Eli olen menossa keikalle Hartwall Areenalle ja toinen kerta kun olen hartwalilla, ja kerran kun olin niin olin permannolla.
Katsomoista olen ihan sekaisin ja nyt on alkanut harmittamaan oma paikkani, koska joudun matkaamaan helsinkiin asti ja tulee KALLIIKSI niin olisi ihanaa jos voisin nauttia keikasta.
Pelastakaa päiväni ja kertokaa että katsomosta 111 ei näe ihan surkeasti!? Mitä mieltä te jotka olette hartwalilla olleet, onko toivoakaan nähdä ilman streamiin katsomista suosikkilaulajaa isompana kuin muurahaisen kokoisena?
Hartwall Areena katsomo 111
7
2279
Vastaukset
- thinkingandcrying
Voi kun täällä olisi joku joka osaisi vastata, en saa mielenrauhaa kun pelottaa että rahat meni hukkaan jos en näe mitään ':(
- thinkingandcrying
heeeelppp?
- .,.
kyllä sieltä mun mielestä ihan hyvin näkyy, voit katso paikan tästä
http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/111.gif
käykää katsomassa myös sivuni :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi- thinkingandcrying
Voi kiitos! Et arvaakaan miten ihanalta tuntui lukea että sieltä näkyisi ihan hyvin! Juuri tässä koko päivän harmitellut kun tekisi mieli ostaa uudet paikat 119 katsomosta, mutta en raaski kun ei vanhoille lipuille ole ostajia :(
Ja miten sattuikin, juuri Adam fani täälläkin! Ja sivuillasi olen vieraillut ennenkin, todella hyvin päivität uutisia :) - .,.
thinkingandcrying kirjoitti:
Voi kiitos! Et arvaakaan miten ihanalta tuntui lukea että sieltä näkyisi ihan hyvin! Juuri tässä koko päivän harmitellut kun tekisi mieli ostaa uudet paikat 119 katsomosta, mutta en raaski kun ei vanhoille lipuille ole ostajia :(
Ja miten sattuikin, juuri Adam fani täälläkin! Ja sivuillasi olen vieraillut ennenkin, todella hyvin päivität uutisia :)Noniin, hyvä että pystyin auttamaan! :--)
Kiitos todella paljon, ja tervetuloa uudestaankin. Yritän päivitellä niin usein, kuin mahdollista :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi
- ----"
kyllä sieltä mun mielestä ihan hyvin näkyy, voit katso paikan tästä
http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/111.gif
käykää katsomassa myös sivuni :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi - -Sun-
Olen ollut juuri vastaavassa paikassa ja tosi hyvin näkyi ja fiilis aivan mahtava,joten ei muuta kuin nauttimaan konsertista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2234866
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!512340- 691966
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3781450Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss951095SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291053Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10989Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170858Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u37774Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9185765