Tuli tänään lainatarjous Klarnalta ja lainan antaisi Nordax joka on ainakin täällä olleiden juttujen perusteella sellainen rahoituslaitos joka mainostaa muttei juurikaan myönnä lainoja kenellekään?
Olen ollut pitkään Klarnan asiakas joten kannattaisikohan tuota kautta kuitenkin Nordaxille hakemus laittaa?
Jo joo, tiedän että on kallista lainaa (15k€, 18% vuosikorko) mutta en siis ole tässä hakemassa saarnoja tuohon =)
Onkohan kukaan hakenut klranan kautta vai onko tuo klarna/nordax liitto ihan uusi juttu?
Klarna ja nordax liittoutuneet ?
16
6091
Vastaukset
- pilluhaukka
Osakkeenomistajana suosittelen ottamaan.
- hmmmjoo...
No en tiedä kuka noita hakee mutta vaimolleni noita useamiakin tullut. Viimeksi tänään Nordaxelta esitäytetty kirje missä rasti ruutuun haluaako 15-30,000 luottoa. Huhu huh. 18% korolla. Itse tilasin viikko sitten uuden auton 3,9% (tod, 4,8) korolla. Jos Nordaxen vippejä käyttää esim. autoon niin ona aika hullu.
- AutoilevaAuvo
Jotkut hullut ostaa autoja velkasi, voiko tyhmempää ollakkaan? Auton arvokin laskee puolella kun sen liikkeestä pois ajat jne..
- +ev
AutoilevaAuvo kirjoitti:
Jotkut hullut ostaa autoja velkasi, voiko tyhmempää ollakkaan? Auton arvokin laskee puolella kun sen liikkeestä pois ajat jne..
Josrahalle saa paremman tuoton sijoituksissa kun autolainan kulut on niin tottakai kannattaa ostaa auto velaksi ja pitää vastaava summa sijoituksissa.
- Anonyymi
Lainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/vippi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.
- Rahaa saa!
Kotimaiset ovat parempia ja ainakin niiden asiakaspalveluun saa ongelmatapauksissa yhteyden. Unohtakaa Nordax ja Klarna. Halvemmallakin saa rahaa.
- ykxkakxkolme
laitoin hakemuksen 2 viikkoa sitten ja eivät ole vaivautuneet vastaamaan mitään.luulisi että tuossa ajassa olisi ehtinyt hakemuksen käsitellä ja ilmoittaa menikö läpi vai ei.
- 13+12
Laitoin myös klarnanordax hakemuksen, tuli hylky parissa päivässä. Että silleen :)
- dolcea78
Itse sain lainan muutamassa päivässä.Outoa, että eivät edes vastanneet.
- 18+10
Nordax on vähän huono kyl.
- ruti köyhä
kaikki on perseestä
- Caleb.in
Suosittelen hakemaan Aasalta ( https://www.aasa.fi ) jos tarvitsee lainaa. Itse otin heiltä viime vuonna 800 euroa 8kk takaisinmaksuajalla, maksoin ajallaan kaiken takaisin ja nyt ottamassa niiltä paria tonnia yhteen juttuun. Homma pelitti. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa Aasasta.
Ja tämä ei ole mikään mainos, joten turha ruveta huutelee. Kai sitä joskus saa kehuakin jos on ollut tyytyväinen kun kaikki vaan aina haukkuu lainayrityksiä. - vitun urvelot
mitä vitun nappikauppaa te käytte. kuka vitun pelle hakee jotain muutaman sadan euron tai parin tonnin vippiä. eikö kannattaisi ottaa kerralla niin ettei tarvii kokoajan ruikuttaa täällä!
- apa5
Entäs santander,onko kokemusta? Klarna tossa jo haukuttiinkin,sain saman lainatarjouksen kuin moni muukin postissa,enkä sitten hakemusta laittanut.tarvitsen 6000e,mikä olisi paras,muu kuin pankki:)?
- prkle.fi
Santander on paska.. eivat myönnä mitään mihinkään
- Anonyymi
Sehän ei tee pankista huonoa, että sinä olet luottokelvoton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227