Jokainen synti on tikarinpisto Jeesukseen

hyi saastoja

KOkeilaa itseenne miltä tuntuu kun terävä tikari työntyy kylkiluidenne väliin ja henki poistuu kehosta.

Jatketaan sitten puhetta synnin sallimisesta, jos vielä on tarpeen.

8

52

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirut on pahoja

Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."

Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika, tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan, hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten, jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.

Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä, te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.

Sillä: "kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin ruohon kukkanen; ruoho kuivuu, ja kukkanen varisee, ...

... mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti." Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

• Hallelujaa Jeesus

Kristityt eivät tavoittele tuulta valhetta) , - joka on lihan pyhyys.

Kristittyjen pyhyys on ...

JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA VAPAHTAJA.

• Jeesuksen haavois
        Hallelujaa Jeesus kirjoitti:

Kristityt eivät tavoittele tuulta valhetta) , - joka on lihan pyhyys.

Kristittyjen pyhyys on ...

JEESUS KRISTUS JUMALAN POIKA VAPAHTAJA.

Sillä se on armoa, että joku omantunnon tähden Jumalan edessä kestää vaivoja, syyttömästi kärsien. Sillä mitä kiitettävää siinä on, jos te olette kärsivällisiä silloin, kun teitä syntienne tähden piestään? Mutta jos olette kärsivällisiä, kun hyvien tekojenne tähden saatte kärsiä, niin se on Jumalan armoa.

Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristuskin kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hänen jälkiänsä, joka "ei syntiä tehnyt ja jonka suussa ei petosta ollut", joka häntä herjattaessa ei herjannut takaisin, joka kärsiessään ei uhannut, vaan jätti asiansa sen haltuun, joka oikein tuomitsee, joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun,...

***) ... että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."

• su

Teurastajat ovat taas puukkoineen asialla.

• ala nostella heti

Savon ukolta ei ole kysytty mitään, pysy ikuisesti pois avauksistani

• n.t.4-

onko sinulla vaikea löytää jotain järkevää, Jumalallisuuden asiaa liittyvää sanomista?

• Κέρβερος

Olipa tässä taas hyvä argumentti lestojen "puolesta"
      Älkää nyt tuollaista soopaa ihmisille syöttäkö. Kaikki uskottavuus häviää tuollaisilla puheilla !
      Nyt olet asettunut "jumalien " yläpuolelle ja luulet "tietäväsi" mitä jumalat tekevät tai tuntevat. Sinä siis tiedät, että Jeesus tuntee noin ? Oletko saanut siitä ilmoituksen vai mihin perustuu tuo hassu väittämäsi.
      Olet siis ihmisenä hallitsemassa Jeesuksen tuntemuksia - jos tuo kommentti ei ole Satanasta niin ei sitten mikään.
      Lauseesta ainakin paistaa räikeästi kunnioituksen puute - ihminen todellako tietää miltä jumalasta tuntuu ?

• Κέρβερος

Niin tietysti - yhtä syntinen tavoitehan toki oikeasti sinulla oli: kirkastaa omaa kruunuasi ja peloitella muita saatananperkeleenhelvetintulenkäristyksillä. Mutta nyt asetit itsesi jumalan yläpuolelle ja se valitettavasti vaan paistaa läpi näistä jutuista.
        Voisin vetää tuohon jonkin raamatunlauseen itsensä ylentämisestä, mutta voisit tehdä sen ihan itse !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      783
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe