http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201203123139
tätä mun uneni ties - Katainen nuoli ruskeakielisenä Brysselin herroja jotta
pääsee mukaan rinkiin ,maksoi mitä maksoi ja laskun maksaa Suomen kansa.
Hellvetin kiero nousukas jolle oma asema on tärkein asia, junttaa läpi despootin tavoin asiat ja vain siksi että....
KATAINEN EU:n johtoon,selvisi syy
13
125
Vastaukset
- Mihin tilille raha?
>Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) ei toistaiseksi halua sanoa juuta eikä jaata
>tietoihin, joiden mukaan hänen nimensä on noussut esille euroryhmän
>mahdollisena uutena puheenjohtajana Jean-Claude Junckerin jälkeen.
Voisinko minä EU-kansalaisena tehdä jotakin tämän asian edistämiseksi?
Voinko esimerkiksi lähettää rahaa jollekin EU-instanssille tai muualle? Jonnekin jossa sillä voisi edesauttaa sitä että Jyrki Katainen siirtyisi Brysseliin.
Satanen täältä irtoaa tähän pyrkimykseen ja tarkoitukseen heti. Vaikken saisi edes kummoista kuittiakaan maksusta. Minnekä lähetän?- tervemenoa
Jos satasella pääsemme eroon Kataisesta,minäkin investoin mielelläni sen.
- ...
tervemenoa kirjoitti:
Haista sinä
http://1.bp.blogspot.com/_X9IZjoU-2lY/TPthVkjmzoI/AAAAAAAAAIo/6gkLH6YTQbk/s1600/vagina_face1.jpg - vienotuuli
tervemenoa kirjoitti:
Tuun mukaan vaikka 200 saturaisella :))
- Suuruudenhullu
toi on .Uhraa maansa hyvinvoinninkin oman päämäärän saavuttamiseen.Tervemenoa.
- ei sanat riitä....
Kalliiksi on meille kansalaisille tullut tuo Kataisen EU ytimeen pyrkiminen.
- kiemunki
hyvin on kokoomuksen linja pitänyt. mikään kansan uhraus ei ole liian suuri MINUN hyväkseni...
muualla maailmassa olisi jo teloitettu. - ggggggffff
Ihmekös on ollut julkisuudesta pois, on hoidellut noita tulevia asioitaan.
- Äärimielipide
Juncker:
Sen pitää olla joku, joka osaa ajatella itsenäisesti ja joka on valmis kuuntelemaan mielipiteitä niin pohjoisesta, etelästä, idästä, lännestä kuin euroalueeltakin. Se ei voi olla joku, joka edustaa tiukasti joitain äärimielipiteitä.
ei voi olla Katainen, ei soiv näihin raameihin - von Münchausen
Tämä oli helposti aavistettavissa siitä millä innolla Nappula kauppasi suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan saksalaisille pankeille. Samanlaista kiihkomielisyyttä nähtiin kai viimeksi kun Stubb pääsi lipomaan Condoleezza Ricen kengänpohjia Irakin sodan paskasta.
Kokoomus lopetaa Suomen puolustusvoimat ja saamme ryhtyä vähillä verovaroillamme tukemaan USA:n öljynryöstöretkiä NATOn kautta.
Mahtaa katainen (tarkoituksella pienellä) kohta naureskella Brysselissä meidän suomalaisten tyhmyydelle ja herkkäuskoisuudelle.
Ja te äänestätte kokoomusta aina uudestaan ja uudestaan... - RahaOnVelkaa
Jykä on kuuliainen Bilderberg-ryhmän jäsen. Hän on ryhtynyt toetuttamaan kuuliaisesti kansallisvaltioden alasajoa.
Nyt häntä aletaan palkitsemaan. - Tosimies.
Rehn ja Katainen, helposti vietävät jee jee miehet.
Ammattitaitojensa takia miehiä ei ainakaan ole valittu tehtäviin - Korkkiruuvi
Se on niille ihan oikein!
Hahahahah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703