Haluisin kuulla kokemuksia näistä miestä sopivasti alistavista asennoista. Kuvaa löytyy ainakin googlesta amazon kneeling.
Amazon-seksiasennot alistaa miestä
5
1188
Vastaukset
- kumiorja_014
tykkään kun nainen dominoi. Kaipaan siinä muutakin kuin asentoja,mutta normi seksin aikana noi tuntuu hyvältä. Yks suosikkini on facesitting.
sama täällä, tykkään tosi paljon kun nainen dominoi, joten kaikki cowgirl asennot on lemppareita.
Löysin googlesta tolla amazon kneeling hakusanalla animaation... Tossa asennossa nainen todellakin panee :P
- alottaja,
Se on aivan ihqu asento. Se tuntuu kivalta molemmille ja tuo vaihtelua rooleihin. Kokeilkaa ja kommenttia tänne; )
- tykkään
Tykkään todella kun nainen istuu naamalleni "bokserimaisilla" pitsisillä alushousuilla. Hän istuisi naamallani siten että nenäni olisi hänen peräaukossaan. Hän tukehduttaisi minua ja aina kun hän antaa minulle happea hän pieraisee, siten että naamani on juuri ja juuri kiinni hänen pakaroissaan että joudun pakolla haistelemaan hänen pierujaan. Tietenkin hän on teipannut suunikiinni että voin haistella vain nenälläni. Onko muita tälläisestä tykkääviä? Ei ole vaan sattunut naista joka haluaisi tehdä tätä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142126
- 1221809
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161391140Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987