Läski

kumppaniksi :(

Rimaa alentamalla se kumppanikin löytyisi.

12

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laihduttamaan

      Myös painoa alentamalla voi kokeilla.

    • Helvetin moinen läski

      Niin jos osaa laihduttaa

    • Tarkoitin...

      aloituksella aivan totta. Olen aiemmin seurustellut hieman ylipainoisen naisen kanssa ja vaikka hänestä kovasti pidinkin, niin ikäväkseni en nauttinut seksistä hänen kanssaan. Jos joku suostuisi olemaan ilman seksiä, niin sitten asia voisi onnistua. Oltaisiin vain kavereita, ei muuta :)

      • bmi 32 nainen

        Tää on muuten aika miel kiint yhtälö. Monet hieman tai enemmänkin ylipainoiset naiset kun saavat todella paljon seksiseuraa HYVÄNNÄKÖISISTÄKIN miehistä ja ns. vakipanosuhteita olisi tarjolla vaikka kuinka paljon näiden komeiden oriiden kanssa. Toisaalta sitten miehet sanovat, että eivät ole ylipainoisen naisen kanssa nimenomaan siksi, että seksi heidän kanssaan ei miellytä.

        Itselläni on juuri päinvastaiset kokemukset, eli ne miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, änkäävät luokseni senkin jälkeen kun heillä on parisuhde (hoikan) naisen kanssa.

        Kai nämä sitten ovat eri miehiä, kuin näillä palstoilla kirjoittelevat?


      • 3
        bmi 32 nainen kirjoitti:

        Tää on muuten aika miel kiint yhtälö. Monet hieman tai enemmänkin ylipainoiset naiset kun saavat todella paljon seksiseuraa HYVÄNNÄKÖISISTÄKIN miehistä ja ns. vakipanosuhteita olisi tarjolla vaikka kuinka paljon näiden komeiden oriiden kanssa. Toisaalta sitten miehet sanovat, että eivät ole ylipainoisen naisen kanssa nimenomaan siksi, että seksi heidän kanssaan ei miellytä.

        Itselläni on juuri päinvastaiset kokemukset, eli ne miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä, änkäävät luokseni senkin jälkeen kun heillä on parisuhde (hoikan) naisen kanssa.

        Kai nämä sitten ovat eri miehiä, kuin näillä palstoilla kirjoittelevat?

        Tottakait, kaikenlaisia löytyy, ihan joka lähtöön.
        Joiltain löytyy jopa Batman pukukin kaapista.


      • BÄT-mään
        3 kirjoitti:

        Tottakait, kaikenlaisia löytyy, ihan joka lähtöön.
        Joiltain löytyy jopa Batman pukukin kaapista.

        ...eikä kaikki jätä rakasta Batman pukuaan kaappiin pölyttymään, vaan jotkut kulkee se päällä niin arkena kuin juhlanakin.


    • yksin kotona

      Ei löydy ainakaan mulle. Ei edes läskit halua tutustua minuun. Olen meinaan monesti kokeillut!

      • t:läski

        Samiksii


    • hanskipoika

      Mukava keskitie se on naisenkin läskillä. Nykyiset missit ja mallit ovat sairaan näköisiä, mutta en minä nyt ihan tokuttoman liavistakaan jaksa innostua. Että sillai sopivan pehmeät ovat namuisia.

      • ggggasasdasdasdasdad

        Eivät missit ole "sairaan" näköisiä, vaikka usein toki aika laihoja ovatkin. Mallit sen sijaan ovat useinkin todella vastenmielisen sairaan näköisiä


    • No niin varmaan, mut savuttomuus ja lapsettomuus vaatimuksesta en luovu ennemmin olen yksin. Muita kriteerei ei sitten juuri olekkaan, eikä mua haittais vaikka olis reilummasti ylipainoinenkin... ompahan mistä ottaa kiinni.

    • ^^

      Oli ylipainoinen tai hoikka, niin lähes aina ne vastaantulevat naiset kääntävät silmänsä silmänräpäyksessä muualle. MIeltä ylentävää :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe