Olen hankkimassa koti- ja sairauskuluvakuutusta ja vertaillessani useita vakuutusyhtiöitä päädyin siihen, että Lähivakuutus ja Pohjantähti ovat luotettavimman oloiset ja hinta-laatusuhteeltaan parhaimmat vaihtoehdot. Molemmissa omat vahvuutensa, pitäisi vain puntaroida kumpi on se parempi. Haluaisin kuulla muiden kokemuksista ko. vakuutusyhtiöistä... miten on korvauskäsittelyt pelittäneet jne. Kumpaa kannatat ennemmin kokemuksesi / kuulemasi perusteella? Tuntuu, että kotivakuutuksissa ei ole kovin suuria eroja eri vakuutusyhtiöiden välillä, mutta tuo sairauskuluvakuutus on asia, jonka kanssa saa tehdä aikamoista taustatyötä!
Lähivakuutus vai Pohjantähti?
2
1964
Vastaukset
- äitylitre
Itse vertailin kannsa molempia ja päädyin P.tähteen. Se vaikuttaa paremmalta ja tykkäsin as.palvelijasta. Otin kotivakuutukseen ehdollisen omavastuun, niin ei tartte sitte maksaa omavastuuta, jos jotain tapahtuu. Kohta otamme lapselle vakuutuksen kanssa, niin siksi myös P.tähti on meidän mielestä parempi. Isot korvaussummat ja jos paljon allergioita/sairauksia, niin saa oikeesti korvauksiakin.
- fdgvbbh
Enpä juuri suosittelisi kumpaakaan. Jos otat jommastakummasta yhtiöstä niin voit sen jälkeen heittää hyvästit vakuutusten kilpailuttamiselle, koska molemmat sitovat henkilövakuutukset kotivakuutukseen.
Itse miettisin tällaisia asioita:
- Korvaako lapsivakuutus myös sairauden aiheuttaman kuoleman?
Pohjantähti ei korvaa ollenkaan mm. lattajaloista johtuvaa pohjallisten ostamista.
Kannattaa myös verrata tarkoin mihin saakka vakuutus on voimassa.
Oletko hankkimassa sairaskuluvakuutusta itsellesi vai lapselle? Asutko omakotitalossa vai kerros/rivitalossa? Nämä vaikuttavat hyvin paljon vastauksiin joten kannattaa kertoa tarkemmin.
www.fine.fi sieltä löytyy puolueettomia erittäin hyviä vakuutusvertailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699