Adam Lambertin fanipostiosoite!

Btikm

Onko kukaan lähettänyt Adam Lambertille fanipostia? Jos on niin ootteko saanut vastausta? Mihin osoitteeseen Adamille voi laittaa postia että se varmasti menisi perille?

16

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei miellytä

      Lopettakaa jo tämän aatamin ja saulin ihannoiminen, ällö pariskunta.

      • Btikm

        Eivät he ehkä kaikkia miellytä, mutta minä olen henkeen ja vereen Adamin fani, siitä ei pääse mihinkään! :D


    • Btikm

      Heeeei, eikö kukaan osaa auttaa, ja ihan asiallisilla vastauksilla...
      Tää olis tosi tärkee juttu saada tietää että mikä on "toimiva" osoite :DD

    • niinkö

      Minua myös kiinnostaa mikä on Adamin fanipostiosoite!!??

    • Adamin fani ;)♥

      Adam Lambert
      c/o 19 Entertainment
      8560 Sunset Blvd. Suite 900
      West Hollywood
      CA 90069 USA


      tossa on se osoite :D

    • Adamkeikka

      Minulla on myytävänä HALVALLA LIPUT ADAM LAMBERTIN KEIKALLE! Katsomosta 111, 2 vierekkäistä paikkaa, riviltä 9. Hinta pyyntö on 120e plus postikulut. Jos haluat ostaa liput laita sähköpostiosoitteesi tähän ketjuun niin laitan viestiä, ja sovitaan maksu- ja lähetystavoista! :) näin halvalla en usko muualta lippuja löytyvän.
      Keikkahan siis on 22.03.13 Helsingin Hartwall Areenalla. Ovet aukeavat 18.30

    • anonyymii

      adamlambertfin.blogspot.fi

      käykääs katsomassa :)

    • Adamkeikka

      MYYTÄVÄNÄ 2 LIPPUA ADAM LAMBERTIN KEIKALLE. Alakatsomo 111, rivi 9, paikat 3 ja 4. Hinta pyyntö nyt yhteensä 100 e plus postikulut. Ota yhteyttä pian sähköpostiin youknowisjuno(at)gmail.com niin sovitaan maksu-ja lähetystavoista! :)

    • JVKOO

      ENN TIOEDÄ

    • Adamkeikka

      Liput vielä vapaana, kukaan kiinnostunut?

    • Adamkeikka

      Liput ei ole enää myytävänä.

    • Adam fani :)

      Mä laitoin tohon osotteesen fanipostii ja tuli sitte kuukauden päästä takasin se sama kirje koska oli väärä osote .. ;O !

      • Adam fani:)

        tai jotai :( !
        auttakaa HALUUN KIRJOTTAA SILLE !


      • Btikm
        Adam fani:) kirjoitti:

        tai jotai :( !
        auttakaa HALUUN KIRJOTTAA SILLE !

        Mä tiiän miltä susta tuntuu, oon ite ihan yhtä epätoivoinen kun en saa yhteyttä siihen, miks ei vaan voi olla sen omilla sivuilla osoitetta jonne lähettää. Ja mä laitoin kans tuohon osotteeseen kirjeen mut se tuli takasin mulle. Oon lähettäny yhteensä 4 kirjettä, mut niillä kolmella tais olla eri osoite joten en tiedä mihin ne sit on päätyny...ei ainakaa oo takas tullu, mut en usko että ois Adamin luokaan selviytyny. :(


      • Adam Lambert<31
        Btikm kirjoitti:

        Mä tiiän miltä susta tuntuu, oon ite ihan yhtä epätoivoinen kun en saa yhteyttä siihen, miks ei vaan voi olla sen omilla sivuilla osoitetta jonne lähettää. Ja mä laitoin kans tuohon osotteeseen kirjeen mut se tuli takasin mulle. Oon lähettäny yhteensä 4 kirjettä, mut niillä kolmella tais olla eri osoite joten en tiedä mihin ne sit on päätyny...ei ainakaa oo takas tullu, mut en usko että ois Adamin luokaan selviytyny. :(

        Hei ootteko kattonu sellaselt sivult ku joku thefinnbert... Sen löytää ku kirjottaa googlee adam lambert lyrics suomennos ni se eka vissii siit ja sielt sivult sitte sellane palsta ku Adam Lambert ja kelaa sen sivun alas ni siel alla on joku osote mikä on vissii iha eri ku toi mitä puhutte. En tiijä millo viimeeks sitä sivuu o päivitetty mut joku osote sielt kummikii löytyy :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe