En ole vielä kovin vanha 41 vuotias, mutta minulla on yksi maallinen harrastus, josta olen haaveillut, mutta minulla ei ole ollut mahdollisuutta sitä toteuttaa.
Ainoa este haaveen toteuttamiselle on tilanpuute.
Minulla ei kerta kaikkiaan ole riittävästi tilaa pienen pienoisrautatien rakentamiselle.
Olisipa sen verran tilaa, että saisi n-skaalan pienoisrautatien rakennettua kooltaan n. 160....300 x 60...100 cm kokoisen radan.
Välillä oikein harmittaa, kun joillakin ihmisillä on paljon tilaa, mutta heillä ei ole harrastusta, joka tarvii tilaa.
Erityisesti ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka valittaa, että täytyi ostaa taas sellainen ja sellainen huonekalu, että sai vähän kodikkaamman tunnelma kotiin, kun meillä on näin paljon tätä tyhjää tilaa täällä ja jotain joutuu sen takia hankkimaan.
Alkaisivat harrastamaan pienoisrautatien rakentamista, jos kerran on sitä tilaa niin kauhean paljon, eikä ole sille muuta käyttöä, kuin yrittää täyttää se ostamalla huonekaluja.
Mulla on niin pieni huone, että vapaata lattiapinta alaa on vaan 150x170 cm, kun on huoneessa sänky, kirjoituspöytä, pieni kirjahylly, vaatekaappi ja pieni kaappi tavaroiden säilyttämistä varten.
Ei ole paljon tilaa ja pitäähän sitä päästä liikkumaankin.
Pienoisrautatie.....
2
138
Vastaukset
- 456uygf
- yx rc tyyppi
Mikä yhteensattuma! Itsekin asun yhdesssä pienessä alle 10 neliön huoneessa, ja ihan samaa olen katsonut kun on porukkaa lähipiirissä ja yhteiskunnassa yleensäkin, kun on huoneita niin paljon joutilaana että osaa ei ole edes kalustettu. Sitten kun kysyy harrastusta niin vastaukseksi saa että joku teatterissa käynti, kaupunkilomailu, kultakellot tai muu missä ei itse luoda mitään uutta tai ei hyödynnetä liian isoa hankittua lukaalia.
Minulla on rc-veneharrastus siitä hyvä, että tilaa ei tarvitse paljoa rakennus- ja huoltojutuissa, ja kun venettä kokeilee vesillä, niin lammet ja järvet on yleisiä, ilmaisia ja laajoja. Lisäksi niitä voi vaihtaa mihin rantaan menee uittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868