattilaisten tilalle ?
- ihmettelevä impi
taitaa olla viisainta käydä kysymässä asiasta, ennenkuin tekee omia johtopäätöksiä !
- City Nuijapeltola
"Kuulin huhun". Siinä on faktat tuosta jutusta. Hauska nuijasota tästä kyllä tosin tuli.
- Nukion oma asukas
Kuulin huhun että Nokian kapunki vaihtaa nimensä nukiaks, koska Puhelivalmistajalla menee niin huonosti
- K aapeli
Irkisanomiset eivät kyllä ole mitään huhuja !
- skgjsdlkgjsd
Kyllä se kauppias on ihan oikeasti miettinyt lopettamista, siis sen ruokapuolen pitäjä. En tiedä mitä sitten aikoo tehdä, ihan ajatuksen tasolla se aikomus vielä on.
- Julle v
Vaihtaa tietysti muuhun kauppaan kauppiaaksi ja rupee irkisanomaan henkilökuntaa , niin se vaan keskolla ja rengeillä menee...
- työntekijä CM
no huh huh, mitä sontaa täällä viljellään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594