Kun naapuri myy itseään..

Katariina

Olihan se aluksi jopa huvittava tiedon saanti, kun naapurini ilmoitti että hän on aloittanut "bisnekset". Ei siinä oikein voinut mitään sanoa, ja kuten hän itse totesi; "hänen vartalo, hänen päätöksensä". Jokainen tyylillään ja jos rahan himo on noin suuri niin siitä vain,-itse olisin enemmin koyhä ja kipeä..

Asiassa on vain pikku "mutka", nimittäin se että hänen alaikäinen poikansa on täysin tietoinen äitinsä toimista!! Onkohan tuossa jo aihetta ilmoitella jonnekkin toiselle taholle?! ...
Ja toisekseen, ei ole kiva asua alapuolella kun oven edestä kulkee päivittäis useita "asiakkaita", ja lisäksi viikonloppuisin kaikki "ilmais seuralaiset" - eli vientiä riittää ja seksiä sataa.. :-@

Onneks pääsen itse kohta muuttamaan pois koko talosta ja pihapiiristä -onnea vain uusille naapureille: teidän yläpuolella asuu huora!

17

1852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äimän käki

Miksi kateudeksi tätä kutsuttiinkaan?

• eihyväei

Suurin osa naisista pitää lapsiaan vaan omaisuutenaan vaikka muuta väittävät. Ei yhtään yllätä tuo toiminta lapsen äidiltä. Jo lapsen takia luulis tekevän hommansa huomiota herättämättä. Huora ei ole paha asia mutta itsekäs huora onkin sitten toinen asia.

• Kaikki myy itseään

Kaikki mun naapurit myy itseään työnantajilleen (vaikka seksipalvelua heistä yksikään tuskin myy). Muuten niillä ei olis varaa omakotitaloon ja pariin autoon ja lomamatkoihin...

• Minä myös

Tuo on kyllä totta.

• rahamies

Laitatko osoitteen, kiitos.

• Kateus ja oma halu!

Naapurin oma valinta ei eroa näistä hieronta palveluista jotka
      tekevät samaa työtä!
      Harva työssä käyvä vie lapset työpaikalle ja uskon että myös
      naapuri tekee työnsä silloin kun lapset poissa.

• Julkisesti:Sinde

Autp ajoi pimeää tietä, kuin tehden työtä, mutkaisen ja Hare Krisnamaisen tienhaaran ohi?
      - Onko semmonen hätä? kysyi Jakke....
      - On, mistä sää sen tiedät?
      - Arvasin vain, sanoi Jakke.
      - Ja, juttelet mulle mun intiimi-asioista.
      - No, nyt olet parantunut käsitykseni mukaan.
      - Eihän ne mun vastuulla oo?
      - "Mää oon täällä, jotta sä oppisit luottamaan ihmisiin, josta sä oppisit luottamaan ihmisiin." Poliisissa töissä....
      - Jaa, onko se seurattu taas? Että pääsee siirtämään tunteita, että ne olisivat esiintyviä, kuin impulsiivisen nopeita ja hektisiä.
      Vanha armeija-ohje menee näin: "Älä luota keneenkään." Mistä se on peräisin?

Seurakunnat vain silpovat ja tekevät atomeita, jotta he saisivat ihmisiä sitoutumalla hektisyyden omaisesti, impulsioiden varaan, ja hektisyyttä, koska vertikaali tietyille ihmisryhmille, tietyille ihmisjoukoille, eli hypoteeseille, tietyille ihmiskansoille, on asetettu väärin.
      -Josta syystä en saakaan leikkiä atomilla ryhmän keräämistä.
      - Mää en saa olla ihmisten parissa ihmiskansojen takia, jotka vaativat vain loogisuuden ja sukupuolen. Näitä kahta asiaa voi kutsua myös täydelliseksi sosiaaliseksi vuorovaikutukseksi, ja täydelliseksi sosiaaliseksi kanssakäymiseksi.
      - Mää en otakaan tähän Siniä vaarallisuuden vuoksi, sanoi Jakke.
      - Onko nyt hyvä mieli taas? He halusivat tavoitella omaa etuaan.... He eivät saa pitää väkivallan ja vaarallisuuden kohteena.
      - Voi, mä en halua kokea tällaista, ei enää mystiikkaa, no more.

• Eioo:Sinde vm-82

Ulkonäköpiirre-vammoja ei saa ohjata intiimi-alueiden takia.
        "Älä luota keneenkään. Se on vanha armeija-ohje." Jos naapurisi myy itseään, joudut tällaisesta intimii-asiaongelmasta, identiteetti-alueen takia, menemään poliisiin.
        - Tähän on siksi vain fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisemista, ilmeisesti totesi poliisi.

Miksi tässä ei ole jätetty tilaa impulsiivittomuudelle?
        - Koska ette ole prostituutiossa. Joo, mulle käännetään näitä.
        -Miksi tässä ei ole jätetty tilaa näille impulsioni hektisyyden-välineille, eli toiselle atomille tavallisia, päivittäis-välineitä ja toiselle atomille Gandhien välineitä.
        -Kaikkea tällaista impulsiivisuuden omainen leijan lennätys vaatii, ja suorastaan vaarallisesti kerjää.
        - Sun kanssa ei ole hauska olla missään!
        Impulsiivisuuden ja hektisyyden välineisiin ei luetakkaan ammattiasi.
        Ville on ihana ohjaaja, hän ohjaa 5-vuotiaita.
        -Hän yrittää järjiltään käsittää uskontoa vaaralliseksi, ja Jumalaa kannettuna vaaralliseksi, ja vaarattomaksi.
        - Joo, jos mää pystyn tunnistamaan empatia-inho-käsitteitä. Joo, nyt mää tunnistan florismin parvekkeelta, joo, hups väärä paikka. Saattaa olla, ei se ole aina niin autenttinen.

• irjfo3qjgqi

Myisin itseeni heti kunhan vaan osaisin homman pistää pyörimään.Nauttisin jo siitä ideasta että joku on valmis tunkeutumaan minuut WOW.... harmi että täälä maalla ei tälästä onnistu :(

• aivot käyttöön

Sinun ei tarvi kun laittaa viestiä treffi palstalle.Ilmoitat vain kierosti maksullisuuden.Ajatteletko mitä olet tekemässä.Tiedätkö kuinka pulaan voi joutua.Miehet ovat todella hirveitä jotkut.

• hyvä trafiikki

Katariina kaunis, kotikylän tyttö, käsillä käveli ja heiniä söi.....

niin se laulu menee, tiiättekös?

On sulla ja ongelmat. Pidä huolta omista asioistasi,
      äläkä puutu asioihin joiden kokonaisuutta et ymmärrä
      Tai jos ymmärrät, ymmärrät silloin pitää etäisyyttä.

Et muuten maininnut, minkä ikäinen on tuo poika,
      alle 18 vuotiaat luetaan KAIKKI alaikäisiksi.

Taas kukkahattuideologia jyrää....voi veeeeeee.

• anna,kulta anna

myydä,antaa ilmaiseksi tai muutamaa raflassa tarjottua paukkua vastaan? eiköhän se ole jokaisen oma-asia. fiksu kerää eurot talteen,ja sanoo rehellisesti mikä on hommannimi. siveydensipulit on ilman tai antaa palveluksia vastaan.
      itse pistäisin kanssa bisneksen pyörimään,jos rahapula iskisi...

• ei nykyajan

naisille tarvitse tarjota mitään. ne käyvät itse töissä ja maksavat omat juomansa.
      turhaa väittää tollasta paskaa mikä ei pidä paikkaansa.

• Kiti katsoo

Mulle muutti kerrostaloon 19v poika naapuriin ja on ikkunat kulmittain että näkee sen makuhuoneeseen kun katon telkkaria. Äkkiä selvis miten työtön poika pärjäs, siellä rupes käymään ikäisiäni 60v akkoja. Niitä kävi 2-4 illassa ja joskus päivälläkin. Naiset sai ainakin hyvän hoidon kun näin ikkunasta kun sillä iso seiso. Ei häirinnyt minua vaikka akat ravasivat, siitä ne on varmaan maksanut mitä haluaa. Kerran tömäsin rapussa ja kutsu trinkille, ei tarvinnut maksaa.

• 4+14

Lastensuojeluilmoitus pitäisi ehdottomasti tehdä tuosta! Naisen alaikäiselle pojalle touhuumisen seuraaminen sivusta on erittäin turmiollista! Lastensuojeluilmoituksen tekeminen on jokaisen ihmisen _velvollisuus_. Sen voi tehdä nimettömänäkin.

• kuka maksaa tästä

Se oli kyllä hirveetä kun hieromasauva pyöri 15tuntia päivässä.Siellä jossain ylhäällä kyllä joku myi itseään.Oli kivaa kultavaa ja sängyn natinaa.Te kaikki jotka myytte älkää häiritkö muita.On hyvä että seksiä saa mutta parempi olisi hoitaa muualla kuin omassa kämpässä.

• Joskus asuin

samassa talossa,jossa asui myös "ikäneiti" erikois sairaanhoitaja ei mitenkään mikään kukkanen mutta kyllä kävi hoitajalla hoidettavia 2-3 miestä joka ilta ja viikonloppusin kymmenkunta.Sitten oli vielä meidän olohuoneen ja "ikäneidon" makuuhuoneen seinät vastakkain kyllä kuului naisen ulina ja sängyn lonksuntaa. .Asuttiin kuusivuotta ja samaoli tahti "ikäneidolla" kokoajan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe