Eli olen menossa keikalle Hartwall Areenalle ja toinen kerta kun olen hartwalilla, ja kerran kun olin niin olin permannolla.
Katsomoista olen ihan sekaisin ja nyt on alkanut harmittamaan oma paikkani, koska joudun matkaamaan helsinkiin asti ja tulee KALLIIKSI niin olisi ihanaa jos voisin nauttia keikasta.
Pelastakaa päiväni ja kertokaa että katsomosta 111 ei näe ihan surkeasti!? Mitä mieltä te jotka olette hartwalilla olleet, onko toivoakaan nähdä ilman streamiin katsomista suosikkilaulajaa isompana kuin muurahaisen kokoisena?
Hartwall Areena katsomo 111
7
2552
Vastaukset
- thinkingandcrying
Voi kun täällä olisi joku joka osaisi vastata, en saa mielenrauhaa kun pelottaa että rahat meni hukkaan jos en näe mitään ':(
- thinkingandcrying
heeeelppp?
- .,.
kyllä sieltä mun mielestä ihan hyvin näkyy, voit katso paikan tästä
http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/111.gif
käykää katsomassa myös sivuni :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi- thinkingandcrying
Voi kiitos! Et arvaakaan miten ihanalta tuntui lukea että sieltä näkyisi ihan hyvin! Juuri tässä koko päivän harmitellut kun tekisi mieli ostaa uudet paikat 119 katsomosta, mutta en raaski kun ei vanhoille lipuille ole ostajia :(
Ja miten sattuikin, juuri Adam fani täälläkin! Ja sivuillasi olen vieraillut ennenkin, todella hyvin päivität uutisia :) - .,.
thinkingandcrying kirjoitti:
Voi kiitos! Et arvaakaan miten ihanalta tuntui lukea että sieltä näkyisi ihan hyvin! Juuri tässä koko päivän harmitellut kun tekisi mieli ostaa uudet paikat 119 katsomosta, mutta en raaski kun ei vanhoille lipuille ole ostajia :(
Ja miten sattuikin, juuri Adam fani täälläkin! Ja sivuillasi olen vieraillut ennenkin, todella hyvin päivität uutisia :)Noniin, hyvä että pystyin auttamaan! :--)
Kiitos todella paljon, ja tervetuloa uudestaankin. Yritän päivitellä niin usein, kuin mahdollista :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi
- ----"
kyllä sieltä mun mielestä ihan hyvin näkyy, voit katso paikan tästä
http://www.hartwall-areena.com/fi/kuvat/111.gif
käykää katsomassa myös sivuni :)
www.adamlambertfin.blogspot.fi - -Sun-
Olen ollut juuri vastaavassa paikassa ja tosi hyvin näkyi ja fiilis aivan mahtava,joten ei muuta kuin nauttimaan konsertista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2517592Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1433996Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261707- 471530
- 331402
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23958