Teinit

ota opiksesi!

Teini on vielä lapsi, joka yrittää kovasti päästä aikuisen elämään.Saa vielä lapsilisää, riippuvainen omista vanhemmista, koulutus puuttuu useimmilla tai koulu jäänyt kesken, ajatusmaailma täysin lapsellisella tasolla, pilaa oman elämänsä sekä lapsensa elämän synnyttämällä vauvan kakarana.Aivoton pikku pissis, alapäätään levittelevä pikku h uora! miltä lapsestas tuntuu kun saa kuulla olevansa mutsin 16v saama avioton äpärä kotibileistä tai muuten vaan sähläyksen tulos kun ette osaa edes ehkäisyä lapset käyttää! isänä samanikäinen kakara, joka ei takuulla aikuistu ennen 35v ikää.Sitten ihmetellään kun ollaan yksin ja rahattomana.Yhteiskunnan elätit hävetkää!!!

7

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmh1

      Voisitko edes yrittää kirjoittaa tänne asiallisesti? On totta, että teinit ovat vielä lapsia, heidän ei kuulu lapsia tehdä.

      MUTTA, tiesitkö, että EHKÄISY voi pettää? MIKÄÄN ehkäisy kun ei ole 100% toimiva, paitsi selibaatissa pysyminen.. Että ei ne nyt kaikki mitään alapäätään levitteleviä huoria ole.

    • lälälälää

      Joo,taas yks tällane kateelline aikuinen kirjottaa nuorista kaikkee p*skaa , kun itse ei oo lapsia saanu tai muuten vaan nuorten elämä menee paremmin kuin omansa..
      Voi voi.. Mutta ei lannista nuo kommenttis :)

      • No en kyllä

        usko että tällä tyylillä kirjoittaa yksikään Aikuinen, ainakaan terve sellainen. Lapsettomia teinejä (tai sen tasolle jääneitä) jotka eivät ymmärrä että heidän hassu pikku harrastuksensa voi oikeasti tuottaa mielipahaa jollekulle. Tai sitten kyseessä on syystä tai toisesta kovasti vihaa ja katkeruutta tunteva ihminen, joka tarvitsisi ennenkaikkea apua. Tai molempia...


    • Hmmmh1

      "Joo,taas yks tällane kateelline aikuinen kirjottaa nuorista kaikkee p*skaa , kun itse ei oo lapsia saanu tai muuten vaan nuorten elämä menee paremmin kuin omansa..
      Voi voi.. Mutta ei lannista nuo kommenttis :)"

      Miksi teiniäitejä haukkuvat olisivat itse jotain lapsettomia kadehtijoita? Suoraan sanottuna, tuskin KENELLÄKÄÄN käy kateeksi 15-v nuorta, jolla on peruskoulu kesken ja joka yksin kasvattaa ties kenen siittämää lasta.

      • siltä vaan näyttää

        "Miksi teiniäitejä haukkuvat olisivat itse jotain lapsettomia kadehtijoita? Suoraan sanottuna, tuskin KENELLÄKÄÄN käy kateeksi 15-v nuorta, jolla on peruskoulu kesken ja joka yksin kasvattaa ties kenen siittämää lasta."

        Lause "Aivoton pikku pissis, alapäätään levittelevä pikku h uora!" ei kerro, että sen kirjoittaja suhtautuisi teiniäiteihin jotenkin tunneneutraalisti faktoja pohtien. Kuulostaa ennemminkin siltä, että kyseinen ihminen on kokenut jotain todella pahaa teiniäiteihin, äiteihin, lapsiin ja/tai nuoriin naisiin liittyen ja aivopiereskelee nyt vihaansa täällä. Motiiveja kyllä riittää, mm. omat teini-iän traumat tai vaikea lapsettomuus. Ja tuollaiset asiat viittaavat usein, kyllä, kateuteen.


    • Hmmmh1

      "Lause "Aivoton pikku pissis, alapäätään levittelevä pikku h uora!" ei kerro, että sen kirjoittaja suhtautuisi teiniäiteihin jotenkin tunneneutraalisti faktoja pohtien. Kuulostaa ennemminkin siltä, että kyseinen ihminen on kokenut jotain todella pahaa teiniäiteihin, äiteihin, lapsiin ja/tai nuoriin naisiin liittyen ja aivopiereskelee nyt vihaansa täällä. Motiiveja kyllä riittää, mm. omat teini-iän traumat tai vaikea lapsettomuus. Ja tuollaiset asiat viittaavat usein, kyllä, kateuteen."

      Ei kerrokaan, mutta ajattelin että tässä tarkoitetaan yleisellä tasolla sellaista, että teiniäitejä kritisoivat olisivat kaikki kateellisia jne.
      Itse kärsin endometrioosin takia lapsettomuudesta, ja kyllähän se kieltämättä pistää v*tuttamaan, kun oikeasti haluaisi sen lapsen ja olisi puitteet järjestää sellaiselle hyvä ja vakaa elämä, niin sitten 15-v teinitytöt tulee raskaaksi että hupsista vain, ja luulee että lapsi on yhtä helppohoitoinen kuin Baby Born-nukke, jonka voi viskata nurkkaan jos vaipanvaihto ja syöttely kyllästyttää. Mutta en silti alkaisi lapsettomuuteni takia heittelemään täällä mitään "olette alapäätänne jakavia huoria kaikki"-kirjoituksia, joten eipäs nyt lähdetä yleistämään että kaikki lapsettomatkaan olisivat täysiä ääliöitä..

    • 17vee

      Siskoni sai lapsen nuorena, vähän vajaa 19 oli tuolloin. Eli sanotaan nyt rumasti että on oli teiniäiti. Paras mahdollinen äiti pojalleen. Siskonpoika on tosi paljon mukana myös meidän elämässämme, ja hänestä näkee, että hän viihtyy äitinsä kanssa. Kyllä, siskoni käy baarissa, joskus turhankin usein, mutta se ei tee hänestä huonoa äitiä. Nostan hattua siskolleni, joka on nyt viitisen vuotta ollut yh-äiti, opiskelee hyvällä tuloksella. Olen hyvin ylpeä siskostani, koska hän koki todellisen elämänmuutoksen lapsen synnyttyä, hän oppi ottamaan vastuuta ja huolehtimaan muistakin kuin itsestään.

      Nuorista, kouluttamattomista äidesitä suurinosa elää varmastu kelan avulla, mutta työelämään astuttuaan he maksavat niitä tukia takaisin.
      Jos kerta sosiaalitukien avulla elämistä pidetään häpeänä, mutta korkealle kouluttautumista ylpeytenä, eikö sekin ylpeys katoa viimeistään siinä vaiheessa, kun tajuaa opsikelijaelämän olevan hyvin kallista ja seuraavaksi löytää itsenä sossunluukulta anomassa tukia? ja ei, en yleistä. On opiseklijoita, jotka käyvät saman aikaisesti töissä, he ovatkin ahkeria.

      "Teiniäiteys" on jokaisen ihmisen oma asia, se toki jakaa varmasti myös tulevaisuudessakin mielipiteitä puolesta ja vastaan, mutta ketään ei pitäisi silti tuomita. Nykyään ihmiset ovat niin kovin ennakkoluuloisia, että kaikki mitä itse ei tee, on väärin. Tiedän hyvin, että lapsen saaminen ei ole mikään itsestäänselvyys, ei mikään ikäiselle. Lapsi tuo mukanaan paljon asioita, kakkavaippoja, pukluja, itkua, yösyöttöjä yms. mutta myös hyvää.

      Koulut kerkee käydä myöhemminkin, mutta lapsiakin kerkee tehdä myöhemmin. Se on kunkin oma valinta, kumman tien päättää valita. Joskus satoja vuosia sitten kummaksuttiin sitä, ettei lapsia ollut vielä ennen 20-vuotis päivää, mutta nyky yhteiskunta (anteeksi yleistys) kammoksuu nuorena lapsensa saaneita.
      Teiniäitiydessä ei ole mitään ällöttävää, eikä sitä pidä käsitellä kuin ruttoa.

      Vähän ennakkoluulottomampaa asennetta ihmiset hoi! onhan toki niitä, jotka eivät ole niin umpimielisiä.

      Ja itse en ole äiti, mutta nuoresta iästäni huolimatta tiedän, en luule, vaan tiedän että minusta olisi äidiksi. Ja haluaisinkin että lapseni saisin, kun olen alle parikymppinen. Ja turha alkaa väittämään vastaan "mistä voit tietää että olet valmis, et ole plaa plaa plaa". Se ei teitä edes pitäisi hetkauttaa, jos tunnen oloni valmiiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe