"Vielä ennättää mukaan kysymään suomalaisten finanssikonsernien toimista eurokuplan ja Suomen takausvastuiden jatkaessa pullistumistaan:
Torstaina 12.4. kello 14 alkaen Sammon yhtiökokous 2012 http://bit.ly/xYuXzR | Jo yksi osake riittää puheenvuoron pitämiseen...
Oikeus osallistua yhtiökokoukseen on osakkeenomistajalla, joka on
* rekisteröity Euroclear Finland Oy:n pitämään yhtiön osakasluetteloon täsmäytyspäivänä torstaina 29.3.2012
* ilmoittautunut yhtiökokoukseen viimeistään keskiviikkona 4.4.2012 klo 16.00 mennessä.
Tiesitkö jo nämä kaksi asiaa?
- Sampo-konserni on tällä hetkellä suurin yksittäinen omistaja finanssikonserni Nordeassa. Suomen valtio on taas suurin yksittäinen omistaja Sampo-konsernissa.
- OP-Pohjolan pääjohtaja:Euro saattaa kaatua
19.8.2011 5:00 (Päivitetty 19.8.2011 5:00)
Kari-Pekka Issakainen
OP-Pohjolan pääjohtaja Reijo Karhisen mukaan euro on ollut Suomelle hyvä tarina. Suomen näkökulmasta eurojärjestelmä on puolustanut sen arvoa.
- Ensimmäistä kertaa kannan myös itse huolta siitä, että eurojärjestelmä saattaa kaatua, totesi pääjohtaja Karhinen torstai-iltana Kuopiossa."
Tiistaina 27.3. kello 14 alkaen OP-Pohjolan yhtiökokous 2012 http://bit.ly/x9PoFl | Jo yksi osake riittää puheenvuoron pitämiseen...
"Oikeus osallistua yhtiökokoukseen on osakkeenomistajalla, joka on yhtiökokouksen täsmäytyspäivänä torstaina 15.3.2012 rekisteröity Euroclear Finland Oy:n pitämään Yhtiön osakasluetteloon.
Osakkeenomistajan, joka haluaa osallistua yhtiökokoukseen, tulee ilmoittautua Yhtiölle viimeistään keskiviikkona 21.3.2012 kello 16.00"
Entä jos euro kaatuukin?
James vaan
1
147
Vastaukset
- puhdas ponzi
perästä kuuluu ja edestä löytyy. vuodesta 2012 alkaen... kuumin hakusana internetissä ----> rehnponzi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128