Haluaisin kysyä ihmisiltä sellaista, että onko kukaan kiinnostunut tai halukas ostamaan kurpitsoita? Ihan näin yleisesti kysyn, koska olen joka vuosi kasvattanut kurpitsoita (yleensä jätti tai atlantic giant) ja itselläni ei tule käytettyä ikinä kaikkea satoa. Varsinkin Halloweenin alla luulisi ihmisten haluavan oikeita kurpitsoita kaiverrettaviksi lapsille, tai muuten vain, kuten itselläni on tapana, kasvimaan reunalle, portaille ja sisälle tehdä lyhtyjä. Vaikka Suomessa ei halloweeniä vietetäkkää. Tietysti myös säilöttäväksi ja ruoan laittoon ne menevät myös loistavasti. Mutta kysymys on, että ostaisivatko ihmiset kurpitsoita yksityisiltä henkilöiltä, koska se olisi aika hyvää "bisnestä".
KURPITSOILLE INNOKKAITA OSTAJIA???
eem??
1
123
Vastaukset
- Parvekekasvattaja
Ei taida mahdottomasti ostajia riittää. Sen sijaan valkosipulin viljely saattaisi kannattaa: kaupassa maksoi suomalainen sipuli yli 26 euroa kilo. Vielä joulun alla ostin hintaan 12,90.
Myös kotimaiset chilit ovat hinnoissaan ja chilin kasvattaminen on helppoa hommaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181