isoista rinnoista miehille

nainen

kuppikokoni on 65E eli rintani ovat isot vaikka olen hoikka neitonen. Olen kuulema nättikin. Minua vain huolestuttaa, että olen vasta 20v ja rintani roikkuvat pahasti. Eli mitä mieltä miehet olette jos hoikalla tytöllä on isot, roikkuvat rinnat?? Kertokaa myös ikänne!

28

5532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäs

Itse en ainakaan pidä mistään roikkuvista jättimeloneista...minusta on naurettavan näköiset.
      Mietippä sitä kun olet 40v, niin rintasi roikkuvat jo todella pahasti ja rumasti. Pidän henk. kohtaisesti pienistä ja söpöistä rinnoista.
      Olen 3kymppinen.

• kaskelo

se nyt o iha sama millaset ne o.

• Jai

Kyllä minusta roikkuvat rinnat on ihanat. Niitä on tosi mukava leipoa samalla ku nai.
      Eli mie tykkään ainakin:)

• Badman

Vaikka ne ne nyt ovat kokoa E niin kun joskus teet lapsia ja kasvat leveyttä vielä vanhetessasi, niin olet varmaan kuppikoossa G hyvinkin helposti. Ja ne ovat nam! (tosin on pienemmätkin)
      Yhdellä rakastajattarellani aikoinaan oli sellaiset (G75) ja aivan mmmmm mahtavat! tottakai ne vapaana roikkui lähellä napaa. olen 4-kymppinen ja tämän ikäiset miehet eivät enää laudoista naisista tykkää.
      Itsekkin oli 20:nä niitä b-kupin perään katselioita.

Huolehdi vain että satsaat hyviin ja istuviin liiveihin ja pidät kuntosalilla huolta yläselästä ja yläkropasta.
      Niin ja kanna rintojasi suurella ylpeydellä :)

• kalle

isot ja roikkuvat rinnat ovat aina olleet myös minuun makuuni, olet sitten laiha tai vähän pulskempaa kaliiberia.Ymmärrän toki että jotkut miehet tykkäävät myös 'itikan puremista', mutta minä saan niistä korkeintaan paiseita ;o)
      Eli kanna ylpeästi povesi!

• Matti, 94

Älä ole, hyvä tyttö, huolissasi. 70 vuoden naima-kokemuksella voin kertoa, että hyvin kelpaavat, ja tissit ovat aina sivuasia, kunhan vain pillu pelaa.

• bosat

Tollasista tisseistä on kyllä varmaan paljon iloa makuuhuoneen puolella, mutta muuten ne mahtaa olla vähän rasittavat. Olishan se kiva sekstailla tollasten daisareiden kanssa, mutta omalle vaimolleni en kyllä noin isoja haluais.

Ja ikää on vähä alle 30.

• irkku

Kysyn naisena ihan uteliaisuuttani, että kuinka helppo/vaikea sinun on löytää itsellesi sopivia rintaliivejä? Itsellä ainakin vaikeuksia löytää, mutta ongelmani toisessa päässä - ympärysmittaa paljon, mutta kuppikoko "vain" B.

• alkuperäinen kirjottaja

pari viikkoo sitte kävin erikoisliikkeessä jossa oli 4 minulle sopivan koon mallia (pieni rinnanympärys, iso kuppikoko), jouduin ottaan melko rumat liivit koska ne 3 muuta makso melkein 60 euroa, eikä mulla semmoiseen oo varaa

• Badman
        alkuperäinen kirjottaja kirjoitti:

pari viikkoo sitte kävin erikoisliikkeessä jossa oli 4 minulle sopivan koon mallia (pieni rinnanympärys, iso kuppikoko), jouduin ottaan melko rumat liivit koska ne 3 muuta makso melkein 60 euroa, eikä mulla semmoiseen oo varaa

vaan kysyn, että tuijotellaanko sinun rintoja miten paljon ja saatko häirikköjä seuraasi?
        Meinaan suuauki tuijottavia äijiä ja näitä kommentteja; voi vittu mitkä .....!

• alkuperäinen
        Badman kirjoitti:

vaan kysyn, että tuijotellaanko sinun rintoja miten paljon ja saatko häirikköjä seuraasi?
        Meinaan suuauki tuijottavia äijiä ja näitä kommentteja; voi vittu mitkä .....!

kyllä tuijotetaan jos pukeudun silleen että rinnat korostuu.. siispä en enää pukeudu niin...on tosi inhottavaa jos tuijotetaan ja yritetään iskee sen takia että on isot rinnat! oon minä muutakin kuin isot rinnat...

• Badman
        alkuperäinen kirjoitti:

kyllä tuijotetaan jos pukeudun silleen että rinnat korostuu.. siispä en enää pukeudu niin...on tosi inhottavaa jos tuijotetaan ja yritetään iskee sen takia että on isot rinnat! oon minä muutakin kuin isot rinnat...

ajatella asiaa tuolta kantilta pitemmänpäälle. Tuijotus on kiusallista mutta katsojat tuijottaa myönteisessä mielessä, eivät siis ajattele; voi miten hirveää... Kaikkea kaunista, mielenkiitoista, upeaa... katsotaan. Keskinkertaisuuksia ja joka päiväisyyksiä ei tuijoteta tai katsella! Ota vaan ilo irti katseista ja kulje ylpeänä.
        Toisaalta et voi olla varma kuka yrittää iskeä rintojen takia kuka jonkun muun syyn. Mihinkäs mies silmänsä panisi. Kyllähän se sitten selviää myöhemmin mitä mies jahtaa, onhan naisella siihen konstinsa.

• Rane

En tykkää enkä kyllä tunne ketään kaveripiirissä, joka tykkäisi. Rintojen kuten koko paketin pitäisi olla sopusuhtainen - valtavalle matamille isot rinnat ehkä käy, mutta...
      Omalla avovaimolla on musta täydelliset rinnat, hyvin on säilynyt :) - terhakat, reilun b-kupin tissit, kiinteät ja käteensopivat.

Mutta älä sinä moisesta huoli, makuja on taatusti yhtä monenlaisia kuin rintojakin!

• alkuperäinen

-makunsa kullakin-

itsekin tykkään enemmän pienistä, minulla nyt vain sattuu olemaan isot

pikkasen lohduttaa että enemmistö tykkää isoista (ainakin amerikassa:)))

• hapa

ei haittaa roikkuvat tississi ne kaunistaa sua oo sellanen kun olet oo kiva ja vastaa harri [email protected]

• alkuperäinen

no en vastaa, kiitos kehuista yms. Kysymystäni en ollut tarkoittanut seuranhakuilmoitukseksi! oma mies on jo:)

• zuschauer

No itse pidän juuri isoista luomurinnoista, ei haittaa yhtään jos roikkuvat. Itseasiassa rinnat ovat mielestäni liian pienet (tai silikonia), jos eivät yhtään roiku. Jos rintasi eivät haittaa omaa elämääsi mitenkään (niskakivut, urheilurajoitteet...) niin älä ole huolissasi. Kyllä tästä maasta löytyy tuollaisista namurinnoista pitäviä miehiä uskoakseni varsin paljon.

sanoi 25-v. jannu

• alkuperäinen

kiva että noin moni tykkää tämmösistä isoista :)
        oma mies on niitä kehunu, mutta en oikein oo uskonu et se oikeesti tykkää... jospa se sitten tykkääkin oikeesti:) olen vain luullu että miehet tykkää joko isoista silikonitisseistä jotka on kovan jalkapallon näköset tai sitten keskikokoisista b-luomurinnoista jotka tietty on kiinteet kun ovat niin pienet etteivät mitenkään voi roikkua...

• .mies.
        alkuperäinen kirjoitti:

oma mies on niitä kehunu, mutta en oikein oo uskonu et se oikeesti tykkää... jospa se sitten tykkääkin oikeesti:) olen vain luullu että miehet tykkää joko isoista silikonitisseistä jotka on kovan jalkapallon näköset tai sitten keskikokoisista b-luomurinnoista jotka tietty on kiinteet kun ovat niin pienet etteivät mitenkään voi roikkua...

Täyteen pumpatut silikonitissit voivat kääntää päitä kadulla niin kauan kun paita on päällä. Moiset rääkätyn näköiset rauhaset nakuna on mielestäni yhtä karmeaa katseltavaa kuin anorektikon kroppa. Vähän samanlaisen kuvan antaa molemmat tapaukset naisen ajatusmaailman pienuudesta. Koskaan en ole kuullut yhdenkään miehen kehuvan kovia jalkapallosilikonirintoja edes näöltä.

Toisaalta olen nähnyt hyvännäköiset ja -tuntuiset, järkevän kokoiset silikonirinnat, joita voisi väittää luomuiksi, jos ei tietäisi.

• Jai
        alkuperäinen kirjoitti:

Jos oikeasti puhutaan niin en usko että kovin moni mies pitää silikonirinnoista. Ne on ehkä kivat katsoa mutta koskea...jak!
        meikäläinen liputtaa aina ja iänkaikkisesta isojen luomotisujen puolesta. Omalla avovaimollakin on sellaiset d-kupin rinnat ja pidän niistä hullun lailla:)

• -mies-

...tyttö nuori.

Maailma on pullollaan miehiä, jotka rakastavat isoja rintoja, siis jopa riippuvia isoja rintoja.
      Isot riippuvat rinnat ovat meistä seksikkäät!

Ja mitä sitten, jos olet hoikka? Sitä paremmin rintasi koko korostuu.

Ai niin...olen 40-vuotias.

• real man

moi!

Kirjota mulle -oon todella kiinnostunut isorintaisesta naisesta. oon tasokas komee mies.
      [email protected]

• minäpä vain

no minullakin on isot rinnat ja olen vasta 16! rinnat ovat kokoa 85D ja ovat riippuvat..tosin on minulla hieman laihduttamisenki varaa..mutta.. tottakai sitä toivoo itselleen kiinteitä ja pieniä

• minna
        minäpä vain kirjoitti:

no minullakin on isot rinnat ja olen vasta 16! rinnat ovat kokoa 85D ja ovat riippuvat..tosin on minulla hieman laihduttamisenki varaa..mutta.. tottakai sitä toivoo itselleen kiinteitä ja pieniä

minulla on L-kuppi koko. oikean kokoisia liivejä ei löydy suomesta vaan ne pitää tilata usasta.toivon että sulle ei kasva yhtä isoja. hartiat ja olkapäät on aina kipeänä.vaikka jumppaan joka päivä.harrastan myös liikuntaa ja juokseminen vähän hävettää kun tissit hölskyy koko ajan.välillä täytyy pitää rinnoista kiinni kun juoksee. jos on pisemmällä reissulla niin pitää antaa rintojen ja selän levätä ja kannatella tissejä jonkun aidan tai pöydän päällä. pitää olla kahdet liivit ja tiukka t-paita.olen 23 vuotias.

• jone
        minna kirjoitti:

minulla on L-kuppi koko. oikean kokoisia liivejä ei löydy suomesta vaan ne pitää tilata usasta.toivon että sulle ei kasva yhtä isoja. hartiat ja olkapäät on aina kipeänä.vaikka jumppaan joka päivä.harrastan myös liikuntaa ja juokseminen vähän hävettää kun tissit hölskyy koko ajan.välillä täytyy pitää rinnoista kiinni kun juoksee. jos on pisemmällä reissulla niin pitää antaa rintojen ja selän levätä ja kannatella tissejä jonkun aidan tai pöydän päällä. pitää olla kahdet liivit ja tiukka t-paita.olen 23 vuotias.

minä olen aina tykännyt isoista rinnoista varsinkin roikkuvista.

• Leila

hei,olen 53 vuotias nyt ja minulla oli ikäsenäsi samankokoiset ja nyt yli 30 vuotta myöhemmin ne ovat tuplanneet kokonsa ja riippuvat jo navan tasalle,kuppikokoni on nyt H85,olen toki lihonnut muutenkin niistä ajoista varmaan kolmisenkymmentä kiloa.Suosittelenkin tiukkaa treeniä ja ehkä leikkaustakin jossain vaiheessa.Kyllähän näillä katseita vetää uimahallissa,mutta joskus on aika rankkaa...

• Oletko...

Vapaa...

• minna

mulla on isot rinnat 70L-kuppi koko. minä olen 22-vuotias,aika hoikka.rintsikoita en löydä kuin usasta. kävin kerran kysymässä alan liikkeestä niin ne nauroivat minut ulos ja sanoivat että itsepä olet silikonit hankkinut. en pystynyt enkä kai halunnutkaan selittää että ne ovat luomut. tälleinkin voi käydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe